• İhale No
    2013/61335
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ VE MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Haziran 2013 10:00
  • İdare
    KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Karaman
  • İşin İli
    Karaman
  • Yayın Tarihi
    16 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ VE MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KARAMAN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

11 Kalem Tıbbi Cihaz ve Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/61335
1-İdarenin
a) Adresi : PİRİREİS MH. ATATÜRK CD. 19 70100 KARAMAN MERKEZ/KARAMAN
b) Telefon ve faks numarası : 3382263367 - 3382144624
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@kkhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Karaman Devlet Hastanesi ve Ek Binaları Depoları
c) Teslim tarihi : İdarenin yazılı siparişinin tebliğ tarihinden itibaren 10 gün içerisinde siparişte belirtilen malzemeler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 05.06.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1)Yürürlükteki mevzuat gereği; İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) liste şeklinde teklife ekleyeceklerdir. Listede bulunan barkod numaraları için ayrıca internet çıktısı aranmayacaktır.

2) İstekliler, TİTUBB da kayıtlı olduklarını gösterir belgeleri sunmak zorundadır. İhaleye giren firma bayi ise ihaleye girilen ürünün tedarikçi (üretici/ithalatçı) firmasının bayisi olduğunu gösterir belgeyi teklifi ile birlikte sunmalıdır.

3) TITUBB dan muaf olan malzemelere teklif verecek olan istekliler teklif verdikleri kalemleri ait üretici/imalatçı ise bu belgeleri, yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduklarına dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunmak zorundadır.

4) İstekliler teklif verdikleri malzemelerden Sağlık Bakanlığı T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlarının yapılması zorunlu olmayan malzemelere ait TSE, İSO, vb. uluslararası belgelerini teklif dosyasında sunacaktır. Ayrıca alınacak malzemelerin Sağlık Bakanlığı Tıbbi Cihaz Yönetmeliğine uygun CE belgelerini teklif dosyası içerisinde sunmalıdırlar.

5) İstekliler teklif verdikleri malzemelerin Sağlık Bakanlığı T.C ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair belgeler verilecektir. İstekli tarafından teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değil ise Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair üretici veya ithalatçı firma tarafından düzenlenmiş beyanı sunmak zorunludur.
6) Cihaz ve Malzemelerin kullanımı, teknik özellikleri v.b. bilgileri içeren orjinal türkçe katalog ve türkçe tercümesi, orjinal türkçe kullanma kılavuzu ve türkçe tercümesi teklif dosyası içerisinde yer almalıdır.
7) Cihaz imalat hatalarına karşı en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve garanti bitiminden sonra ücreti karşılığında en az 10 yıl yedek parça sağlamayı üretici veya temsilci ve varsa yetkili satıcı firma taahhüt edecektir. Bu belge teklif dosyası içerisinde sunulacaktır.
8) İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait ihtiyaç listesine göre hazırlayacakları “ teknik şartnameye cevap ” başlıklı belgeyi teklif dosyası içerisinde vermek zorundadır. Bu belgeyi vermeyen veya eksik ya da hatalı veren firmaların teklifleri reddedilecektir. Bu belgede okunmuştur, anlaşılmıştır veya bu anlama gelebilecek cevaplar kabul edilmeyecektir. İsteklilerin bu belgenin her bir maddesine cevap vererek kabul ettiğini açıkça belirtmesi zorunludur.
9) 9. Kalem için: Cihaz, hasta hareketinden kaynaklanan artifakları tespit eden bu sayede hatalı alarm vermeyen ve hareketin devam etmesi halinde bile hastanın nabzını ve satürasyonunu doğru olarak ölçmeye devam eden teknolojiye sahip olmalıldır. Bu özelliği detaylı olarak açıklayacak orjinal belgelerle ispatlanmalıdır ve bu belgeler teklif dosyası içerisinde sunmalıdır.
10) İdare gerekli gördüğü taktirde demontrasyon veya numune isteyebilir. Firma demonstrasyonu nasıl sağlayacağını belgelemeli ve bu belgeyi teklif dosyası içerisinde sunmalıdır.
11) 8. Kalem için periyodik bakım prosedürleri teklif dosyası içerisinde olmalıdır. Cihaz periyodik bakım gerektirmiyorsa firma bunu yazılı olarak teklif dosyası içerisinde sunmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T. C. Ziraat Bankası Karaman Şubesi IBAN: TR700001000177625809625002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (150) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HAVALI YATAK 55 ADET
AŞI VE İLAÇ SAKLAMA DOLABI 20 ADET
AMBU CİHAZI 14 ADET
OKSİJEN BAŞLIĞI(MERKEZİ) 57 ADET
OKSİJEN BAŞLIĞI(SEYYAR) 35 ADET
TANSİYON ALETİ(MANUEL) 25 ADET
SOĞUK BUHAR CİHAZI(NEBULİZATÖR) 3 ADET
LARENGESKOP SETİ 6 ADET
PULSE OKSİ METRE 29 ADET
DİJİTAL BUZDOLABI TERMOMETRESİ 20 ADET
NEBULİZATÖR CİHAZI 23 ADET