• İhale No
    2015/72708
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Haziran 2015 14:00
  • İdare
    Trabzon Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Trabzon
  • İşin İli
    Trabzon
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    16 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TRABZON HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/72708
1-İdarenin
a) Adresi : Gülbaharhatun Mah. İnönü Cad. Hükümet Konağı Kat:3 61100 ORTAHİSAR/TRABZON
b) Telefon ve faks numarası : 4622026108 - 4622026106
c) Elektronik Posta Adresi : hsm61.mali@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 33 Kalem Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Sarf Malzeme Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-23 kalem dahil malzemeler; 1 Nolu Depo: Gülbaharhatun Mah. 24 Şubat Ortaokulu Yanı Gülbaharhatun Aile Sağlığı Merkezi Binası Zemin Kat Ortahisar TRABZON 2 Nolu Depo: Erdoğdu Mahallesi Kuruçeşme Mevkii Depo Tamirhane Birimi Deposu TRABZON ( Teslimat aşamasında depolardaki kapasite dikkate alınarak, yüklenicilere hangi kalemin hangi depoya teslim edileceği bildirilecektir.) 24-28-29 ve 30.Kalem malzemeler Halk Sağ. Laboratuvarına, 25-32 ve 33.Kalem Malzemeler Arsin İlçe Hst.-Düzköy İlçe Hst-Çaykara Dr.M.İlhan Durgun İlçe Hst.ve Köprübaşı Vali R.Yazıcıoğlu İlçe Hst.'ne; 26-31.Kalem malzemeler Köprübaşı Vali R.Yazıcıoğlu İlçe Hst.ve Arsin İlçe Hastanesine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günü içerisinde tüm kalemler tek seferde ilgili depoya ve ilgili ilçe hastanesine teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gülbaharhatun Mah. 24 Şubat Ortaokulu Yanı Gülbaharhatun Aile Sağlığı Merkezi Binası Kat:3 Mali İşler Servisi 61100 Ortahisar TRABZON
b) Tarihi ve saati : 30.06.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi geçerlilik süresi 2 (iki) yıl olacaktır. Satış sonrası hizmetlerine ilişkin yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya ait olup, bayilerden tıbbi cihaz sağlandığında tedarikçiye ulaşılamaması halinde üretici veya ithalatçı firmaya ulaşılarak sorunu giderilecektir. Tedarikçiye ulaşılması halinde üretici veya ithalatçı firma satış sonrası hizmetlerine ilişkin yükümlülükler kendilerine ait olacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında yapılacak tıbbi cihazların muayene ve kabul aşamalarında tıbbi cihazlara ait kullanma kılavuzu veya etiket bilgilerinin yönetmeliklerinin ön gördüğü üzere Türkçe olacaktır.

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a) İstekliler teklif etmiş oldukları ihale konusu ürünler; "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği,Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği " göre Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (T.İ.T.U.B.B.) kayıtlı olmalı ve "Sağlık Bakanlığından Onaylıdır/Yeşil Renkte-Kabul" ibaresi bulunmalıdır. İstekliler bu hususla ilgili İhale Dokümanı kapsamında verilen T.İ.T.U.B.B. BİLGİ FORMU' nu eksiksiz ve doğru olarak doldurup yetkili kişi/kişilerce kaşeleyip imzalı bir şekilde teklif zarflarında sunmalar zorunludur. Komisyonca http://ubb.iegm.gov.tr internet sitesinden yapılan sorgulama sonucunda "Sağlık Bakanlığından Onaylıdır/Yeşil Renk-Kabul" ibaresi olmayan ürünler ile ilgili evrakın hatalı veya eksik doldurulduğunun tespiti halinde teklifi geçersiz kabul edilecektir.
