GÜMÜŞHANE İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
DİYALİZ MALZEMELERİ VE ALKOL alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma idare düzeyinde olup, İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/44234 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Karaer Mahalle Menekşe Sokak No:9 Merkez/GÜMÜŞHANE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 456 213 24 87 - 456 213 24 86 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | gumushanesatinalma@outlook.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı | : | 17 Kısım Diyaliz Sarf Malzemesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Gümüşhane Devlet Hastanesi Kelkit Devlet Hastanesi Şiran Devlet Hastanesi Kürtün Devlet Hastanesi Diyaliz Ünitesi |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi / Karaer Mahallesi Menekşe Sokak No: 9 Merkez /Gümüşhane |
b) Tarihi ve saati | : | 02.06.2014 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
16 ve 17 Numaralı Kısımlara Teklif Verecek İstekliler İçin; "Tütün, Tütün Mamülleri ve Alkollü İçkiler Piyasası Düzenleme Kurulunca" Etil Alkol Dağıtımına Yetkilendirildiğine İlişkin Belge" veya İlgili Kurum veya Kuruluşlar Tarafından Düzenlenmiş "Satış İzin Belgesi" İhale Dosyasında Mutlaka Bulunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, d)Tıbbı Cihaz üreticisi OEM (Original Equipment Manafacturer-Orijinal Malzeme Üreticisi ) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme, e)Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. İstekli Firmalar Birim Fiyat Teklif Cetvelinde Yazılı Ürünlerden T.İ.T.U.B.B. Kapsamında Olanlar İçin; İmalatçısı Olmadığı Durumlarda, Ana Firma veya Bayi Firma Olduğunu Tevsik Etmek Amacı İle İhale Dokümanı Kapsamında Verilen T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (T.İ.T.U.B.B.) Bilgi Formu Eksiksiz ve Doğru Şekilde Mutlaka Doldurulacaktır. İstekli Firmaya Ait İlgili Form İçin ubb.iegm.gov.tr. İnternet Sitesinden Yapılan Sorgulama Sonucunda Teklif Edilen Ürünün İhale Tarihi İtibari İle Bayisi Olmadığının Anlaşılması Durumunda İlgili Kısım/Kısımlar İçin Teklifi Geçersiz Kabul Edilecektir. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
İstekliler teklif etmiş oldukları ihale konusu ürünler; "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği,Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği " göre Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (T.İ.T.U.B.B.) kayıtlı olmalı ve Sağlık Bakanlığınca Onaylı Olmalıdır. İstekliler bu hususla ilgili İhale Dokümanı kapsamında verilen T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (T.İ.T.U.B.B.) Bilgi Formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurup yetkili kişi/kişilerce kaşeleyip imzalı bir şekilde teklif zarflarında sunmaları zorunludur. İhale Komisyonca http://ubb.iegm.gov.tr internet sitesinden yapılan sorgulama sonucunda "Sağlık Bakanlığınca Onaylı Olmadığı Anlaşılan ürünler ile, ilgili evrakın hatalı veya eksik doldurulduğu tespit edilen kısımlara ait teklifi geçersiz kabul edilecektir. Ancak teklif edilen ihale konusu ürünlerin Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmaması durumunda; T.İ.T.U.B.B. kayıt belgesi aranmayacak olup; bu husus için üreticinin veya ithalatçının Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmadığına dair sınıfının gerektirdiği belgeler ve beyanı esas alınacaktır. İhale komisyonu bu hususla ilgili tereddüde düşmesi halinde; teklif edilen ürünlere ait bilgileri ve uygunluğunu Sağlık Bakanlığı İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğünden ayrıca teyit ettirebilecektir. Yukarıda Belirtilen hususlarla ilgili ihale dokümanı kapsamında verilen T.İ.T.U.B.B. BİLGİ FORMU’nun doldurulması yeterli olup; istekliler ayrıca http://ubb.iegm.gov.tr web sitesinden alınan internet çıktılarını teklif zarflarında sunmayacaklardır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif Edilecek Mallara İlişkin Numuneler İstenilecek Olup, Numunelerin İstenmesi İle İlgili Olarak Aşağıdaki Düzenlemeler Yapılmıştır. İsteklilerden Teklif Etmiş Oldukları Kısımlara İlişkin İhale Dosyasında Sunacakları T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (T.İ.T.U.B.B.) Bilgi Formunda Yazılı Olan Malzeme Bilgileri Doğrultusunda, Tekliflerin Değerlendirme Aşamasında, İlgili Hekim veya Sağlık Personellerinin Talebi Halinde İhale Komisyonu Tarafından, Numune Değerlendirmesi Yapılabilecektir. Numune Gönderilmesi İçin İsteklilere Yeterli Süre Resmi Yazı İle Bildirilecek Olup, Belirtilen Süre İçerisinde Numune Göndermeyen İsteklilerin Teklifleri İlgili Kısım/Kısımlar İçin Geçersiz Teklif Olarak Kabul Edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gümüşhane İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği / Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası A.Ş. Gümüşhane Şubesindeki TR660001200938100005000080 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi / Karaer Mahallesi Menekşe Sokak No: 9 Merkez /Gümüşhane adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 ((YüzSeksen)) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 13 (onüç) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale Tarihi 06.06.2014 14:30 olarak değişmiştir.