• İhale No
    2012/31818
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Selçu k Ü niv er sit esi Se lçu kl u Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Göz Hastalıkları Katarak Seti alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/31818
1-İda re nin
a) Adresi : Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin
Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu Konya
b) Telefon ve faks numarası : 3322244240 - 3322244802
c) Elektronik Posta Adresi : selcuklutipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin
Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihale konusu ilgili malzemeler hastanenin talebi doğrultusunda 31/03/2013 tarihine kadar parti parti teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen malzemeler teslim alınmayacak olup, geri iade edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin
Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu Konya
b) Tarihi ve saati : 09.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1) İstekliler, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) bilgi kayıt sistemi kapsamında teklif ettikleri tüm malzemelerin, TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 2) İstekliler TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeleri de ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 3) TİTUBB bilgi kayıt sistemi dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunlunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal tanıtım-kullanım dokümanları ile katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini ihale dosyası ile birlikte sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Selçuk Üniversitesi
Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 310001000168530926475002 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu Konya Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
12 Nisan 2012


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Selçuk Üniversitesi Selçuklu Uygulama Ve Araştırma Hastanesi
Tıbbi Malzeme Satın Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/31818
1- İda re nin
a) Adresi : Selçuk Üniversitesi Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin
Keykubad Kampüsü 42250
b) Telefon ve faks numarası : 3322244240 - 3322244802
c) Elektronik posta adresi : selcuklutipsatinalma@gmail.com
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 16.03.2012 - 2061
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : Yeni Konya - 16.03.2012
3- İha le İpta l Ta rihi : 30.03.2012
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
Hatanemiz Göz Hastalıkları A.D. ihtiyacı için 09/04/2012 tarihinde gerçekleştirilecek olan 2012/31818 İKN’ li
Göz Hastalıkları Katarak Seti Alımı İhalesi dokümanı ile ilgili başvuru sahibi Medisis Medikal Sistemleri
Tur. Tic. San. Ltd. Şti. ve Lazer Medikal San. ve Dış Tic. A.Ş. firmalarının dilekçeleri uzman üyeler tarafından değerlendirilmiş ve bu değerlendirmeler doğrultusunda gerekli rekabet koşullarının sağlanabilmesi, kamu kaynaklarının verimli bir şekilde kullanılabilmesi için teknik şartnamenin yeniden hazırlanması gerektiği kanaati ile;
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’ nun “İhale saatinden önce ihalenin iptal edilmesi” başlıklı 16. maddesi “İdarenin gerekli gördüğü veya ihale dokümanında yer alan belgelerde ihalenin yapılmasına engel olan ve düzeltilmesi mümkün bulunmayan hususların bulunduğunun tespit edildiği hallerde ihale saatinden önce ihale iptal edilebilir.” gereğince ihalenin iptaline karar verilmiştir.