• İhale No
    2011/89809
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yakacak Odun ve Kömür Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Temmuz 2011 09:30
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    21 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Akdeniz Üniversitesi Uygulama Ve Araştırma Hastanesi
(12824) Merkez Laboratuvarı Kit-Kimyasal Malzemeleri (34 Kalem) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/89809
1-İdarenin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 Konyaaltı Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303-04 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akdeniz Üniversitesi Hastanesi-Antalya
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin süresi 730 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarece ihtiyaç miktarına göre yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren 30 gün içerisinde İdareye teslim edilecektir. Ayrıca; 1.,(1. kısım), 2., 3., 5.,6., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 16., 17., 18., 20., 21.,
22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33. ve 34. kalemlerde (2. kısım) bulunan malzemeler için, ihale konusu malzemelerin sözleşmesini takip eden en geç 60 (Altmış) takvim günü içerisinde teknik şartnamede özellikleri belirtilen cihazlar idarenin laboratuarına çalışır şekilde kurulacaktır. Kurulan cihazlar kurulumunu takip eden tarihten sonra 30 (Otuz) ay süre ile idarenin laboratuarında kalacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Dumlupınar Bulvarı Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye Binası
Zemin Kat İhale Odası Kampus Antalya
b) Tarihi ve saati : 21.07.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını
belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
-"T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğununun beyan edilmesi halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
-245 ürün kodu ile başlayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.Ancak orijinal barkod numarası olan
245 kodlu ürünlere ait malzemeler değerlendirmeye alınacak ve bu malzemelere ilişkin kalite belgeleri firma tarafından diğer belgelerle birlikte sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile teknik şartnamenin genel yükümlülükleri dahil tüm kalemler için maddeler halinde teknik şartnameye cevap verilmelidir.
- Kitlerin, malzemelerin orjinal prospektüsleri, çalışma prosedürleri teklifle birlikte verilmelidir. Teknik şartnamemizde belirttiğimiz tüm özellikleri içeren ürüne ait katalog sayfası ve numarası teklifle birlikte verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
- 2., 3., 5., 6., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 16., 17., 18., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 3 2.,
33. ve 34. kalemler (2. kısım) için, ekonomik açıdan en avantajlı teklifin değerlendirilmesinde fiyat dışı kriterler ve ağırlıkları aşağıda gösterilmiştir. Bu kriterler içinde yer alan özellikler firma tarafından ayrıca belgelenecektir (katalog, broşür vb).
Fiyat Dışı Kriterler (Toplam Ağırlık % 20 )
1) Aşağıda teknik özelikleri belirtilen bir adet görüntüleme cihazı (bilgisayar ve soft ware) kurulması % 20
1a) Otomatik Metafaz Tarama Programı,
1b) Karyotipleme Programı,
1c) 1 adet terminal,
1d) Otomatik yağlayıcı,
1e) Motorize mikroskop,
1f) CCD kamera ,
1g) En az 80 slayt yükleme kapasiteli,
1h) Bilgisayar platformu ( en az 2 adet 22 inch LCD monitör,en az 2 adet PC,renkli ve siyah yazıcı,Kesintisiz güç kaynağı,
1ı) Harici arşivleme sürücüsü,olmalıdır. Örnek Uygulama :
A firması toplam teklif fiyatı 450,00 TL, B firması toplam teklif fiyatı 440,00 TL olsun. A Firmasının fiyat dışı kriterlerden % Ağırlığı % 20, B Firmasının fiyat dışı kriterlerden % Ağırlığı % 0 olsun.
450,00 x (%100-%20)= 450,00 x 0.80= 360 (A firmasının fiyatı)
440,00 x (%100-%0)= 440,00 x 1= 440 (B firmasının fiyatı)
Sonuçta A firmasının toplam teklif fiyatı, değerlendirmede fiyat dışı kriterler dikkate alındığında Ekonomik
Açıdan En Avantajlı Teklif olduğu için seçilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus Antalya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini
Ziraat Bankası Lara Şubesi 36716179-5207 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PERİFERİK BOYAMA 25000,000 Test
X VE Y KROMOZOMLARI İÇİN ALFA SATELLİT PROB 750,000 Test
t (8 21) PROBU (HEMATOLOJİK) 250,000 Test
t (15 17) PROBU (HEMATOLOJİK) 220,000 Test
İnv (16) PROBU (HEMATOLOJİK) 220,000 Test
EGR1 (5q31) PROBU 260,000 Test
D20S108 (20q12) PROBU 250,000 Test
P16 (9p21) / CEP 9 PROBU 100,000 Test
ATM (11q22.3) PROBU 200,000 Test
CEP 12 PROBU 200,000 Test
7q31 PROBU 250,000 Test
P53 (17p13.1) PROBU 200,000 Test
LSI IGH / CCND1 DUAL FÜZYON TRANSLOKASYON FISH PROBU 150,000 Test
PRENATAL FISH PROB KIT(CEP 18/X/Y - alpha satellite / LSI 13/21) 100,000 Test
IGH/MYC T(8 14) PROBU 150,000 Test
BCL6 Break Apart Rearanjman Probu 100,000 Test
IGH/BCL2 Dual Fusion Translokasyon Probu 100,000 Test
IGH/MAF Dual Fusion Translokasyon Probu 100,000 Test
IGH/FGFR3 Dual Fusion Translokasyon Probu 50,000 Test
MYB (6q23) Probu 50,000 Test
Smith-Magenis Fish Probu ve/ veya Smith-Magenis//Miller Dieker Fish Probu 25,000 Test
Miller Dieker Fish Probu ve/ veya Smith-Magenis//Miller Dieker Fish Probu 25,000 Test
Prader-Willi/Angelman Fish Probu 100,000 Test
Williams/Beuren Fish Probu 50,000 Test
RB1 FISH PROBU 200,000 Test
TELOMER SPESİFİK PROB 350,000 Test
Di George/ VCFS TUPLE 1 FISH PROBU 50,000 Test
Di George / VCFS N25 FISH PROBU 50,000 Test
11Q23 FISH PROBU 300,000 Test
KROMOZOM 8 SENTROMER PROBU 200,000 Test
t (9 22) PROBU (HEMATOLOJİK) 500,000 Test
CSF1R (5q33-q34) PROBU 260,000 Test
TEL / AML 1 EXTRA SIGNAL (ES) PROBU 250,000 Test
IGH/MALT1 Dual Fusion Translokasyon Probu 100,000 Test