• İhale No
    2012/80063
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Ağustos 2012 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    27 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
K o ca eli Üniv er sit esi Dö ner S er ma y e İş let me M üdürlüğ ü
52 Kalem Kalp Damar Cerrahi Tibbi Malzeme Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/80063
1-İda r enin
a) Adresi : Eski Istanbul Yolu 10. Km Prof.Dr.Baki Komsuoglu Bulvari Izmit
Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623037145 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli Üniversitesi Araştirma Ve Uygulama Hastanesi Ayniyat
Deposudur.
c) Teslim tarihi : İlk teslimat taraflarca sözleşmenin imzalanmasından sonra sipariş üzerine 15 gün içinde yapılacak olup kalanı yine idarenin ihtiyacına göre sipariş üzerine peyder pey teslim edilecek ve teslim süresi 15 gün olacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kocaeli Üniversitesi Araştirma Ve Uygulama Hastanesi
Başhekimlik Toplanti Salonu
b) Tarihi ve saati : 09.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
2- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB ´da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
3- Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır. Bu durumda isteklinin yetki belgesi ve CE, vb belgeler aranacaktır.
4- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği, tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen ilgili tıbbi cihazın www.iegm.gov.tr adresinden uyarı sistemi çerçevesinde takipleri yapılacaktır. Kullanımları ve piyasaya arzları durdurulanların alımları yapılmayacaktır.
5- Sosyal Güvenlik Kurumuna fatura edilebilir olan tüm tıbbi ürünlerin orijinal ürün numarasının 245 ile başlaması halinde ilgili kalem değerlendirme dışı bırakılacaktır.
6- ''Sağlık Bakanlığı Onaylıdır.'' sayfalarının çıktılarının dosyada sunulması zorunludur.
7-Teslim edilecek ürünlerin tamamında güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur. (Paket içerisindeki ürünler de dahil)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerden birim fiyatı 50,00-TL ve 5 0,00-TL’nin altında olanlar için en az ikişer (2) adet , birim fiyatı 50,00-TL’nin üstünde olanlar için birer adet numune bir tutanak ile birlikte ihale günü mesai bitimine kadar İhaleye katılan isteklilerce, satınalma birimine teslim edilecektir. Numunelerin Üzerinde Firma Adı, İhale Kayıt No´su ve İhale Adı, Malzemenin Sıra Numarası ve Adı belirtilecektir.
Numunesi olmayan firmaların ilgili kalemler için teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli Üniversitesi
Araştirma Ve Uygulama Hastanesi Satinalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC Ziraatbankasi Derince Şb TR
190001000554132216195001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Araştirma Ve Uygulama Hastanesi Satinalma
Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1. Grup: 1. Ve 2. Kalemler
2. Grup: 22. 23.Ve 24. Kalemler
3.Grup: 30. Ve 31. Kalemler Grup Olup Gruplarin Kendi Aralarinda Tamamina Teklif Verilecektir. Diğer
Kalemlerin Her Birine Ayri Ayri Teklif Verilebilir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MEMBRANE OXYGENARATOR 200,000 ADET(1.GRUP)
CUSTOM PACK TUBİNG SET 200,000 ADET(1.GRUP)
TÜP TORAKS NO.32 250,000 ADET
TÜP TORAKS NO.36 200,000 ADET
TORAKS DRENJ ŞİŞESİ 2000 CC 1.000,000 ADET
AORT KANÜLÜ 100,000 ADET
VENÖZ KANÜL 100,000 ADET
ANTEGRADE KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ 100,000 ADET
RETROGRADE KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ 100,000 ADET
İNTRAAORTİK BALON PUMP KATATERİ 40CC 35,000 ADET
HEMOCLİP PLUS (MEDİUM)(6LI VEYA 10 LU KARTUŞ) 2.000,000 KARTUŞ
HEMOCLİP PLUS (SMALL)(6LI VEYA 10 LU KARTUŞ) 1.000,000 KARTUŞ
HEMOCHRON TEST TÜPÜ (ACT KARTUŞU ) 2.500,000 ADET
PACE MAKER 100,000 ADET
KANUL VENÖZ SPIRALLI (SİNGLE) 10,000 ADET
KANÜL VENT (ÇOK DELİKLİ) 10,000 ADET
KANÜL VENT (MALLEABLE) 5,000 ADET
AORTİK İĞNE 10,000 ADET
NAYLON TAPE 6MM *70CM 720,000 ADET
NAYLON TAPE 3MM *70CM 360,000 ADET
İDRAR TORBASI SAATLİ 4.000,000 ADET
KALP KAPAĞI AORT 15,000 ADET(2.GRUP)
KALP KAPAĞI MİTRAL 20,000 ADET(2.GRUP)
ANNULOPLASTİ RİNGİ 3,000 ADET(2.GRUP)
KONNREKTÖR 3/8"X 3/8" DÜZ LÜERLİ 100,000 ADET
KONNEKTÖR 1/2"X 1/2" DÜZ LÜERLİ 50,000 ADET
SİLASTİK TAPE (BEATHİNG HEART İÇİN) 20,000 ADET
BİFURKASYON Y GREFT 7MMX14MM 5,000 ADET
ÇELİK TEL NO:6 400,000 ADET
ABLASYON KALEMİ (MONOPOLAR) 3,000 ADET (3.GRUP)
ABLASYON KALEMİ (BİPOLAR) 3,000 ADET (3.GRUP)
HEMOKONSANTRATÖR ( ECMO UYUMLU) 20,000 ADET
STERNUM KAPAMA KLİPSİ 30,000 ADET
POLYPROPİLEN 3/0 26MM YUV. ÇİFT İĞNE 504,000 ADET
POLYPROPİLEN 3/0 17MM YUV. ÇİFT İĞNE 120,000 ADET
POLYPROPİLEN 4/0 17 MM YUV. ÇİFT İĞNE 600,000 ADET
POLYPROPİLEN 4/0 20MM YUV. ÇİFT İĞNE 600,000 ADET
POLYPROPİLEN 4/0 26 MM YUV. ÇİFT İĞNE 600,000 ADET
POLYPROPİLEN 5/0 17 MM YUV. ÇİFT İĞNE 120,000 ADET
POLİPROPİLEN 6/0 13MM 75CM YUV. ÇİFT İĞNE 120,000 ADET
POLİPROPİLEN 6/0 13MM 75CM YUV. ÇİFT İĞNE 264,000 ADET
POLİPROPİLEN 7/0 8MM ÇİFT İĞNE YUV. 684,000 ADET
POLİPROPİLEN 8/0 8MM Y.ÇİFT İĞNE 60,000 ADET
POLİYESTER 2/0 (26MM) Y.CF.IG. PLEDGETSİZ 420,000 ADET
POLYESTER 3/0 26MM YUVARLAK ÇİFT İĞNE 180,000 ADET
POLİGLAKTİN VEYA LAKTOMER 0 36MM YUV İĞNE 840,000 ADET
POLİGLAKTİN VEYA LAKTOMER 2/0 30MM YUV İĞNE 204,000 ADET
POLİGLAKTİN VEYA LAKTOMER 3/0 26MM KESKİN İĞNE 840,000 ADET
POLİDİYOKSANON SUTÜR 1/0 26MM YUVARLAK İĞNE 48,000 ADET
POLİDİYOKSANON SUTÜR 1/0 26MM KESKİN İĞNE 48,000 ADET
POLİDİYOKSANON SUTÜR 2/0 36MM YUV.İĞNE 48,000 ADET
POLİDİYOKSANON SUTÜR 2/0 36MM KESKİN İĞNE 48,000 ADET