         Ancak teklif edilen ihale konusu ürünlerin Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmaması durumunda; T.İ.T.U.B.B. kayıt belgesinin ilgili sütununda belirteceği  “ Kapsam Dışı “ beyanı esas alınacaktır. İhale komisyonu bu hususla ilgili tereddüde düşmesi halinde; teklif edilen ürünlere ait bilgileri ve uygunluğunu Sağlık Bakanlığı İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğünden ayrıca teyit ettirebilecektir.
           b) İsteklinin ihale konusu ürünleri teklif etmeye yetkisinin olup olmadığına ilişkin olarak; teklif etmiş olduğu ürünlerin imalatçı olmaması durumunda, teklif edilen ürünlerin ana firma veya bayi firma olduğuna dair T.İ.T.U.B.B. kaydı olmalıdır. İstekliler bu hususla ilgili İhale Dokümanı kapsamında verilen T.İ.T.U.B.B BİLGİ FORMUNU eksiksiz ve doğru olarak doldurup yetkili kişi/kişilerce kaşeleyip imzalı bir şekilde teklif zarflarında sunmalar zorunludur. Komisyonca http://ubb.iegm.gov.tr internet sitesinden yapılan sorgulama sonucunda teklif edilen ürünün ihale tarihi itibari ile ana firması veya bayi firması olmadığının anlaşılması durumunda teklifi geçersiz kabul edilecektir.
         c) Yukarında (a) ve (b) bendinde belirtilen hususlarla ilgili ihale dokümanı kapsamında verilen T.İ.T.U.B.B. BİLGİ FORMU’nun doldurulması yeterli olup; istekliler ayrıca http://ubb.iegm.gov.tr web sitesinden alınan internet çıktılarını teklif zarflarında sunmayacaklardır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler 1.Kalem malzemeden itibaren 18.Kalem malzeme dahil ve 20-21.Kalem malzemeler için numune; 22.kalem malzemeden itibaren 33.kalem malzeme dahil numune veya katalog vereceklerdir.İstekliler numunelerin ve  katalogların üzerlerine firma isimleri ve malzemelerin isimleri,sıra numaraları yazılmış olarak 2 adet teslim tutanağı ile birlikte teslim edecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gülbaharhatun Mah. 24 Şubat Ortaokulu Yanı Gülbaharhatun Aile Sağlığı Merkezi Binası Kat:3 Mali İşler Servisi 61100 Ortahisar TRABZON adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 32 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Trabzon Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankası / Trabzon-Gülbaharhatun Şubesindeki TR77 0001 0015 4959 6144 2750 02 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gülbaharhatun Mah. 24 Şubat Ortaokulu Yanı Gülbaharhatun Aile Sağlığı Merkezi Binası Kat:3 Mali İşler Servisi 61100 Ortahisar TRABZON adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
30*40 Röntgen Filmi Maviye Duyarlı 8.000 adet
Ördek ( Tek Kullanımlık ) 30 adet
Burun Kanama Durdurma Tamponu 200 adet
Elastik File Bandaj ( 5 Numara ) 150 adet
İntraosseoz İnfüzyon İğnesi 3 adet
Atravmatik İplik ( No:6/0 ) 10 kutu
3 M Steri - Strip Cerrahi Dikiş Bandı 300 adet
Yanık Örtüsü 10 adet
Nasal Airway ( 30 fr -32 fr-34 fr ) 15 adet
Airway No :6 50 adet
Steril Spanç 100.000 adet
Oksijen Maskesi 2.800 adet
Kimyasal Su Numune Şişesi 1.000 adet
Trakeostomi Seti 4 adet
Göğüs Drenaj Seti 7 adet
Peritoneal Lavaj Seti ve Malzemeleri 1 adet
Gastrik Lavaj Aletleri ve Geniş Lümenli Tüpler 4 adet
Alligatör 4 adet
Nalc(C5h9no3s) 250 gram
Sedimasyon Seti 150 adet
Karton Atel 40 adet
Travma Tahtası ( Uzun ) 4 adet
Travma Tahtası ( Kısa ) 4 adet
Masaüstü Çoklu Ölçüm Cihazı 1 adet
Duvara Monte Tansiyon Aleti 5 adet
Duvara Monte Otoskop ve Oftalmaskop Seti 2 adet
Otoklav ( 75 Lt ) 1 adet
Otoklav ( 85 Lt ) 1 adet
Lam Kurutucu Cihazı 1 adet
Derin Dondurucu 1 adet
Hasta Başı Monitörü 2 adet
Nebulizatör Cihazı 4 adet
Transport Ventilatör Cihazı 4 adet