KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
12 Kalem Tıbbi Cihaz VE Tıbbi Demirbaş Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/165213 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SİTELER MAH.KAVİ YOLU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ BİNASI 3. KAT MERKEZİ SATINALMA 02100 ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4162251021 - 4162162959 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | nadiradiyaman@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 12 Kalem Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Demirbaş Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Adıyaman Üniversitesi Eğitim Araştırma Hastanesi EK:3 Binası Laboratuarı |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmeyi müteakip işe başlama tarihinden itibaren 45 gün içerisinde, Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi EK:3 Hizmet Binası Laboratuarına çalışır durumda teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mahallesi Kavi Yolu Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Binası 3. Kat |
b) Tarihi ve saati | : | 23.12.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1- Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak, cihazlar garanti kapsamında olduğu sürece, katalogda belirtilen periyodlarda (aylık, üç aylık, altı aylık) yedek paraça dahil her türlü servis bakım ve onarım hizmetinin garanti kapasamında yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verilmesi gerekmektedir. Bu hizmeti sağlamak için aday veya istekliler kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithatlatçı firmaların taahhüdü teklif dosyasında sunacak ve garanti süresi boyunca servis bakım ve onarım hizmetlerinin ücretsiz olarak verilmesi sağlanacaktır. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise, |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
- İstekliler idaremizce hazırlanan teknik şartnameye madde madde cevap vereceklerdir (Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi) |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adıyaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mah. Kavi yolu İl Sağlık Müdürlüğü Binası 3 Kat adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale Tarihi 05.01.2015 10:00 olarak değişmiştir.