• İhale No
    2011/37317
  • İhale Adı
    Tıbbı Cihaz ve Tıbbı Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    SİVAS NUMUNE HASTANESİ
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBI CİHAZ VE TIBBI SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Devlet Hastanesi -Sivas Numune Hastanesi

Tıbbı Cihaz ve Tıbbı Sarf Malzeme Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/37317
1-İdarenin
a) Adresi:Rahmi Günay Caddesi Sivas MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3464444458 - 3462218512
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasnumune.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren işe başlanır.Sarf malzemeleri , kurum ihtiyacı doğrultusunda peyder pey alınabileceği gibi tamamı da alınabilir.Firma malzemenin tek partide alınabilmesi için istekte bulunamaz.Siparişin firmaya teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde malzeme teslim edilecektir; Cihazlar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 90 (Doksan) gün içerisinde kuruma teslim edilecektir, işin süresi 12 (oniki) aydır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ İHALE KOMİSYON ODASI
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1- Cihazlar için İhale tarihi itibariyle geçerlilik süresi dolmamış, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi (kendisi veya bayisi olduğu firma adına düzenlenmiş) 2-İstekliler söz konusu sistemin montajı sırasında cihaza müdahale edebilecek teknik servis ve ekipmanı, teknik altyapı durumunu, sistemin kullanımı, bakımı ve olası arızaların giderilmesi ile kalibrasyonuna ilişkin eğitim verecek personelinin eğitim durumunu belgeleyeceklerdir. (Teknik personel sayısı, bakım-onarım imkânları, eğitim belgeleri (vb.) İstekliler tarafından teklif edilecek malın/malların hiçbiri kullanılmamış olmalıdır; kurumumuzca belirlenen personele cihazın kullanım, bakımı ve kalibrasyonuna ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından ücretsiz eğitim vereceklerdir. 3-İsteklilerce teklif edilen sistem ve cihazlar için teknik şartnamede öngörülen zaman kadar garanti vereceklerdir. 4-Garanti süresinin bitiminden sonra teknik şartnamede öngörülen süreler kadar ücreti karşılığında yedek parça temini ve servis garantisi sağlayacaktır. 5-Kalibrasyonu gerektiren cihazlar için garanti süresi boyunca ücretsiz olarak kalibrasyon yapacağını belirtecektir.


4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerce teklif edilen cihaz ve malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihaz ve tıbbı malzemelerin (TİTUBB)`da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır; İstekliler Sağlık Bakanlığına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair onaylı belgelerini teklifleri ile birlikte sunmalıdır.Farklı boyutlarda ürün çeşitliliği gerektiren malzemeler için (birden fazla UBB kaydı gerektiren) UBB numaralarının liste halinde ihale dosyasında bulunması yeterli olacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-İstekliler teklif edilen cihazın teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orjinal kataloglar, fotoğraflar ve tanıtım materyallerini teklifleriyle birlikte vereceklerdir.İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait orijinal katalog veya birer adet numune vereceklerdir. Tıbbı sarf malzemeleri için Teklif edilen ürünlerden birer adet numune ihale komisyonuna tutanakla teslim edilecektir. Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı ihale saatinde komisyona teslim edilecektir. ( İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1 (bir) ay içerisinde hastanemizden alınacaktır. Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden hastanemiz sorumlu değildir.)

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,13 ve 14. Kalemler de bulunan tıbbı cihaz ve malzemeler Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre alınacaktır.Ancak 8.Kalemde bulunan VİDEO BRONKOSKOPİ SİSTEMİ için ÜSTÜN TEKNİK ÖZELLİKLER (FİYAT DIŞI UNSURLAR):
Aşağıdaki özelliklerin bulunması durumunda belirtilen ilave puanlar birer katsayı olarak toplam maliyetin hesaplanması sırasında son maddede açıklandığı şekliyle en düşük (en avantajlı) fiyat hesaplanmasında kullanılacaktır. “Fiyat dışı unsurlar”da sayılan özellikler haricindeki ihale listesinden toplam 80 puan alınacaktır. Ayrıca aşağıdaki özelliklerden ilave puanlar alınabilecektir.

