• İhale No
    2014/33435
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME (CERRAHİ ALET) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Nisan 2014 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    26 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME (CERRAHİ ALET) SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

GENEL CERRAHİ İÇİN CERRAHİ ALET ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/33435
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 ŞANLIURFA MERKEZ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : GENEL CERRAHİ İÇİN CERRAHİ ALET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim Ve Araştırma Hastanesi, Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi, Siverek Devlet Hastanesi, Halfeti Devlet Hastanesi, Ceylanpınar Devlet Hastanesi, Viranşehir Devlet Hastanesi, Suruç Devlet Hastanesi, Hilvan Devlet Hastanesi, Akçakale Devlet Hastanesi, Harran Devlet Hastanesi, Birecik Devlet Hastaneleri'nin ayniyat depolarına.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 75 (Yetmişbeş) takvim günü içinde tek parti halinde ihale konusu cerrahi aletler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 28.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Cerrahi Aletler her türlü imalat hatalarına karşı 2 (iki) yıl süreyle ücretsiz garantili olmalı, 10 (on) yıl süreyle de ücreti mukabilinde gerekli olabilecek her türlü yedek parça ve teknik servis hizmet garantisine sahip olmalıdır. Bu hizmetin garanti süresince yetkili üretici veya ithalatçı firmalar tarafından ücretsiz olarak yapılacağına dair taahhüt sunacaklardır. Garanti süresi içerisinde kullanım hataları hariç; Bozulan, kırılan, korozyona uğrayan aletlerini 45 gün içerisinde yenileri ile değiştirecektir.

4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İstekliler, ürün barkod numaralarını, birim fiyat teklif mektubu cetveli ekinde "TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP ÇİZELGESİ" başlıklı tabloda belirtildiği gibi ayrı bir liste olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;

1-Teklif edilen ürünlere ait; “Ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı.”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

          İştirakçi firmalar teklif ettikleri ürünlerin orijinal kataloglarını ve orijinal broşürlerini ihale evrakları ile verecektir. Teklif edilen malzemeler kalem kalem orijinal katalogdan veya orijinal broşürden. işaretlenerek gösterilecektir. Fotokopi, fax ve benzeri dokümanlar kabul edilmeyecektir. Belgeleri orijinal getirmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Orjinal katalogda veya orijinal broşürde olmayan malzemelere ait üretim beyanları kabul edilmeyecektir. İhale komisyonu inceleme esnasında gerek görürse iştirakçi firmaların yetkili temsilcisinden teklif ettikleri markanın orijinal katalog veya orijinal broşürlerini ve bunlarda yer alan ihale kapsamındaki ürünlerini üreticilerinin resmi web sitesinden teyit ettirebilir.

          İştirakçi firmalar genel alet kalitesinin incelenebilmesi ve bir kısım ürünlerin numuneler üzerinden de doğruluğunun teyidi için teknik şartnamede belirtilen gruplarda ihtiyaç listemiz de belirtilen alet numunelerinin aynı özellikte olanlarını kendi markalarına ait olmak üzere teklif verecekleri seti temsilen numune olarak teklif dosyası ile birlikte ayrı bir kutuda ihale saatine kadar komisyona sunacaklardır . Numunelerini ihale saatine kadar teklif dosyası ile birlikte teslim etmeyen, eksik ya da hatalı veren isteklilerin teklifleri ilgili set için değerlendirme dışı kalacaktır. İhaleye iştirak eden firmalar numune olarak ihale komisyonuna listeden belirlenen ilgili set veya setleri temsil eden aletleri bırakacaklardır.
          Numune listesi tüm setleri temsilen hazırlanmıştır ve ihaleye iştirak eden firma teklif verdiği ilgili set için listede bulunan tüm aletleri numune olarak getirmek zorundadır. ( 2 veya daha fazla sette yer alan aynı kodlu numunelerden 1 adet vermek yeterlidir). Özellikle makasların uç kısmında tungsten carbide parça görülebilmelidir (gerek görülmesi halinde, tungsten carbide parçası görünemeyen aletler için gerekli testler yapılmak üzere idare tarafından belirlenecek ilgili kuruluşa gönderilecek olup, bu testlerin masrafları ilgili firma tarafından karşılanacaktır).
           Tungsten carbide uç parçaları olmayan aletlerin teklifleri değerlendirme dışı kalacaktır. Cerrahi alet numuneleri, şekil ve fonksiyonları, oluşturulacak kullanıcı uzman cerrahi ekip tarafından çıplak gözle, mikroskopla, elle incelenecek veya ameliyatta kullanılarak test edilecektir.
           Yapılacak incelemelerde aletlerde ağızların birbirine tam olarak temas etmemesi, saplarındaki elastik yapının bulunmaması, kilitlenebilen tiptekilerin zor açılıp zor kapanması, eklem yerlerinde ve serasyonlu ağızlarda çapak bulunması, kesici ağızdakilerin ağız kısmı kapatıldığında dokuyu travmatize edecek şekilde yapıların bulunması, düzgün kesmemesi, koparıcı ağızdakilerin koparılan bölgede parçalanmalara sebep olması, ağız şeklinin aynısını pürüzsüz bir şekilde koparmaması gibi durumlardan herhangi birinin tespit edilmesi durumunda isteklinin teklifi değerlendirme dışı kalacaktır. İstekliler iştirak edecekleri set veya setleri temsilen verecekleri numuneleri teknik şartnamede belirtilen tasniflemeye göre işaretleyerek ve isimlendirerek ihale öncesinde hazırladıkları "numune teslim tutanağı" adı altında teklif dosyası içerisinde vereceklerdir. Ayrıca teklif edilecek tüm setleri temsilen bir adet konteyner ve tel sepeti numune olarak komisyona teslim edeceklerdir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde Tıbbi cihaz veya tıbbi sarf malzeme veya cerrahi alet alım işleri tek tek veya birlikte benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ MALİ HİZMETLER BİRİMİ ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MAJÖR TEMEL SETİ 16 SET
KOLESİSTEKTOMİ (SAFRA) SETİ 8 SET
MİDE-BAĞIRSAK SETİ 2 SET
REKTUM SETİ 6 SET
FITIK VE APANDİSİT SETİ 15 SET
TİROİDEKTOMİ SETİ 7 SET
İNSİZYON SETİ 7 SET
EKSİZYONEL BİYOPSİ SETİ 13 SET
MEME TÜMÖR SETİ 5 SET
HEMOROİD SETİ 11 SET
PERİANAL FİSTÜL SETİ 5 SET
YARDIMCI ALET SETİ 1 SET
AMELİYATHANE SETİ 1 SET