• İhale No
    1781072
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Ocak 2019 14:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    11 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

hT.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı:    75990205-869 -71                                           Kırşehir

Konu:     Hizmet/Malzeme Alımı     10.01.2019

 
  Metin Kutusu: Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax; ulaştırmanızı rica ederim.

TEKLİF MEKTUBUDUR

Metin Kutusu: Hastanemiz Tel: Hastanemiz Faksı:0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 0386 213 32 31

E,m[*]u= kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

 

BİRİM

TOPLAM

SIRA

UBB/UTS BARKOD NO

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA

MODELİ

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

1

 

Hastanemiz Efor Biriminde kullanılmakta olan DMS marka 300-3A model, 1008663180 ve 1008663071 künye numaralı arızalı olan Ritim Holter Cihazlarının çalışır duruma getirilmesi

işi

 

2

Adet

 

 

 

 

 

 

 

TOPLAM

-

 

NOT:Teklif mektupları en geç/2^../2019-Saat: J/l\ O C>

Kadar Satmalına Birimine Ulaştırılmalıdır.                                                              *


 

PİKKAT EPİLEÇEK.HUStiSlAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-         Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerleııirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satıııalma birimine gönderilecektir.

4-              UBB/UTS  kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                 Bakanlığımız TKHK ııun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.

6-             istekliler   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                 Sözkonusu            alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-             idaremiz   mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                        Değerlendirmemiz     kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödeıneler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren finna bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                 Malzemeler         Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-         Teklif          veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        Alım            uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SÜT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-  Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE:

 

TEKNİK RAPOR

Hastanemiz Efor Biriminde kullanılmakta olan DMS marka, 300-3A model, 1008663180 ve 1008663071 künye numaralı 2 ADET RİTİM HOLTER cihazları hastadan kayıt alırken ara ara kayıtlar aldığı ve kayıtlarda kesilmeler olduğu tespit edilmiştir. İlgili arızaların giderilmesi hastane şartlarında mümkün olmadığı için dış piyasa marifetiyle giderilmesine dair teknik rapordur.10.01.2019

 

 



[*]

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim