• İhale No
    2014/5554
  • İhale Adı
    TIBBİ (GÖZ)SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2014 10:00
  • İdare
    KAYSERİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Yayın Tarihi
    21 Ocak 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ (GÖZ)SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KAYSERİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

35 Kalem Göz Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/5554
1-İdarenin
a) Adresi : Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı 87 38010 KOCASİNAN/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3523368882 - 3523207313
c) Elektronik Posta Adresi : kayserigenelsekreterlik@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Malın miktarı ve türü ekte yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : KAYSERİ İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ KAYSERİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ VE DEVELİ HATİCE MUAMMER KOCATÜRK İLÇE DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Teslimatlar 2014 yılı içerisinde 2(iki)'şer aylık periyotlar halinde 5 partide yapılacaktır. İlk parti sözleşme imzalanmasından itibaren 20(yirmi) gün içerisinde kurumlarla irtibata geçilerek kurum talebi ve stok durumlarına göre teslim edilecektir. Yükleniciye en az 15(onbeş) gün önce bildirim yapmak kaydı ile malzeme istemi yapılacaktır. Öngörülemeyen durumlar olması halinde idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 Adresinde Bulunan Kayseri ili Kamu HastaneleriBirliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (Zemin kat 27 nolu oda)
b) Tarihi ve saati : 21.02.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen ürünün İhale sıra numarasını, ürünün adını ürünün markasını ve ürünün UBB'na kayıtlı ürün (barkod) numaralarını gösterir liste 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri ürünlerden herbir kalem için ayrı ayrı en az 1(bir) adet numuneyi teklif verme saatine kadar,teklif zarfı ile birlikte üzerinde ürün adı, ihale sıra numarası ve UBB kodu yazılı bir şekilde tutanakla birlikte teslim edecektir. Numuneler; teknik şartnamede belirtildiği şekilde, teknik şartnamede değerlendirme şekli belirtilmemişse denenerek değerlendirilir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 Adresinde Bulunan Kayseri İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (Zemin kat 27 nolu oda) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 Adresinde Bulunan Kayseri ili Kamu HastaneleriBirliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (Zemin kat 27 nolu oda) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GÖZ FAKO CİHAZI İÇİN KASET (ALCON FAKO CİHAZI UYUMLU) 400 ADET
GÖZ ALCON FAKO CİHAZI İÇİN ÖN VİTREKTOMİ PROBU (ALCON FACO CİHAZI UYUMLU) 60 ADET
GÖZ FAKO SLEEVE + TEST CHEMBAR (ALCON CİHAZI UYUMLU) 100 ADET
GÖZ FAKO TİP (ALCON CİHAZI UYUMLU) 100 ADET
GÖZ HANDPİECE VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN FRAGMATOM ALCON CONSTELLATİON CİHAZI UYUMLU 1 ADET
GÖZ İÇİ FLUİD İĞNE SİLİKONLU 23 G 50 ADET
GÖZ İÇİ FLUİD İĞNE SİLİKONSUZ 23 G 50 ADET
GÖZ İÇİ YIKAMA SOLÜSYONU 500ML (BSS PLUS VEYA MUADİLİ) 290 ADET
GÖZ SUTÜR SİKLERAL FİKSASYON 50 ADET
GÖZ VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN FRAGMATOM TİP 6 ADET
GÖZ VİSCOELASTİK MADDE-1 3.060 ADET
GÖZ FLUORESCEİN OFTALMİK TEST KAĞIDI 21.000 ADET
GÖZ İÇİ METİLSELÜLOZ 500 ADET
GÖZ VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN SİLİKON ALMA VERME SİSTEMİ 50 ADET
GÖZ VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN ÖN VİTREKTOMİ PROBU (ALCON CONSTELLATİON CİHAZA UYUMLU 12 ADET
GÖZ VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN HANDPİECE (ALCON CONSTELLATİON CİHAZI UYUMLU) 1 ADET
GÖZ VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN KASET (ALCON CONSTELLATİON CİHAZI UYUMLU) 200 ADET
BİMANUEL İRİGASYON ASPİRASYON SETİ 2 ADET
ENDOLAZER PROBU 6 ADET
GÖZ SCHİRMER KAĞIDI 50.000 ADET
GÖZ EYE SPONGE 18.000 PAKET
GÖZ VİTREKTOMİ CİHAZI İÇİN KOMBİNE VİTREKTOMİ KASET (ALCON CONSTELLATİON CİHAZA UYUMLU) 200 ADET
GÖZ LENS HİDROFOBİK AKRİLİK İOL 3.500 ADET
GÖZ KAPAMA PAMUĞU (YAPIŞKANLI) 5.000 ADET
GÖZ KAPAMA PAMUĞU (YAPIŞKANSIZ) 2.500 ADET
GÖZ LENS HİDROFOBİK ASFERİK İOL 500 ADET
FOLDABLE GÖZ İÇİ LENSİ (TORİK LENS) 50 ADET
GÖZ İÇİ HİDROFOBİK LENS 500 ADET
6/0 VİCRİL 60 ADET
8/0 SUTÜR 300 ADET
10/0 SUTÜR 300 ADET
POLİGLİKOL ASİD NO:7/0 SPATÜL Ç.İĞNE 3/8 60 ADET
SİLİKON OİL 100 ADET
GÖZ VİSCOELASTİK MADDE-3 100 ADET
GÖZ MEMBRAN BLUE DUAL 0/5 ML SYRINGA 20 ADET
29 Ocak 2014

DÜZELTME İLANI

TIBBİ (GÖZ)SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
KAYSERİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

TIBBİ (GÖZ)SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2014/5554
1- İdarenin
a) Adresi:Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı 87 38010 KOCASİNAN/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası:3523368882 - 3523207313
c) Elektronik posta adresi:
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :21.01.2014 - 2523
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):Kamu İhale Bülteni - 21.01.2014
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

“4.3.1.1. Yetkilikurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1-İsteklinin TC.Sağlık Bakanlğı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'na kayıtlı olduğunu tevsik edicibelge.

2-İsteklininteklif edilen ürünün, imalatcısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığıdurumlarda ürünün tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösterir TİTUBB'a kayıtlıolduğunu tevsik edici belge.

3-Teklif edilenürünlerin TC. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)'na kayıtlıolduğuna dair ve Sağlık Bakanlığından onaylı olduğunu gösterir belge (TİTUBB'akayıtlı olduğuna dair belgeler üzerinde Sağlık Bakanlığı onay tarihinin mutlakabulunması gerekir. Onay tarihi bulunmayan belgeler kabul edilmeyerek o kısımlailgili teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.) veya teklif edilen ürünlerinTİTUBB'a kayıt zorunluluğu yoksa kayıt zorunluluğu olmadığına dair belge.