• İhale No
    2017/533190
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Kasım 2017 10:00
  • İdare
    Tokat İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    26 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK-TOKAT İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ ( MÜLGA:694 SAYLI KHK )

26 KALEM KORONER ANJIO MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/533190
1-İdarenin
a) Adresi : PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 TOKAT MERKEZ/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3652150060 - 3562150080
c) Elektronik Posta Adresi : tokat.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 KALEM KORONER ANJIO MALZEME ALIMI İHALESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tokat Devlet Hastanesi deposuna mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : 1-Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren hastane yönetimlerinin belirleyeceği ve tebliğ edecekleri miktarlarda sözleşme tarihleri içerisinde 2 şer aylık peryodlar halinde teslim edilecektir. Firma sipariş yazısı çekildikten en geç 10 gün içerisinde ürünleri hastanelerin ilgili depolarına teslim edecektir. 2-Teslimatlar mesai saatler içerisinde yapılacaktır. 3-İdarelerce sipariş yazısı firmalara tebliğ edilmeden ürün gönderilmeyecektir. Gönderilen ürünlere idarelerce resmi işlem yapılmayacak ve ürünler geri iade edilecektir. 4- Malların teslimatı; teknik şartname ekinde sunulan ihale ihtiyaç listesindeki hastanelere dağılım listesine göre yapılacaktır 5- Herhangi bir sebepten dolayı ihale süreci uzasa dahi sözleşme süresi 31.12.2018 tarihini geçmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100
b) Tarihi ve saati : 28.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

)İstekliler ve teklif ettikleri ürünler Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası ( TİTUBB ) sistemine kayıtlı olması ve Tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde " SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLIDIR." ibaresi aranacaktır. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma ( üretici/ithalatçı ) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir kayıtlarını ( T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri ) teklif ettikleri ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte sunulacaktır. Teklif edilen ürünlerin kayıtlı olduğunu gösteren barkod numaraları ihale ihtiyaç listesindeki sıraya göre belirtilecektir. TİTUBB tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı birim fiyat cetvelinde belirtilecektir.
b) TİTUBB mevzuatı kapsamı dışındaki malzemeler için isteklilerin yönetmelik kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak ve sunulan ilgili belgelere göre işlem yapılacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
c) Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği teklif edilen ürünlere ait firmalarca Sağlık Bakanlığından ürün kodlarının alınmış olması ve firma / bayi tanımlayıcı kodu verilmesi gerektiği yukarıdaki açılamalarda belirtilmiştir. Bu bilgilerin hatalı olması nedeni ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İhaleye katılan istekliler; Teknik şartnamede  farklı bir düzenleme öngörülmemişse teklif ettikleri ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek için ihale ihtiyaç listesindeki  kalemler için en az 2 ( iki )  adet numune açılmamış olarak numunelerini  marka miktar vb belirterek ihale komisyonuna numune teslim tutanağı ile numunelerini teslim edeceklerdir. Orijinal ambalajında verilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numaralı ürünlerde tüm numaralar tek kalemde çıkılmışsa ve bu kalemler için numune istenmişse  tüm numaralar için de numune teslim edilecektir. Teklif edilen ürünlerin uygunluğu teslim edilen numuneler değerlendirilerek yapılacaktır. Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir.
2- Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3- Distribitör firmaların iletişim bilgileri ürün üzerinde etiketle belirtilecektir.
4- Numune teslim tutanağında  ürünlere ait UBB numaraları belirtilecektir.
5- Sözleşme imzalanan kalemlerin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde teslim alınmayan numuneler idare tarafından irat kaydedilecektir.
