• İhale No
    2018/343584
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    Bülent Ecevit Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Üniversitemiz Tıp Fakültesi Deneysel Araştırma ve Uygulama Merkezi ihtiyacı 36 kalem malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/343584
1-İdarenin
a) Adresi : Incivez Mahallesi Üniversite Caddesi 01 67100 ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722911100 - 3722577399
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@beun.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 Kalem Laboratuvar Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tıp Fakültesi Dekanlığı Esenköy/Kozlu/Zonguldak
c) Teslim tarihi : Yüklenici firma sözleşme imzalandıktan sonra en geç 75 gün içerisinde uhdesinde kalan malzemeleri eksiksiz olarak teslim etmek zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bülent Ecevit Üniversitesi Farabi Kampüsü Memur Yemekhanesi 3.Kat
b) Tarihi ve saati : 02.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Malzeme listesinde 1. ve 20. kalemler arası tüm kalemler (20.Kalem dahil) ile 26. kalem (kafes yıkama makinesi) için, teklif edilen ürünü tanıtıcı katalog, broşür vb. belgeler verilecek.

20.Kalem (Gavaj Sonda Seti) için istekli firmanın üretici firmadan aldığı temsilcilik belgesi ile 26.Kalem (Kafes Yıkıma Makinesi) için referans listesi ve isteklinin Gümrük ve Ticaret Bakanlığı satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesinin aslı veya noter onaylı sureti ihale dosyasında sunulmalıdır. 

Değerlendirme aşamasında idare gerekli görürse setler için (1-20) isteklilerden numune isteyebilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 270 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Zonguldak Şubesi TR88 0001000131450965855211 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
9 Cm Düz Sivri / Sivri Makas 5 adet
11,5 Cm Düz Sivri / Sivri Makas 5 adet
9 Cm Düz Küt / Küt Makas 5 adet
11,5 Cm Düz Küt / Küt Makas 5 adet
13 Cm Düz Sivri / Sivri Makas 5 adet
13 Cm Düz Sivri / Küt Makas 5 adet
13 Cm Düz Küt / Küt Makas 5 adet
15 Cm Düz Keski alanı 14 mm Kaburga Kesici 2 adet
14 Cm Düz Keski alanı 20 mm Kaburga Kesici 2 adet
7 Cm Düz Uç Bölgesi 5 mm Forceps 5 adet
9 Cm Eğri Açı 45 Forceps 5 adet
7 Cm Düz Forceps 5 adet
7 Cm Eğri Forceps 5 adet
10 Cm Düz Forceps 5 adet
10 Cm Eğri Forceps (Düz ve Tırtıklı) 5 adet
10 Cm Eğri Forceps (Eğri ve Tırtıklı) 5 adet
13 Cm Düz Forceps 5 adet
12 Cm Düz Dişli Forceps 5 adet
Ledli Esnek Büyüteç 1 adet
Gavaj (iğnesi) Sonda Seti 1 set
Kalem Koter 1 adet
Kulak Etiketleme Seti (takıcı ve numara kit) 1 adet
Ses Seviyesi Ölçüm Cihazı 1 adet
Analitik Hassas Terazi (220 Gr) 1 adet
Hassas Terazi (3500 Gr) 1 adet
Kafes Yıkama Makinesi (Sıçan ve Fare Kafes ve Ekipmanları) 1 adet
Tel Raf (183x183x60 cm) 2 adet
Masa (80x150x75 cm) 4 adet
Masa (60x60x100 cm) 1 adet
Mayo Masa 1 adet
Dolap 80x190x50 cm (Tam Camlı) 4 adet
Dolap 80x190x50 cm (Yarım Camlı) 4 adet
Elbise Dolabı 215x170x50 cm 2 adet
Dikey Malzeme Dolabı 215x170x50 2 adet
Yatay Malzeme Dolabı 215x170x50 1 adet
Paslanmaz Çelik Palet (18 m2) 18 metrekare