• İhale No
    1210380
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2016 15:00
  • İdare
    KİLİS KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kilis
  • İşin İli
    Kilis
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 İCÎLİS İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ - KİLİS İLİ KHBGS MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI

Metin Kutusu: (J;
tC Ssğlsk Bakanlığı
Metin Kutusu: lllllllllllllllllllllllllllllllll15/11/2016 13:42 - 96168743 - 949 - E 2767

T. C.                                 

SAĞLIK BAKANLIĞI                    

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

 

 

Sayı : 96168743

Konu : 2 Kalem Tıbbi Malzeme Alım İşi

DAĞITIM YERLERİNE

Genel Sekreterliğimize bağlı Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22/d maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile aşağıda yazılı İdari Şartlarda satın alınacaktır. İdari Şartlar;

1.    Teklif mektubu aşağıda belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilecektir. Teslim edilememesi halinde 0348 814 55 31 nolu telefona faks edilecek ve daha sonra teklif mektubunun aslı gönderilecektir.

2.    Teklifler TL (Türk Lirası) olarak verilmeli, teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır. Teklif edilen birim fiyata KDV’nin hariç ya da dâhil olduğu belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.

3.    Teklif verilen malzemelerin markaları, ambalaj şekilleri ve idarenin kesin siparişine müteakip teslim süreleri teklif mektubunda bildirilecektir.

4.    Söz konusu alım ile ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

5.    İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.

6.    25.03.2010 Tarihli 27532 sayılı Mükerrer Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği ürünlerinizin TİTUBB Kayıt Numarası, varsa SUT Kodu ve Distribütör firma ve/veya Bayi Kodu teklifinizle birlikte proformada mutlaka yazılacaktır.

7.    Teklifi kabul edilen firmaya yazılı sipariş verilecek, alımın uhdenizde kaldığının bildirilmesine müteakip en geç 10 (on) gün içerisinde malzemeler talipli firma veya temsilcisi tarafından bizzat Hastanemiz Muayene Komisyonuna istenen belgeler ile birlikte teslim edilecektir.

8.    Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunu’nun 10.maddesi “f ’ bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, ihaleyi yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) İdaremizin sonraki alımlarında ihale dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.

9.    Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2016 Mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda ödenecektir. Peşin ödeme yapılmayacak ve gecikme cezası ödenmeyecektir.

10. Teklif veren firma bütün bu şartlan aynen kabul etmiş sayılacaktır.

11. Tekliflerinizi en geç 16/11/ 2016 günü Saat: 15:00 ’a kadar bekler, işlerinizde başarılar dilerim.

Rıdvan GÖKÇEK Genel Sekreter a.

Mali Hizmetler Başkanı

S.No

Malzemenin Adı

Miktarı

Birim

UBB Kodu/Marka

B. Fiyatı

Toplanı

1

Veres iğnesi

150

Adet

 

 

 

2

ipek No:0 Keskin 35 Mm

180

Adet

 

 

 

Genel Toplam ( Kdv Hariç )

 

 

Kilis Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı         Bilgi için : İbrahim AŞMER

Kazım Karabekır Mahallesi Abdullah Gül Bulvarı No:2/l / KİLİS                        Tel.O 348 822 11 11 - 1859

Faks: 0348 814 55 31

Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden dflc91a2-7b7d-48bc-b7b4-7d7a887e96c6 kodu ile erişebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.

1.  iğne uzunluğu 115 mm-130 mm aralığında olmalıdır

2.   İğnenin çağı 14 gauge olmalıdır.

3.   İğnenin şeffaf vana ve tutamaç sistemi olmalıdır.

4.   İğnenin ucunda koruyucu kılıf mekanizması bulunmalıdır.

5.   İğnenin ucu keskin ve silikon ile kaplı olmalıdır.

6.   İğne fasyayı geçerken dokular arasındaki farkı hissettirmelidir.

7.   İğnenin tutuş kısmı rahat olmalı,elden kaymamalıdır.

