• İhale No
    2011/73619
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Haziran 2011 14:00
  • İdare
    Antalya Serik Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    27 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Seri k Dev let H a st a nesi
Tıbbi Ortopedi Titanyum Malzeme İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/73619
1-İda re nin
a) Adresi : Merkez Mah. 2026 Sok. No:10 07500 SERİK ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2427221340 - 2427228997
c) Ele tronik Posta Adresi : satinalma@serikdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim ye i : Serik Devlet Hastanesi Ecza Deposu
c) Tes im tarihi : İlgili mal veya malzemeler 09:00 ve 14.00 saatleri arasında teslim edilecektir.İlgili firma yetkilisi malın muayenesi bitinceye kadar bekleyip eczane deposuna mallar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Merkez Mah 2026 Sok No:10 Serik/ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 23.06.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
• İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi
Ortopedi Sarfların TITUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
• İstekliler ihalede teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkod numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı
belirteceklerdir.
• Birim fiyat teklif cetveline ek olarak hangi ürünlerin Sağlık Bakanlığı onayı aldığı liste halinde sunulacak ve üzerlerine ihale sıra numarası yazılacaktır.
• İstekliler teklif dosyasında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve/v ya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayil klerinin kayıtlı olduklarını belgelendireceklerdir
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
• Her firma teklif verdiği ürünlerin 1 adet numunelerini getirecek ve istenen boyları içeren kataloglarını ihale sırasında komisyona sunacaktır.
• Firmalar teknik şartnamelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre ceva landıracaktır. Teknik şartnameye uygunluk belgesi haz rlamayan firmaların teklifi değ rlendirilmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Serik Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Antalya Ziraat Bankası Merkez Şube Iban No:TR
6000 10000 3636723236-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Serik Devlet Hastanesi İhale Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra dört hane olacak şekilde teklif verebilirler.Ancak birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutar virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Titanyum plak humerus proksimal için 10,00 ADET
Titanyum plak humerus distali için 10,00 ADET
Titanyum Plak Humerus (Ortası) Diafizi İçin 10,00 ADET
Titanyum sağ femur proksimali için 10,00 ADET
Titanyum sol femur proksimali için 10,00 ADET
Titanyum plak femur (ortası)diafizi için 20,00 ADET
Titanyum plak sağ femur distali için 10,00 ADET
Titanyum plak sol femur distali için 10,00 ADET
Titanyum plak tibia proksimali için 10,00 ADET
Titanyum plak tibia (orta) diafiz için 20,00 ADET
Titanyum plak tibia distali için 10,00 ADET
Titanyum distal fibua kilitli plak 10,00 ADET
Titanyum plak radius-ulra diafiz kırığı için 20,00 ADET
Titanyum distal radius anatomik volar plak 5,00 ADET
Titanyum olecranon kilitli anatomik plak 5,00 ADET
Titanyum kortikal vida. 400,00 ADET
Titanyum kilitli kortikal vida 200,00 ADET
Titanyum kilitli spongioz vida 200,00 ADET
Başsız kanule vida 50,00 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle