• İhale No
    2017/497917
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Kasım 2017 10:00
  • İdare
    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    19 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalında Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/497917
1-İdarenin
a) Adresi : Ç.Ü. TIP FAKÜLTESI BALCALI HASTANESI 01130 BALCALI SARIÇAM/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223387078 - 3223386045
c) Elektronik Posta Adresi : balcalisatinalma@cu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 82 Kalem Tıbbi Malzeme Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Ambarı Sarıçam/ADANA
c) Teslim tarihleri : -İhale listesinin 1, 35, 37, 38, 43, 45 ve 46. sıra numarasında bulunan malzemelerin 1/3'ü ŞUBAT 2018 ayı içerisinde, diğer 1/3'ü HAZİRAN 2018 ayı içerisinde, geriye kalan 1/3'ü EYLÜL 2018 ayı içerisinde teslim edilecektir. -İhale listesinin 15, 56, 57, 58, 59, 60 ve 61. sıra numarasında bulunan malzemelerin 1/2'si ŞUBAT 2018 ayı içerisinde, diğer 1/2'si HAZİRAN 2018 ayı içerisinde teslim edilecektir. -İhale listesinde bulunan diğer malzemeler ŞUBAT 2018 ayı içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi İhale Salonu Sarıçam/ADANA
b) Tarihi ve saati : 14.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-İstekliler, teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale listesinin; 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 19, 21, 23, 24, 33, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 62, 63, 64, 68, 69, 70, 71, 72, 74, 77 ve 81. sıra numarasında yer alan malzemeler için birer adet numuneyi teslim tutanağı ile birlikte (en geç ihale tarih ve saatine kadar) Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalına teslim edecektir. Belirtilen bölüme biçim ve koşullarda numunesini teslim etmeyen, idare tarafından alındığı onaylanan numune teslim tutanağının teklif dosyasında sunmayan ya da teslim edilen numuneleri teknik şartnameye uygun olmayan isteklilerin bu kalemlerdeki malzemeye sunmuş oldukları teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

-Onaylanmış ürün numaraları (Barkodu) olan ürünlerin Barkodu ve Markaları teklifle birlikte mutlaka yazılacaktır. Ürün numarası ve markası yazılmamış olan teklifler kabul edilmeyecektir. Ayrıca verilen barkod numaralarının Ulusal Bilgi Bankasından kontrolü yapıldığında Sağlık Bakanlığı onayı yoksa bu teklifler değerlendirme dışı kalacaktır. Geçici barkod ile teklif edilen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır.

-TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair üretici firma tarafından onaylanmış belge teklif zarfında bulunacaktır.

-Yerli Malı teklif eden istekli, yerli malı belgesinin birim fiyat cetvelindeki hangi kalem için oluğunu belirtecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi İhale İşlemleri Bürosu Sarıçam/ADANA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi İhale İşlemleri Bürosu Sarıçam/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACT TEST KÜVETİ (ACT KARTUŞU) 3.000 adet
AORT KANÜLÜ 8 FR. 100 adet
AORT KANÜLÜ 10FR. 150 adet
AORT KANÜLÜ 12FR. 100 adet
AORT KANÜLÜ 14FR. 100 adet
AORT KANÜLÜ 16FR. 50 adet
AORT KANÜLÜ 18FR. 50 adet
AORT KANÜLÜ 20-21-22FR. 150 adet
AORT KANÜLÜ 24FR. 10 adet
AORTİK PUNCH 3.6MM. 60 adet
AORTİK PUNCH 4.0MM. 60 adet
AORTİK HAVA ÇIKARTMA İĞNESİ ADULT 150 adet
AORTİK HAVA ÇIKARTMA İĞNESİ PEDİATRİK 350 adet
BİVER BİSTÜRİ 120 adet
GEÇİCİ PACEMAKER TELİ ADULT 1.200 adet
HEMOFİLTRAT ADULT 10 adet
HEMOFİLTRAT PEDİATRİK 10 adet
HEMOFİLTRAT İNFANT 10 adet
KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ TEKLİ (14 GA) 30 adet
KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ TEKLİ (16 GA) 100 adet
KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ ÇİFTLİ (14 GA) 50 adet
KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ ÇİFTLİ (16 GA) 50 adet
KARDİYOPLEJİ ADAPTÖRÜ 2'Lİ 40 adet
KARDİYOPLEJİ ADAPTÖRÜ 3LÜ 80 adet
KONNEKTÖR 1/2-1/2 50 adet
KONNEKTÖR 3/8-1/2 20 adet
KONNEKTÖR 3/8-1/4 (LÜERLİ) 250 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8 (LÜERLİ) 250 adet
KONNEKTÖR 1/4-1/4 (LÜERLİ) 200 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8-3/8 Y 200 adet
KONNEKTÖR 1/4-1/4-1/4 Y 200 adet
KONNEKTÖR 3/8-3/8-1/2 Y 80 adet
KORONER PERFÜZYON KANÜLÜ 10FR. 50 adet
KORONER PERFÜZYON KANÜLÜ 12 FR. 30 adet
OKSİJENATÖR ADULT KAPLI 150 adet
OKSİJENATÖR PEDİATRİK KAPLI (1)20-40KG 20 adet
OKSİJENATÖR PEDİATRİK KAPLI (2)10-20KG 150 adet
OKSİJENATÖR İNFANT KAPLI 140 adet
OKSİJENATÖR NEONATAL KAPLI 40 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 10FR. 100 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 13FR. 250 adet
VENTRİKÜLER VENT KATETERİ 18 FR. 150 adet
TUBİNG SET ADULT 150 adet
TUBİNG SET PEDİATRİK (1) 20-40KG 20 adet
TUBİNG SET PEDİATRİK (2) 10-20KG 150 adet
TUBİNG SET İNFANT 140 adet
TUBİNG SET NEONATAL 40 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 16FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 18FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 20FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 22FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 24FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 28FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 30FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ UÇ 32FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 12FR. 100 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 14FR. 200 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 16FR. 100 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 18FR. 80 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 20FR. 60 adet
VENÖZ KANÜL METAL UÇ 22FR. 40 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 24FR. 60 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 28FR. 100 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 30FR. 100 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ UÇ 32FR. 100 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 32/40FR. 10 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 34/46FR. 20 adet
VENÖZ KANÜL TWO STAGE 36/50FR. 120 adet
VESSEL KANÜL 300 adet
SLS HEMOCLİPS MEDİUM (TEL) 9.000 adet
SLS HEMOCLİPS LARGE (KARTUŞ) 50 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 6 FR 10 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 8 FR 20 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 10 FR 20 adet
PEDİATRİK ARTERİYEL DÜZ KANÜL, KAPLI, SPİNALLİ, LÜERLOKLU, İNTRADUCER SİSTEMLİ 12 FR 10 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 14 - 15 FR 10 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 16 - 17 FR 15 adet
FEMORAL ARTERİ KANÜL 18 -19 FR 15 adet
FEMORAL ARTER KANÜL 20-21 FR 15 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 17-19 FR 10 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL 21-23FR 10 adet
RETROGRADE KARDİOPLEJİ KANÜLÜ 10 adet