• İhale No
    2012/53695
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mayıs 2012 10:00
  • İdare
    İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    04 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
At a t ürk Eğ it i m H a st a ne si -iz mi r T. c. sa ğ lı k B kn. ka t ip Çe l e bi
2012-2013 Yılları Hastanemiz Kbb,Anjio Ve Acil Servislerine Tıbbi Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/53695
1-İda re nin
a) Adresi : 253 Sokak 143 35370 Karabağlar İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322450639 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : izmirataturkihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Sarf Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip, idare tarafından verilecek siparişe göre ,ilk teslimat 15 (onbeş) gün içinde yapılarak işe başlanır. Kalan miktarlar peyder pey teslim edilir. Malzeme teslim programı yapılarak ve Hastane Sarf Deposundan randevu alınarak malzeme teslimi yapılır. İşin süresi her durumda,
28.06.2013 tarihinde biter.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastane Merkez Konferans Salonu 253 Sok.No:143 Karabağlar
/İzmir
b) Tarihi ve saati : 30.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
-Ürünlerin Piyasa Arzına İlişkin Belgeler
A.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise,
Tedarikçi Firmalar, Bayileri ile Teklif Edilecek Ürünler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) Kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylanmış Olmalıdır.
İstekliler, Onaylanmış Tedarikçi/Bayilik ile Teklif Edecekleri Ürünlere Dair UBB Çıktılarını Sunacaklardır. Ürünlere ait TİTUBB numaraları teklif mektubunda belirtilecektir.
B.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici/tedarikçi beyanı”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler, yetkili satıcı ise ; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler sunulacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla her kaleme ayrı ayrı olmak üzere birer adet numune verilecektir.Numuneler İhaleden önce 2 nüsha düzenlenecek “numune teslim tutanağı” ile hastane Sarf Ambarına teslim edilecektir.Numune teslim tutanağının bir nüshası ihale dosyasına eklenecektir. Numune teslim tutanağının bir nüshası isteklide kalacak olup teslim alan ve teslim eden tarafından imzalanması zorunludur. İhaleden sonra teknik şartnamelerde yer alan teknik kriterlere göre numunelerin değerlendirilmesi yapılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastane Satın Alma Birimi 253 Sok.No:143 Karabağlar /İzmir adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CAUSSE ÇENTIKLI TOTAL OSSIKÜLER REK IMPLANTI (TORP) 10,000 AD
EXTRAFOR 4.000,000 MT
GÜMÜŞ NITRAT ÇUBUĞU(AGNO3) 300,000 AD
SILIKON TÜP (DSR AMELIYATLARI IÇIN) 10,000 AD
TOTAL HIDROKSILAPATIT PROTEZ (TORP) 10,000 AD
TUR UCU ELMAS 0.6 MM 10,000 AD
TUR UCU ELMAS 0.8 MM 10,000 AD
TUR UCU ELMAS 1MM 10,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 0.8 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 1.4 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR AKSESUARLAR TUR UCU TUNGSTEN UÇ 2 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR AKSESUARLAR TUR UCU TUNGSTEN UÇ 3 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 3.5 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 4 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 4.5 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 5 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 5.5 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 6 MM YUVARLAK 5,000 AD
TUR UCU TUNGSTEN UÇ 7 MM YUVARLAK 5,000 AD
HYDROXYLOPATITE CEMENT(KULAK SABITLEYICI) 15,000 AD
LARENGOSKOPIK BLADE 1,000 AD
CAUSSE ÇENTİKLİ PARSİYEL OSSİKÜLER REK İMPLANTI MALLEUS IÇIN BOYUNLU PARSIYEL OSSIKÜLER REK IMPLANTI 20,000 AD
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU PORTEX KANÜL NO:8.5 (TRAKEOSTOMI KANÜLÜ) 20,000 AD
VOICE PROTEZ PROVOX 1, 8 MM 20,000 AD
BIDIRECTIONAL RF ABLASYON KATETERI 10,000 AD
CS KATETER 10,000 AD
HALO (ATRIAL MAPPING) 2,000 AD
KATETER EPS DIAGNOSTIC QUADRIPOLAR 150,000 AD
KATETER RFA COOL TYPE 2,000 AD
KORONER SINUS STEERABLE KATETERI 20,000 AD
LONG SHEATH (EPS) 20,000 AD
OKTAPOLAR STEERABLE KORONER SINUS KATETERI 30,000 AD
QUADRIPOLAR STEERABLE KORONER SINUS KATETERI 10,000 AD
ACIL BOYUNLUK SETI 5,000 AD
BAŞ TESPIT YASTIĞI 6,000 AD
ÖRÜMCEK KEMER 6,000 AD
PELVIS SABITLEYICI 3,000 AD
REKTAL TÜP 32 FR 200,000 AD