• İhale No
    2016/51510
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2016 14:00
  • İdare
    Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    01 Mart 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTANESİ-ESENLER SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

ESENLER KDCH HASTANESİ 5 KALEM BOHÇA SETİ, İNFÜZYON SETİ VE DOĞUM VAKUM ÇANI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/51510
1-İdarenin
a) Adresi : Havaalanı Mah. Taşocağı Cad. 19 Esenler ESENLER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124403900 - 2126291303
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Esenler KDCH Hastanesi 5 Kalem Bohça Seti,İnfüzyon Seti ve Doğum Vakum Çanı Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Tıbbı Sarf Deposu Raf Teslim.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihi olarak kabul edilecektir. Malzemeler 30.04.2017 tarihine kadar peyderpey hastane tarafından ihtiyaç doğrultusunda sipariş verilen miktar üzerinden, sipariş yazısının yükleniciye tebliğinden (posta, fax veya e mail) itibaren 10(on) takvim günü içinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Havaalanı Mah Taşocağı Caddesi No:19 Esenler İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 18.03.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) İstekliler, ithalatçı veya üretici ise teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair belgeyi ve ürün numaralarını (teklif edilen ürün ile ilgili barkod) gösterir belgeleri ihale teklif dosyalarında sunmalıdır.

b)İstekliler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ürünlerin, ithalatçı veya üreticisinin bayii ise bu firmaların bayiliklerini kanıtlayıcı belgeyi ve ürün numaralarını (barkod) ihale teklif dosyalarında sunmalıdır.
İstekliler ve teklif ettikleri ürünler Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) sistemine kayıtlı olması ve Tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde "SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLIDIR" ibaresi aranacaktır.

c)TİTUBB kapsamında olmayan ve bunu belgeyenler için CE belgelerini ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İstekliler, teklif edilen ürünlerin teknik şartnamesinde yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla tıbbi ve teknik bilgilerin yer aldığı kataloglarını  ve açıklamaları içeren doküman ( broşür) ile fotoğrafları ve benzeri tanıtım materyalini  ihale dosyasında vereceklerdir.

2-Ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunun tespiti için numune getirilmesi zorunludur. İhaleye müteakip 5 (beş) iş günü içerisinde numuneler bir tutanakla teslim edilecektir. Numuneler orijinal ambalajında, üzerinde ihale kayıt numarası ihale sıra numarası firma adı telefon numarası kolay çıkmayacak ve silinmeyecek şekilde belirtilecektir. Numune teslimi istenilen sürede yapılmaması halinde teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3-Yukarıda belirtilen hususlar doğrultusunda sözleşme imzalanmayan kalemler için kesinleşen ihale kararı firmalara tebliğinden itibaren (itiraz edilen numuneler hariç) 2 ( iki ) ay içerisinde; Sözlesme imzalanan kalemler için ise sözleşme bitiş tarihinden itibaren 2(iki) ay içerisinde alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu olmayacaktır.

 

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Halk Bankası Yeşilköy Şubesi IBAN TR 510001200989000005100043 nolu hesabına yatırılarak ödeme makbuzu ile birlikte Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Biriminde alınabilir. Havaalanı Mah. Taşocağı Cad. No:19 Esenler-İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİSPOSABLE SEZERYAN BOHÇA SETİ 2.000 adet
DİSPOSABLE GENEL CERRAHİ BOHÇA SETİ 500 adet
DİSPOSABLE KADIN DOĞUM LAPAROSKOPİK BOHÇA SETİ 100 adet
DİSPOSABLE HISTERESKOPİ BOHÇA SETİ 100 adet
DİSPOSABLE VAJİNAL ÖRTÜ SETİ 100 adet
İNFÜZYON SETİ CİHAZ UYUMLU 5.000 adet
TEK KULLANIMLIK DOĞUM VAKUM ÇANI 100 adet