Fiyatdışı unsurlardaki özellikler orijinal katalog üzerinden gösterilecektir. Orijinal katalog üzerinde gösterilemeyen özellikler cihaz üzerinden teknik komisyona demo yapılarak gösterilecektir.

a)Video Bronkoskopi sisteminin Endobronşial Ultrasound Sistemine upgrade edilebilmesi - %8

b)Video Prosesör cihazı opsiyonel kamera kafaları kullanılarak aynı zamanda Torakoskopi Sistemleri için de Kamera Kontrol Ünitesi olarak kullanılabilir özellikte olması - % 4
c)Video Bronkoskop‘ un instrument kanal çapının 2.8 mm den fazla olması - % 8
d)Fiyat dışı unsurlardan en fazla ilave 20 puan alınabilir. Özelliklerin tamamı karşılandığında azami 20 puan verilecektir.
e)En düşük fiyatın hesaplanmasına örnek: İhale listesine, fiyat dışı unsurlardan puan alamadan mevcut haliyle katılan A firması 100.000 TL teklif vermiş ise bu firma toplam 80 puan alacaktır. B firması mevcut haline ek olarak yukarda istenen özelliklerden ilave 12 puan aldığı ve 104.000 TL teklif etmiş olduğu varsayıldığında 92 puan alacaktır. Bir başka C firması ise mevcut haline ek olarak yukarda istenen özelliklerden ilave 20 puan aldığı ve 118.000 TL teklif etmiş olduğu varsayıldığında 100 puan alacaktır. Teklif edilen fiyatlar alınmış puana göre aşağıdaki formüldeki gibi ters orantılı çarpımları sonucu bulunan en düşük teklif en uygun bedel olarak kabul edilecektir.
A Firması için: Avantajlı Fiyat (100.000/80)X100 = 125.000 TL
B Firması için: Avantajlı Fiyat (104.000/92)X100 = 113.043 TL
C Firması için: Avantajlı Fiyat (118.000/100)X100 = 118.000 TL
Bu durumda en düşük ve en avantajlı teklif B firmasının teklifi olarak kabul edilecektir.
Ayrıca 15.Kalem olan Aspiratör cihazı için ÜSTÜN TEKNİK ÖZELLİKLER(fiyat dışı unsur) :Ü1-Cihaz kullanıcı ve hasta güvenliği açısından AP (Anaestetik Proof)onaylı sertifikasına sahip AP (Anaestetik Prof) tip olan ve bu özelliği teklifle birlikte belgelendiren firmalara %20 avantaj sağlanacaktır.
Ü2-Cihazda isteğe göre disposable aspiratör torbaları kullanılabilenler, gerektiğinde disposable torba kapasitesi 61t ye kadar çıkarılabilenler ve sadece kavanoz kapağı değiştirilerek disposable torba kullanıma imkân verebilenlere %20 avantaj sağlanacaktır.
Ü1 ve Ü2. maddelerdeki hesaplama şu şekilde yapılacaktır: Firmaların önerdiği cihazların avantaja konu olan özelliklerinden hangilerinin mevcut olduğu tespit edilecektir. Avantajı olan firmanın önerdiği fiyat x (100- özelliklerin % avantajları toplamı / 100 ) şeklinde hesaplanacaktır. Bu hesap neticesinde çıkan rakam sadece en ekonomik teklifin belirlenmesinde kullanılacaktır. Örnek: A firması 100 tl önermiş ve fiyat avantajı yoktur. B firması 150 tl önermiş ve her iki maddede de avantaj uygulanacak özelliği vardır. B firması için fiyat hesaplaması: 150 x (100-¬20+20) / 100 = 90 olacaktır. Bu hal ile B firmasının teklifi daha ekonomik olarak kabul edilecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. Ziraat Bankası Sivas Merkez Şubesi TR310001000230369504245009 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ İHALE KOMİSYON ODASI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BIS Monitörizasyon Sensörü (Monitör Sensör Karşılığı) 150,00 Adet
Taşınabilir şarjlı ışık kaynağı 1,00 Adet
Nazal aliminyum splint kit 80,00 Adet
Nazal termoplastik splint kit 80,00 Adet
Silikon internal nazal splint 80,00 Adet
Dermabrazyon motoru ve 7 adet ucu 1,00 Adet
Liposuction aspiratörü ve infizyon pompası cihazı 1,00 Adet
Video Bronkoskopi Sistemi 1,00 Adet
Metal Ball Tip Sitoloji Fırçası 5,00 Adet
Reusable Aspirasyon iğne seti(NA-1C-1) 3,00 Adet
Reusable Biyopsi forcepsi 8,00 Adet
Masa üstü tip Spirometre 1,00 Adet
Monitörlü Bifazik Defibrilatör 4,00 Adet
Pulse Oksimetre 4,00 Adet
Aspiratör Cihazı 4,00 Adet