• İhale No
    2018/342411
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    Tarsus Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -TARSUS SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

EPİDERMOLİZİS BULLOSA HASTALARI için malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/342411
1-İdarenin
a) Adresi : TEKKE MAH. DONUKTAS CAD. NO:27 33440 TARSUS/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3246134700 - 3246131278
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma.tarsusdh@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : EPİDERMOLİZİS BULLOSA HASTALARI İÇİN MALZEME ALIMI : 12 KALEM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : MERSİN TARSUS DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme konusu malzemeler idarenin talebine istinaden 90 takvim günü içerisinde peyder pey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin Tarsus Devlet Hastanesi (Ana Hizmet Binası) Tekke Mahallesi Donuktaş Caddesi No:27 Tarsus/MERSİN
b) Tarihi ve saati : 10.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Teklif edilecek malzemeler ve istekli ve üretici veya distribütör veya ithalatçı T.C. Sağlık Bakanlığı Ürün Takip Sistemi Bilgi Bankasına (ÜTS) veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB)  kayıtlı olacak, kayıtla ilgili belgeleri teklifle beraber sunacaklardır. ÜTS veya  TİTUBB belgeleri internet çıktısı olabilir. ÜTS veya TİTUBB kayıtlarının üzerine birim fiyat teklif cetvelindeki sıra numarası yazılacaktır. Kapsam dışı ise kapsam dışı olduğunu belgeleyeceklerdir.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği Satış Merkezi Yetki Belgesi teklifle beraber sunulacaktır

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilecek malzemelerin katalogları teklifle beraber verilecektrir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İsteklilerin Resmi ve Özel Sektörde yapmış oldukları her türlü tıbbi sarf malzmeleri işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Tarsus Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ana Hizmet Binası) Tekke Mahallesi Donuktaş Caddesi No:27 Tarsus/MERSİN (Hastanemizde vezne yoktur. Şartname bedeli Mersin Tarsus Devlet Hastanesi hesabı Halk Bankası Mersin Metropol Şubesi TR42 0001 2009 5940 0005 0000 29 nolu ibana yatırılacaktır.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Tarsus Devlet Hastanesi Satınalma Birimi (Ana Hizmet Binası) Tekke Mahallesi Donuktaş Caddesi No:27 Tarsus/MERSİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GÜMÜŞ SÜLFAT İÇEREN SAFETAC ÖRTÜ 80 adet
EKSUDA EMİCİ SAFETAC ÖRTÜ 17,5 CM X 17,5 CM 200 adet
EKSUDA EMİCİ SAFETAC TEKNOLOJİLİ İNCE ÖRTÜ 12,5 CM X 12,5 CM 150 adet
EKSUDA EMİCİ SAFETAC TEKNOLOJİLİ İNCE ÖRTÜ17,5 CM X 17,5 CM 400 adet
SAFETAC TEKNOLOJİLİ POLİAMİD AĞ 300 adet
TRANSFER EDİCİ SAFETAC ÖRTÜ 20 CM X 50 CM 350 adet
TÜBÜLER BANDAJ 5 CM X 5 M 30 adet
TÜBÜLER BANDJ 7,5 CM X 5 M 30 adet
TÜBÜLER BANDAJ 10 CM X 5 M 30 adet
SOFT STAM TEKNOJİLİ ELASTAN TAYT 30 adet
ELDİVEN 30 adet
ATLET 30 adet
07 Eylül 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/342411
İptal Nedeni : İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 07 Eylül 2018