• İhale No
    1914171
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Ağustos 2019 13:00
  • İdare
    Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Seda Elif ALTUNER (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 40 00-4469

Faks

: 0(224) 294 44 76-36663 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

i Sayın..................................................................................................................................................................................................................

| Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA / UBB / SÜT KODU YAZILACAKTIR...

_ ! Marka Sıra , | Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

f

1

Otoklav Cihazı Kapak Contası

6

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

| TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür, Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

! NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

| AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

1 SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 21/08/2019 tarihi, saat 13l00î00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

........

;

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!


 

____________________ Teknik Şartname Ektedir!_____________________

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM               DÜZENLEMEYİNİZ!

Teklif isteyen Görevli (Isım,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (î$im,İmza,Kaşe}

Seda Elif ALTUNER Satınalma Memuru

 

fok 1 itin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.

i- .2.'.i)()2.() i

.--■rT>\ı

 

/\ / * /£/ (jy\ * '

TC.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

V * V

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

ERYİĞİT MARKA STR77120 VE STR55100 MODEL OTOKLAV CİHAZINA UYGUN KAPAK CONTASI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Kapak contaları Eryiğit marka STR77120 veSTR55100 model otoklav cihazında kullanıma

uygun olmalı ve orijinal malzeme olmalıdır.

2.   4 Adet kapak contası Eryiğit marka STR77120 model uygun olmalıdır.

3.   2 Adet kapak contası Eryiğit marka STR55100 model uygun olmalıdır

4.   Silikon kauçuk özelliği olmalıdır.

5.   Otoklav Kapak kısmına uygun olmalı ve hücre içindeki buharı tahliye etmemeli

6.   200 dereceye dayanıklı olmalıdır.

7.   Yekpare olmalıdır.

8.   Kapak contası kırmızı olmalıdır.

9.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

10.  Parça    takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.

11.  Parça    en az 1 yıl garantili olmalıdır.

12.Isıya dayanıklı olmalıdır. Herhangi bir parçalanma olursa garanti kapsamında olmalıdır.

13.  Parça    orijinal ambalajında olmalıdır.

14.  Ürün     CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

15.  Parça    Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.

16.  Fatura   Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

 

Üretim

T arihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TlTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda        TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi


Metin Kutusu: / *JT * \
r,0%*\
/♦,/' ^ 'A*’; v'T'.y»/

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim