• İhale No
    2012/42866
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Mayıs 2012 14:00
  • İdare
    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Erişkin Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    16 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
H a ce t t epe Üniv er sit esi Eriş k in H a st a nesi
26 Kalem Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/42866
1-İda re nin
a) Adresi : Adnan Saygun Cd. 06100 Altındağ Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3123051227 - 3123114192
c) Elektronik Posta Adresi : satinal@hacettepe.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hacettepe Üniverisitesi Hastaneleri Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihleri : -Söz konusu malzemelerin siparişi 3 defada verilecek olup, 1. sipariş sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal, 2. sipariş Eylül ayı içerisinde ve 3. sipariş Kasım ayı içerisinde verilecektir. -Sipariş yazısının tebliğinden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin belirttiği teslim süresi içinde () iş günü içerisinde mal teslim edilecektir. Teklif mektubunda malzemenin teslim süresi İş Günü olarak belirtilecek olup (Teslim süresi 30 İş Gününü geçemez)
teslim süresi belirtilmediği takdirde 20 (yirmi) İş Günü teslim süresi esas alınacaktır. Teklifte belirtilen Süreler İş Günü olarak değerlendirilecektir -Talep miktarındaki değişiklik siparişin öne
veya arkaya alınmasını gerektirirse, bu durum en az 15 (onbeş) gün öncesinden yükleniciye bildirilir. -Teslimatlar 31.12.2012 tarihini geçmeyecektir. Teslimatların 31.12.2012 tarihine kadar yapılmaması durumunda Gecikme İhtarı verilmeksizin kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. -Yasal ve ek süre içerisinde yüklenici tarafından sipariş taahhüdü yerine getirilmedikçe aynı ürün için sonraki sipariş verilmeyecektir. Farklı ürünlerde ise idare sipariş tamamlanmadan bir sonraki siparişi vermeyebilir. -İdare taahhüt bedeli 20.000,00.-TL. ve altında kalan, miad sorunu olmayan malzemelerin tamamının siparişini vermekte serbesttir.
3- İha lenin
Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri
a) Yapılacağı yer : Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 14.05.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- İstekliler, Teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla tüm malzemeler için numunelerini bir numune teslim tutanağı ile birlikte (ihale tarihinden itibaren ilk 3 (üç) iş günü içerisinde) vereceklerdir. (ihale listesinin 15, 16, 17, 18, 19, 20. kalemleri için torbalardan ihale saatinde ikişer adet numune getirilecektir. Numuneler denendikten sonra alımına karar verilecektir.) Ayrıca, varsa ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini vereceklerdir. Numunesini teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Teklifler http://www.titubb.org adresinde bulunan “İhale Bildirim Yazılımı”ndan hazırlanacak ve bu bilgiler CD'ye aktarılarak teklifle birlikte sunulacaktır. (Teklif verilmeyen kalemlerin silinerek oluşturulması gerekmektedir.)
- 25.03.2010 tarih 27532 sayılı mükerrer Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği ve Tedavi Yardımlarına İlişkin Uygulama Tebliğleri gereği onaylanmış ürün numaraları (Barkodu) olan ürünlerin Barkodu ve Markaları teklifle birlikte mutlaka yazılacaktır. Ürün numarası ve markası yazılmamış olan teklifler kabul edilmeyecektir. Ayrıca verilen barkod numaralarının Ulusal Bilgi Bankasından kontrolü yapıldığında Sağlık Bakanlığı onayı yoksa bu teklifler değerlendirme dışı kalacaktır. Geçici borkodla teklif edilen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır.
- İhale listesinin 1. (100332 kodlu) kalemi için;
Eğer sistem Hacettepe Üniversitesi Onkoloji Hastanesi Aferez Ünitesinde daha önce kullanılmamışsa ihaleye katıldıktan sonra 5 işgün ( beşinci gün mesai bitimine kadar ) içerisinde aferez ünitesinde setleri firma tarafından karşılanmak şartıyla kullanılması ve etkinliğinin gösterilmesi; Hacettepe Üniversitesi Onkoloji Hastanesi Aferez Ünitesinde kurularak öne sürülen özellikleri tatminkar bir şekilde gösterecek sayıda demostrasyon işlemi tamamlanacaktır.
- İhale listesinin 2. (100333 kodlu) kalemi için;
Eğer sistem Hacettepe Hastaneleri Aferez Ünitesinde daha önce kullanılmamışsa ihaleye katıldıktan sonra 5 işgün ( beşinci gün mesai bitimine kadar) içerisinde aferez ünitesinde setleri firma tarafından karşılanmak şartıyla kullanılması ve etkinliğinin gösterilmesi; Kan Bankası aferez ünitesinde kurularak öne sürülen özellikleri tatminkar bir şekilde gösterecek sayıda demostrasyon işlemi tamamlanacaktır.
- İhale listesinin 3. (100334 kodlu) kalemi için;
a) Cihaz, kısa sürede yüksek verimde, düşük lökosit kontaminasyonlu trombosit toplayabilmeli ve yüksek trombosit toplama verimiyle çalışmalıdır. Firma bu özelliğini kanıtlayan belgeler sunmalıdır.
b) Sistem ihaleye katıldıktan sonra 3 işgün (üçüncü gün mesai btimine kadar) içersinde Hacettepe Hastaneleri
Kan Bankası aferez ünitesin ve Onkoloji Aferez Ünitesinde kurularak öne sürülen özellikleri tatminkar bir
şekilde gösterecek sayıda demostrasyon işlemi tamamlanacaktır. Yüksek verimde, uygun donörlerden çift doz trombositi düşük lökosit kontaminasyonu ile toplayabildiği teknik şartnamenin 6,7 ve 9. maddelerinde belirtilmiş olan özelliklere sahip olduğu dökümante edilmeli ve bu veriler yurt dışı yayınları ile desteklenmiş olmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
(H.Ü.KODU: 100332) AFEREZ SETİ KÖK HÜCRE TOPLAMA İÇİN 150,000 ADET
(H.Ü.KODU: 100333) AFEREZ SETİ TERAPOTİK İŞLEMLER İÇİN 775,000 ADET
(H.Ü.KODU: 100334) AFEREZ SETİ TROMBOSİT İÇİN 1.900,000 ADET
(H.Ü.KODU: 106990) BIÇAK STERİL BAĞLANTI CİHAZI İÇİN 6.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 114814) FİLİTRE LÖKOSİT 1.500,000 ADET
(H.Ü.KODU: 114890) FİLTRE LÖKOSİT TORBALI 1.500,000 ADET
(H.Ü.KODU: 114894) FİLTRE TROMBOSİT 1.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 119105) HEMOSTATİK KOL BANDI 55.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 122475) İNDİKATÖR KAN IŞINLAMA CİHAZI İÇİN 1.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 144637) POMPA SET ENTERAL BESLENME TORBALI 2.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 144649) POMPA SET ENTERAL BESLENME YIKAMALI 6.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 147216) SET GRAVİTY ENTERAL BESLENME 1000 ADET 1.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 147803) SET KAN VERME 33.000,000 ADET
(H.Ü.KODU: 147915) SET TRANSFER PARENTERAL BESLENME 1.150,000 ADET
(H.Ü.KODU: 158705) TORBA PARENTERAL BESLENME 250 ML. 900,000 ADET
16 (H.Ü.KODU: 158708) TORBA PARANTERAL BESLENME 500 ML. 1.800,000 ADET
(H.Ü.KODU: 158709) TORBA PARANTERAL BESLENME 1000 ML. 1.300,000 ADET
(H.Ü.KODU: 158710) TORBA PARANTERAL BESLENME 2000 ML. 4.100,000 ADET
(H.Ü.KODU: 158712) TORBA PARANTERAL BESLENME 3000 ML. 3.500,000 ADET
(H.Ü.KODU: 158713) TORBA PARANTERAL BESLENME 4000 CC. 1.600,000 ADET
(H.Ü.KODU: 158742) TORBA TRANSFER 3X150 ML.+500 ML ANA TORBA 1.500,000 ADET
22 (H.Ü.KODU: 158803) TORBA KAN TEKLİ 450 ML. 600,000 ADET
23 (H.Ü.KODU: 158811) TORBA KAN ÜÇ'LÜ SAĞ MANNİTOL'LÜ VEYA ADSOL'LÜ 18.000,000 ADET
24 (H.Ü.KODU: 163250) TÜP FEEDİNG NAZODUEDONAL 10 F 200,000 ADET
25 (H.Ü.KODU: 163252) TÜP FEEDİNG NAZOGASTRİK 14F 250,000 ADET
26 (H.Ü.KODU: 170090) TÜP FEEDİNG NAZODUODENAL 12 F. 750,000 ADET