• İhale No
    2012/33721
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    Bolu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi
  • İhale İli
    Bolu
  • İşin İli
    Bolu
  • Yayın Tarihi
    19 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık B o lu F izi k Teda v i V e Reh a bilit a sy o n H a st a nesi
Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/33721
1-İda re nin
a) Adresi : Fatıh Mah. Izzet Baysal Cad. Ihlamur Sok. 7 14020 Bolu Merkez
Bolu
b) Telefon ve faks numarası : 3742628445 - 3742628471
c) Elektronik Posta Adresi : bolufth1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bolu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Malzeme Ambarına ve Eczane Ambarına
c) Teslim tarihi : 01/05/2012 tarihinde işe başlanacak olup, Tıbbi Cihazlar 30 (otuz) takvim günü içerisinde firma yetkilisince hastanenin malzeme ambarına teslim edilecektir. Tıbbi Sarf Malzemeler 10 (on) takvim günü içerisinde eczanenin ambarına teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Fatih Mah. İzzet Baysal Cad. Ihlamur Sok. No:7 Karacasu/Bolu
b) Tarihi ve saati : 04.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen tıbbi malzemeler ile cihazların, Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri TİTUBB kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir. Tıbbi malzemeler TİTUBB kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin TİTUBB tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında veya ihale dosyasında (ürünün markası, UBB barkod no„su, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaraları) sunulmalıdır.
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vereceğinden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup, beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.
Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkot no„sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no„su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s.)bu ürünlere ait UBB barkod no„sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://213.139.228.253/IBY/Publish.htm.den hazırlamı ş olduğunuz dosyayı dijital ortamda (cd, usb.) idareye sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif edilen cihazın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, Tilt Table Cihazı, Hasta Tedavi Yatağı Cihazı, Bobath Yatağı, Parmak Tip Pulse Oksimetre Cihazları için teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğrafları vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bolu Fizik Tedavi ve
Rehabilitasyon Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 40 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Bolu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesinin Vakıflar Bankası Bolu Şubesindeki TR590001500158007293667597 nolu hesaplarına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bolu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tilt Table Cihazı 2,000 Adet
Hasta Tedavi Yatağı Cihazı 4,000 Adet
Bobath Yatağı 1,000 Adet
Vakomet Süngeri 750,000 Adet
Elektrot Kılıfı (Orta boy 8x10) 3.000,000 Adet
Elektrot Kılıfı (Küçük Boy 7x9) 200,000 Adet
Karbon Elektrot (Orta Boy 6x9) 200,000 Adet
Ultrason Başlığı (Chattonoga marka intelect mobil ultrason cihazına uyumlu standart boy) 3,000 Adet
Ultrason Başlığı (Petaş Petson marka, model 250 cihazına uyumlu standart boy) 3,000 Adet
Elektrot Kablosu (Chattonoga intelect 340 stim Galvani Faradi Tens Cihazına Uyumlu) 3,000 Adet
Cereyan Kablosu (Chattonoga intelect 340 stim Galvani Faradi Tens Cihazına Uyumlu) 2,000 Adet
Parma Tip Pulse Oksimetre Cihazı 10,000 Adet
Hasta Başı Tabelası 162,000 Adet