İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Üniversitemiz Yeni Hastane Binası ihtiyaçlarında kullanılmak üzere 2 Grup Ameliyat Masası Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/52431 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Çiftlikköy Kampusu YENİŞEHİR/MERSİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3243610001 - 3243610031 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | imid@mersin.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 2 Grup Ameliyat Masası Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Üniversitemiz Çiftlikköy Kampusunda kurulan yeni hastane binası |
c) Teslim tarihi | : | SÖZLEŞMENİN İMZASINA MÜTEAKİP 45 (KIRKBEŞ) TAKVİM GÜNÜ İÇERİSİNDE |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çiftlikköy Kampusu Yenişehir / MERSİN |
b) Tarihi ve saati | : | 18.06.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir: |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Teklif edilecek Amaliyat Masaları montaj tarihinden itibaren 2 (iki) yıl süreyle imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalarına karşı garantili olmalı ve bu süre içindeki imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalarını satıcı firma ücretsiz olarak gidermeli ve düzeltilemeyen hatalı parçaları yenileri ile ücretsiz olarak değiştirmelidir. Cihazın bakım ve onarımı için gereken yedek parçalar, ücreti mukabili 10 (On) yıl süre için sağlanmalıdır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
a-) İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki teklif ettikleri ürünlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na(TITUBB) kayıtlı barkod(ürün) numarasını (TITUBB’ dan aldıkları belge ile birlikte) ihale teklif zarfında sunmalıdır. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1-) İstekliler, teklifleri ile birlikte ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalog, doküman vb. sunmalıdır. Gerekli görülmesi halinde demonstrasyon ve teknik değerlendirme istenecektir. Bu değerlendirmeler, İhale komisyonu uzman üyeleri tarafından hastanemizde ve/veya ürünlerin kullanımda olduğu herhangi bir yerde teknik şartnamede belirlenen kriterler dikkate alınarak firma yetkililerinin de katılımlarıyla belirlenecek tarih ve saatte yapılacaktır. 2-) İhaleye teklif veren istekliler, teklifleri ile birlikte teknik şartnameye uygunluk belgesi vereceklerdir. Teknik şartnameye uygunluk belgelerinde verilen cevaplardaki hususları, masanın orjinal dokümanlarında işaretleyecekler ve uygunluk belgelerinde bu hususların, hangi dokümanda belirtildiğini açıklayacaklardır. Teknik şartnameye uygunluk belgeleri, firmanınantetli kağıdına yazılmış, firma kaşeli ve firma yetkilisi tarafından imzalanmış olacak ve resmi beyan olarak kabul edilecektir. Bu hususu taşımayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çiftlikköy Kampusu Yenişehir / MERSİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Çiftlikköy Kampusu Yenişehir / MERSİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Kayar Tablalı Ameliyat Masası Alımı | 7 | Adet |
Genel Amaçlı Ameliyat Masası | 7 | Adet |