8.   Ambalaj üzerinde imal sterilizasyon ve sterilizasyonun geçerlilik - son kullanım tarihi az iki yıl olmalıdır.

9.   Numune üzerinde değerlendirme yapılacaktır.

 

3.          Kıvrılmış ham ipekten imal edilmiş olacaktır. Kalınlıkları, düğüm atma kabiliyetleri ve iğne-iplik kombinasyonu U.S.P. ve Avrupa Farmakopisi'ne uygun olacaktır.

4.          ipek iplikler, cerrahi iğneye takılı durumda ve kıvrılmayı engelleyecek şekilde, alüminyum folyo veya karton poşette ambalajlanmış olacaktır.

5.          Ambalajları sterilitesini koruyacak şekilde makas veya başka bir alet kullanımını gerektirmeden açılabilecek yapıda olacaktır

6.          Sütür materyali paketten çıkarılırken dolanmamalı, düğümlenmemelidir. iğne geçtikten sonra sütür dokuya takılmamalı, geriye doğru toplanma, tiftiklenme yapmamalıdır. Sütür bağlama sırasında kolay kopmamalıdır. Doku reaksiyonu minimum olmalıdır.

7.          Dış Ambalajın iç yüzü şeffaf, dış yüzü beyaz kâğıttan olacaktır. Dış ambalaj yırtılmayan su ve nemden etkilenmeyen özellikte olmalıdır.

8.          Çift, orjinal ve steril ambalaj içinde bulunan dikiş materyalinin teknik özellikleri, iğneli olanlarda iğne cinsi (yuvarlak, keskin, spatul, tacerput, künt uçlu), iğne boyu, iğne profil resmi, USP ve EP (metrik) numaraları iplik uzunluğu, üretici firmanın imal seri numarası, sterilizasyon metodu, tarihi, son kullanma tarihi, ürün kod numarası açıkça belirtilmiş olacaktır.

9.          ipek iplikler steril olacaktır.

10.      Teslim tarihinden itibaren en az 3(üç) yıl miatlı olacaktır.

11.       iğne ile ilgili şartlar:

12.       iğne ile sutür arasında ki kalınlık farkı olmamalı, travma yaratmayacak şekilde 1/1 oranında olmalıdır.

13.       iğneler özel alaşım çelikten-paslanmaz ve dokuya geçişi kolay olmalıdır.

14.       iğneler kolay kırılmamalı, eğilmemeli ancak esnek olmalıdır, iğne, kalsifiye dokularda rahatlıkla kullanılmalıdır

15.       Yuvarlak ve keskin iğnelerin yüzeyi düzgün ve pürüzsüz olmalıdır. Portegue ile tutulduğunda ezilmemelidir. iğnenin ipekle bağlantı bölgesinde geçiş deliğini büyütecek düzeyde genişleme olmamalıdır, iğne keskinliğini/sivriliğini kullanımı süresince devam ettirmelidir.

16.       iğne-iplik bileşim yeri iğneye geçerken dokuda travma oluşturmayacak şekilde imal edilmiş olacaktır.

17.       Birim ambalaj: ipek iplik, kullanım anına kadar sterilizesinin korunmasını sağlayacak şekilde iç ve dış olmak üzere 2 ayrı ambalajdan meydana gelecektir.

18.        iç ambalaj, sutürün kıvrılmasını engelleyecek şekilde ambalajlanmış olmalıdır.

19.       Birim ambalajın üzerinde okunaklı ve bozulmayacak biçimde aşağıdaki bilgiler yazılmış olacaktır;

a.          iğne cinsi ( yuvarlak, keskin, spatül, tapergut, küt uçlu) iğne adedi (tek veya çift olduğu görülecek şekilde), iğne boyu (mm olarak) belirtilmelidir.

b.          iğne büyüklüğü 1/1 oranında görülebilmelidir.

c.          iğnesiz ise sutür adedi

d.          Sutürun kalınlığı (metrik ve U.S.P. olarak)

e.          Sutürün uzunluğu

f.           Steril ibaresi, sterilizasyon metodu

g.          Üretim ve son kullanma tarihi

20.       Seri ve kontrol numarası olacaktır. Kutu ambalajın üzerinde, birim ambalajın üzerinde yazması gereken bilgilerin tamamı olacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim