• İhale No
    2019/553448
  • İhale Adı
    Tıbbi Genetik AD 37 Kalem Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Aralık 2019 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    12 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

Tıbbi Genetik AD 37 Kalem Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/553448
1-İdarenin
a) Adresi : ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623038291 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : umittirpanci@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 37 Kalem malzeme alımı Ayrıntılı bilgi idari şartnamenin ekinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli Üniversitesi Hastanesi Ayniyat Depo
c) Teslim tarihi : İlk teslimat taraflarca sözleşmenin imzalanmasından sonra sipariş üzerine 15 gün içinde yapılacak olup kalanı yine idarenin ihtiyacına göre sipariş üzerine peyder pey teslim edilecek ve teslim süresi 15 gün olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Toplantı Salonu Eski İstanbul Yolu 10.km Umuttepe Kampüsü İzmit Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 12.12.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1- Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2018/26 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB)’a veya  Ürün Takip Sistemi (ÜTS)'ye kaydı aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB veya ÜTS kaydı aranacaktır.

2- Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2018/26 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak cihazların TİTUBB veya ÜTS'de tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İsteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü Belgeleri (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.

3- Özellikle genel laboratuvar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB veya ÜTS kaydı aranmayacaktır. Bu ürünler için  üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır.

4- KAPSAM DIŞI BEYANI OLMAYAN Tüm Kalemlerin UBB sinin ÜTS 'de ''KAYITLI'' olduğunu gösteren sayfalarının çıktılarının dosyada sunulması zorunludur.

5- Teslim edilecek ürünlerin (KAPSAM DIŞI BEYANI OLMAYAN) tamamında  güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur (paket içindeki ürünlerde dahil).

6- İhale değerlendirme süreci içerisinde teklif edilen ürünlerin, UBB kodları ÜTS sayfasında incelendiği zaman ürün UBB’leri ihale tarihi itibari ile kayıtlı olmalıdır.

7- Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler için İsteklinin "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ" ni ihale dosyasında sunması zorunludur. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sistemin kurulumu ve bakımları ilgili firmanın servis mühendisleri tarafından ücretsiz yapılmalıdır. Bakım onarımlar rutin tanı çalışmalarını aksatmayacak şekilde giderilmeli ve problem halinde cihaza/cihazlara arıza bildirimini izleyen, 24 (yirmi dört) saat içerisinde müdahale edilmeli ve yedek parça ihtiyacı yok ise müdahale süresinden itibaren en geç 48 (kırk sekiz) saat içerisinde arıza giderilmelidir. Cihazın/cihazların arızası durumunda yedek parça değişimi gerekiyorsa, gerekli olan yedek parça Yüklenici tarafından servis raporunda belirtilecek, parçanın yerel stokta olması durumunda en geç 48 (kırk sekiz) saat içerisinde, resmi kurumlarca ithalatı kısıtlı ya da özel izine tabi yurt dışından yedek parçalar gerektirdiği durumlarda yüklenicinin bu durumu belgelendirip İdareye yazılı olarak bilgi vermek şartıyla en geç 30 (otuz) gün içerisinde yedek parça temini ve montajı Yüklenici tarafından yapılacak, cihazın/cihazların arızası giderilecektir. Bu aşamada idarenin talebi olur ise ilgili taramayı 15 gün içerisinde ruhsatlı başka bir tanı merkezinde elde ederek,veriyi  anabilimdalımıza teslim edecektir.  Bu husustaki tüm giderler yükleniciye aittir. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılacak firmalar teklif edecekleri ürünlere ait tanıtıcı orjinal katalogları, katalogların türkçe tercümeleri, geniş kapsamlı teknik özellikleri ve teknik şartnameye cevaplarını teklif mektuplarına ekleyeceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi Eski İstanbul Yolu 10.km Umuttepe Kampüsü İzmit Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
MAL ALIMI UYGULAMA YÖNETMELİĞİ MADDE: 61.4' E İSTİNADEN YERLİ MALI AVANTAJI GRUP OLAN KALEMLERDE UYGULANMAYACAK DİĞER KALEMLERDE % 15 OLARAK UYGULANACAKTIR.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Periferik Kan Kültürü İçin Tam Besiyeri 100 adet
Amniyon ve CVS Materyali İçin Tam Besiyeri 1 10 adet
Amniyon ve CVS Materyali İçin Tam Besiyeri 2 10 adet
Lam buzlu kesme rodajlı 10.000 adet
Lamel(22x22mm) 500 adet
Kemik iliği hücre kültür besiyeri ve senkronizasyon kiti 6 adet
Prenatal Anöploidi Probu 13,21,18 X/Y 500 mikrolitre
Prader Willi Sendrom Probu 100 mikrolitre
13q14.3 Delesyon probu 500 mikrolitre
Rubinstein Taybi Probu 100 mikrolitre
Del (5q) Delesyon probu 1.000 mikrolitre
SHOX probu 100 mikrolitre
Del (7q) Delesyon probu 1.000 mikrolitre
Del (20q) Delesyon probu 1.000 mikrolitre
MLL Breakapart probu 500 mikrolitre
TEL/AML1 Çift Füzyonlu Translokasyon Probu 600 mikrolitre
Kromozom 8 satellit probu 800 mikrolitre
IGH breakapart probu 500 mikrolitre
FMF 150 test
Tromboz Panel Kit 200 test
BCR-ABL Mbcr 1.100 test
BCR-ABL Mbcr IS MMR 1.100 test
T(8;21) AML1-ETO Kiti 220 test
T(12;21) TEL-AML1 Kiti 220 test
T(4;11) Translokasyon Kiti 220 test
DNA Kimliklendirme Kiti 50 test
PML RAR 1-2- 3 Real time pcr Kiti 600 test
İnv 16 Real time pcr Kiti 200 test
T(1;19) Translokasyon Kiti 200 test
HLAB27 Real Time PCR Mutasyon Kiti 150 test
JAK-2 Mutasyon Deteksiyon Kiti 150 test
K-RAS Mutasyon Deteksiyon Kiti 100 test
NRAS Mutasyon Deteksiyon Kiti 100 test
EGFR Mutasyon Deteksiyon Kiti 100 test
Sendrom analizleri 100 test
Kanser Sendromları (KS) Mutasyon analizleri 425 test
Meme Kanseri Paneli 400 test