• İhale No
    2011/94353
  • İhale Adı
    TIBBİ DEMİRBAŞ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Manavgat Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    29 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ DEMİRBAŞ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M a na vg a t Dev let H astanesi
(17 Kalem) Tıbbi Demirbaş Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/94353
1-İda re nin
a) Adresi : Selale Yolu Üzerı Selale Yollu Üzerı 00 07600 Manavgat Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2427461117 - 2427464500
c) Elektronik Posta Adresi : antalyadhs11@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Manavgat Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını takiben en geç 45 (kırkbeş) gün
içerisinde malzemenin / malzemelerin tamamı teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Manavgat Devlet Hastanesi Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 21.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi;
b) Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu
c) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
d) Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. Aday veya istekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edilecektir.
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Firmaların (üretici veya imalatçı veya satıcı firma adına alınmış) cihazın satış sonrası servis hizmetleri için T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilmiş olan satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesini teklif ile birlikte vermesi gerekmektedir.
İsteklilerin teklif ettikleri cihazlar (sistem) en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici ve Türkiye
Temsilcisi ve varsa yetkili satıcı firma tarafından verilecektir.
İstekliler, garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı, listelerini, fiyatlarıyla ve yıllık bakım fiyatlarını döviz veya TL bazında vereceklerdir.
Teknik servis, garanti ve yedek parça:
Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra
48 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve en geç 72 saat içinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacak veya yerine başka cihaz bir cihaz verilecektir. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacak ve belirlenen süreyi aşan her gün için firma cihazın satış bedelinin arızasının oluştuğu tarihteki TEFE cinsinden o güne çevrilmiş satış bedelinin % 1 i (yüzdebir) oranında para cezası ödeyecektir.
Garanti süresi boyunca yılda en az bir kez olmak üzere ücretsiz kalibrasyon yaptırılacaktır.
Garanti süresi sonrası yapılacak kalibrasyonların fiyat teklifleri döviz veya TL bazında teklif dosyasında sunulacaktır.
Firmalar, cihazın garanti kapsamına girmeyen parça ve yedek parça ve varsa aksesuarların listelerini ve cihazla
birlikte kullanılacak sarf malzemelerin listesini döviz bazında fiyatlarıyla beraber vereceklerdir. Firmalar parça dahil yıllık bakım ücretini teklif ile birlikte vermeleri gerekmektedir.
İhaleyi alan firma, cihazın kullanımını, bakım ve olası arızaların giderilmesi ile kalibrasyonuna ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği en az 3 elamana 2 (iki) gün eğitim verecektir. İdare gerekli gördüğü takdirde eğitimi tekrar isteyebilir.
4.3.4.
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi Malzemelerin Sosyal Güvenlik ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylanmış bulunan ürün numarası (Tıbbi Malzemelerin Barkodu) ihale dosyasında sunulmalıdır. İstekliler dosyalarında ´´T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt edilmiş Tıbbi Cihaz Üreticisi veya İmalatçısı olduğunu belgelendireceklerdir. İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tesvik edici belgeler, internet çıktısı olarak sunulabilir.
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin teknik şartnameye bire bir uyduğunda dair cevap vereceklerdir.
2 Yüklenici firma, teklifi ile birlikte cihazın tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik dokümanları (katalog, broşür, tanıtıcı belgevb.) vermelidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde yapılan her türlü tıbbi malzeme temini işi benzer iş olarak kabul edilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manavgat devlet
Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Manavgat Şubesi Tr 54
0001200957400005000010 İban No Lu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manavgat Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (atmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TENS CİHAZI 3,000 ADET
ULTRASONOGRAFİ CİHAZI 3,000 ADET
KISA DALGA CİHAZI 1,000 ADET
ELEKTRO KOTER (BİPOLAR) 1,000 ADET
PULSE-OKSİMETRE 4,000 ADET
ENDTİDOL CO2 MONİTÖRÜ 1,000 ADET
DOPPLER (VASCULAR EL DOPPLERİ) 1,000 ADET
ÜRETERO-RENESKOP 7 F BAŞLANGIÇLI 1,000 ADET
REZEKTOSKOP SETİ (TUR) 24 F 1,000 ADET
17 F SİSTOSKOPİ KILIFI 1,000 ADET
ÜRETRATOM BIÇAĞI (MUHTELİF BOYUT) DÜZ TİP 10,000 ADET
GLİDE WİRE HİDREFİLİK 20,000 ADET
BİPOLAR VAPORİZANYON LOOPU 30,000 ADET
MONİTÖR (PULSEOKSİMETRELİ) 15,000 ADET
NEBULİZATÖR 12,000 ADET
NST CİHAZI 2,000 ADET
BUHAR MAKİNASI 5,000 ADET