• İhale No
    2016/418518
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON AD 39 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/418518
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 58140 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462580000/2115 - 3462580031
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesat@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 39 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ / SİVAS
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 7 (yedi) aydır. Ancak iş en geç 30.06.2017 tarihini geçmeyecektir.Hastanemiz dilerse sözleşme aşamasında sipariş takvimini belirleme yetkisine sahiptir. Teslimat bölüm isteği doğrultusunda yapılacaktır.Bölümün ilgili firmaya sipariş vermesinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içeresinde teslimat gerçekleşmelidir.Teslim edilmediği takdirde idari şartname ve sözleşme hükümleri uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ODASI / SİVAS
b) Tarihi ve saati : 08.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sosyal Güvenlik Kurumu ve T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve ayrıca distribütör ve/veya ana bayice alt bayilerin de (firmanın) UBB’de tanımlanmış olduğuna dair belgeyi teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.

b) SUT hükümlerinde kurum ödemesi olan ürünlerin (https://medula.sgk.gov.tr/MedulaUbbSorgu/pages/ubbBarkodSorgu.jsf) sitesinden alınan eşleşme evrakları teklif dosyasında sunulmalıdır. Sunulmayan kalemler ve eşleşmesi olmayan ürünler değerlendirmeye alınmayacaktır. Ayrıca Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından yayınlanan Sağlık Uygulama Tebliği ve diğer mevzuat kapsamındaki ürünün SGK veya Sağlık Bakanlığı sisteminde eşleşmemesinden veya tanımlı olmamasından kaynaklı nedenlerle ürün için SGK/Medula sisteminden ödeme dönmez ise ürün bedeli ilgili firmaya ödenmeyecektir.


İstekliler sözleşmeye gelirken üzerlerinde kalan ürünlerin (farklı özelliklerinin olması durumunda -ebat,genişlik,uzunluk vs. bu ürünlere ait UBB kodlarını da açıklama kısmına ekleyerek) XML dosyasını da sözleşme evrakları ile birlikte getireceklerdir. Sözleşme aşamasında XML dosyasını getirmeyen firmalarla sözleşme imzalanmayacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teknik Şartnameye Cevap Metni: İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak teknik şartnameye cevap metinlerini ihale zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.

b) Menşei Listesi : İstekliler teklif ettikleri ürünlerin menşeini (yerli/yabancı) gösterir listeyi teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna sunacaklardır.

c) Numune Teslim Tutanağı: İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerini ihaleden önce ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON AD''na  tutanak karşılığı teslim edecekler ve teslim ettiklerine dair tutanağı teklif zarfının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır. Numunelerini kargo veya posta yoluyla gönderen firmalar numune teslim tutanaklarını zarfın içerisine koyacaklar, numunelerin tesliminin yapılıp yapılmadığı ilgili birimden sorgulanacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye Satınalma Müdürlüğü / SİVAS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ / SİVAS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
RF ELEKTRODU 5 CM 3 adet
RF ELEKTRODU 10 CM 3 adet
RF KANÜLÜ 50 MM 300 adet
RF KANÜLÜ 100 MM 1.000 adet
SİNİR STİMÜLATÖR CİHAZI İLE UYUMLU PLEKSUS ANESTEZİ KANÜLÜ 100 MM 1.000 adet
KOMBİNE SPİNAL –EPİDURAL SET 1.000 adet
SPİNAL ANESTEZİ KANÜLÜ 25 G 1.000 adet
İNTRAVENÖZ KANÜL 20 G 3.000 adet
Tansiyon Manşonu Yetişkin 100 adet
SİMİT KAFA PEDİ YETİŞKİN 10 adet
ATNALI KAFA PEDİ YETİŞKİN 10 adet
SİMİT KAFA PEDİ PEDİATRİK 10 adet
AMBU (TEK KULLANIMLIK) 20 adet
LARİNGOSKOP SET 4 BLADE’Lİ 10 adet
SODA LİME 500 kilogram
İKİ LÜMENLİ SANTRAL VEN KATATER SETİ 600 adet
ANESTEZİ MASKESİ (DİSPOSABLE) NO:00 25 adet
ANESTEZİ MASKESİ (DİSPOSABLE) NO:0 25 adet
ANESTEZİ MASKESİ (DİSPOSABLE) NO:1 25 adet
ANESTEZİ MASKESİ (DİSPOSABLE) NO:2 25 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:6 50 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:6,5 50 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:7 50 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:7,5 100 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:8 100 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:8,5 100 adet
ENDOTRAKEAL TÜP SPİRALLİ KAFLI NO:9 50 adet
AİRWAY NO:00 250 adet
AİRWAY NO:000 250 adet
BASINÇ TORBASI (PRESSURE CUFF)TEKRAR KULLANILABİLİR 15 adet
VDSD ENDOTRAKEAL ENTÜBASYON TÜPÜ İÇİN STİLE 150 adet
KAF BASINÇ ÖLÇER 5 adet
RF KANÜL (150 mm uzunluk-5 mm aktif uç) 150 adet
RF KANÜL (150 mm uzunluk-10 mm aktif uç) 150 adet
Künt Uçlu Sempatik Sinir Blok İğnesi (Blunt iğne 22 Gauge-Coude) 50 adet
Künt Uçlu Sempatik Sinir Blok İğnesi (Blunt iğne 20 Gauge-Coude) 50 adet
150 mm Nitinol Rausable Thermocouple Electrode 2 adet
Kan Gazı Kiti 15.000 test
Hidrojen Peroksit Plazma Sterilizatörü Kaseti 200 adet
31 Ekim 2016

İhale Tarihi 11.11.2016 10:00 olarak değişmiştir.

31 Ekim 2016

İhale Tarihi 11.11.2016 10:00 olarak değişmiştir.