6-İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1(bir) ay içerisinde hastanemizden alınacaktır. Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden idare sorumlu değildir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C HALK BANKASI TOKAT ŞUBESİ TR 09 000 1200 966 80000 5000 156 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi -PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KILAVUZ( GUİDİNG) KATETER (KR1142)(GUİDİNG KATATER-KR1142) 2.000 adet
PTCA MİKRO KATETERİ TEK LÜMENLİ (KR1134) 4 adet
KORONER STENT BALONA MONTE EDİLMİŞ İLAÇ SALINIMLI (KR1151) (İLAÇ KAPLI KORONER STENT-KR1151) 1.000 adet
KORONER STENT BALONA MONTE EDİLMİŞ İLAÇ SALINIMLI (KR1151) (POLİMERSİZ ÇİFT İLAÇ SALINIMLI STENT-KR1151) 300 adet
BAĞLANTI SETİ, OPAK MADDE İÇİN, VALFLİ, ÇİFT HATLI, TEK ÇIKIŞLI (GR1256-KR2062 ) (MANİFOLD KIT SET-KR2062) 2.500 adet
İNDEFLATÖR(İNDEFLATÖR-KR2010) 1.500 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ, HİDROFİLİK 4FX150CMX0,038 İNÇ(0,038 İNÇ HİDROFİLİK GUIDEWİRE 150 CM-KR1067) 250 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ, HİDROFİLİK 4FX150CMX0,038 İNÇ(0,038 İNÇ GUIDEWİRE 150CM-KR2004) 2.500 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ, HİDROFİLİK 2FX150CMX0,014 İNÇ(ANGİOPLASTİ STANDART TİP GUIDEWİRE-KR1084) 1.500 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ, HİDROFİLİK 2FX150CMX0,014 İNÇ(0,014 KILAVUZ TEL-KR1088) 100 adet
NORMAL TİP Y KONNEKTÖR 6.0 F(TAM OTOMATİK Y KONNEKTOR SET-KR1145-KR1146-KR2011) 1.500 adet
DİAGNOSTİK ANJİYOGRAFİK KATETER DÜZ (DİAGNOSTİK KATATER-KR1103) 3.000 adet
KILAVUZ TEL 0,014 REKANALİZASYON AMAÇLI SERT UÇLU (KILAVUZ TEL, ANJİOPLASTİ.0,014-0,018,REKANALİZASYON AMAÇLI-KR1083) 100 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ, HİDROFİLİK 2FX150CMX0,014 İNÇ(ANGİOPLASTİ HİDROFİLİK GUIDEWİRE--KR1086) 200 adet
AORTİK OKLÜZYON KATETERİ(TOTAL OKLÜZYON KILAVUZ TEL-KR1083) 30 adet
CİSİM ÇIKARICI KATETER, MAKRO (İNTRAVASKÜLER) SNARE KATETER(SNARE KATATER(MİKRO VE MAKRO)-KR2029) 5 adet
ANJİYOPLASTİ BALON KATETER , KESİCİ, 0,018 5.00MM 1.0CM 90CM OTW(KATATER,BALON,ANJİOPLASTİ, 0,14', OTW KATATERİ-KR1097) 100 adet
İNTRODUSER SHEATH 10F 11 CM(İNTRADUCER SHEAT STANDART TİP- FEMORAL-KR1061) 2.500 adet
LOMBER PONKSİYON İĞNESİ NO:18(ARTERİAL PONKSİYON İĞNESİ-KR1146) 250 adet
KILAVUZ TEL ANJİOPLASTİ 0,014-0,018 İNÇ REKANALİZASYON AMAÇLI(YUMUŞAK VE İNCELEN UÇLU REKANALİZASYON (POLİMERLİ) TELİ (KR1083)) 50 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ 4 F PİGTAİL(PİGTAİL KATATER-KR1104) 750 adet
KORONER STENT BALONA MONTE EDİLMİŞ İLAÇ SALINIMLI (KR1151) (STENT,BALONLA AÇILAN'RENAL.RX,.014 İNÇ'-KR1155) 20 adet
ANJİYOGRAFİ ÖRTÜ SETİ YETİŞKİN(GİRİŞİMSEL ANGİO ÖRTÜ SETİ) 3.000 adet
ANJİYOGRAFİ KATETERİ, HİDROFİLİK 2FX150CMX0,014 İNÇ(0,014 KILAVUZ TEL-KR1086) 100 adet
ANJİYOPLASTİ BALON KATETER , KESİCİ, 0,014 2.50 X 120 MM(ANGİOPLASTİ BALON KATATER-KR1095) 800 adet
ŞORTLAR(ANGİO ŞORTU) 1.000 adet