• İhale No
    2015/90731
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ MAL/MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ağustos 2015 10:30
  • İdare
    GİRESUN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    16 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ MAL/MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GİRESUN ÜNİVERSİTESİ

Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Mal/Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/90731
1-İdarenin
a) Adresi : Gaziler Mahallesi Güre Yerleşkesi Ahmet Taner Kışlalı Cad. Rektörlük Ek Bina 28100 GİRESUN MERKEZ/GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası : 4543101000 - 4543101155
c) Elektronik Posta Adresi : imidb@giresun.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. Kısım - 1 Kalem Mal/Malzeme, 2. Kısım -1 Kalem Mal/Malzeme, 3. Kısım -13 Kalem Mal/Malzeme.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. KISIM-1 KALEM MAL/MALZEMENİN TESLİM YERİ: Sağlık Hizmetleri M.Y.O., 2. KISIM-1 KALEM MAL/MALZEMENİN TESLİM YERİ: Piraziz Sağlık Bilimleri Fakültesi., 3. KISIM-13 KALEM MAL VE MALZEMENİN TESLİM YERLERİ: Sağlık Hizmetleri M.Y.O., Piraziz Sağlık Bilimleri Fakültesi.
c) Teslim tarihi : Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasından itibaren 90 (doksan) gün içinde sözleşme konusu malın tamamını ihale dökümanı ekinde verilen mal/malzeme dağıtım listesindeki birimlerimize teslim edecektir. Her bir birimimize teslim edilecek mal/malzemeler için yükleniciye hiçbir nakliye/kargo ücreti ödenmeyecektir. Yüklenici teslim edeceği malı teslimatın yapılacağı birimde oluşturulacak Muayene ve Kabul Komisyonunun incelemesi ve uygun görmesi halinde teslim edebilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Giresun Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı-Gaziler Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. Güre Yerleşkesi Rektörlük Ek Hizmet Binası 28200 Merkez GİRESUN
b) Tarihi ve saati : 13.08.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımları kapsamında, isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında Tedarikçi (üretici veya İthalatçı) veya bayi olduğuna dair UBB kayıt numaralarını, teklif edecekleri cihazların TİTUBB'de Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı olduğunu gösterir ürün (barkod) numarasını vereceklerdir.


Bu kapsama dahil edilemeyen cihazlar için isteklilerin Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri gerekmektedir.


Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt ve bildirimi aranmayacaktır.


İstekliler HUAP veya İBY EKAP 1.0.0.7 yazılımı programında hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) teklifleriyle birlikte sunacaklardır.
  


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

- İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların da TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır.


- Tıbbi Demirbaş olan ve Tıbbi Cihaz olmayan kalemler için TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranmayacaktır.
 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 

 

İstekliler teklif ettikleri her bir mal/malzeme için teklif edilen malzemelerin marka ve modelini gösteren katolog ihale dosyasında sunulmalıdır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak, son 5 yıl içinde yurt içinde veya yurt dışında Kamu Kurum ve Kuruluşları ile Özel Kuruluşlara yapılan;

I. Kısım için; Kamuya veya Özel Sektöre her türlü tıbbi malzeme, tıbbi cihaz ve makine teçhizat satmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.

II.Kısım için; Kamuya veya Özel Sektöre her türlü tıbbi malzeme, tıbbi cihaz ve makine teçhizat satmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.

III. Kısım için; Kamuya veya Özel Sektöre her türlü tıbbi malzeme, tıbbi cihaz ve makine teçhizat satmış olmak benzer iş olarak kabul edilecektir.

 

 

 

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Giresun Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı-Gaziler Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. Güre Yerleşkesi Rektörlük Ek Hizmet Binası 28200 Merkez GİRESUN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Giresun Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı-Gaziler Mah. Ahmet Taner Kışlalı Cad. Güre Yerleşkesi Rektörlük Ek Hizmet Binası 28200 Merkez GİRESUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 130 (yüzotuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMELİYAT MASASI 1 adet
JİNEKOLOJİK VE ÜROLOJİK AMAÇLI MASA 1 adet
OTOMATİK VANTİLATÖRLÜ ANESTEZİ CİHAZI 1 adet
AMBU SETİ (ERİŞKİN) 2 adet
AMBU SETİ (PEDİATRİK) 2 adet
HASTA BAŞI MONİTÖR 1 adet
SERUM ASKISI VE BAĞLANTI ADAPTÖRÜ 2 adet
MACHINTOSH TİP LARENGOSKOP 1 adet
MILLER TİP LARENGOSKOP 1 adet
BİFAZİK DEFİBRİLATÖR 1 adet
3 MOTORLU ELEKTRİKLİ HASTA KARYOLASI 4 adet
YENİ DOĞAN KÜVÖZÜ 1 adet
ANTEPARTUM FETAL MONİTÖR 1 adet
12 KANALLI YORUMLU EKG 1 adet
BİLGİSAYARLI SPİROMETRE 3 adet