TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
Çerçeve Anlaşma Kapsamında 173 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/85416
1-İdarenin
a) Adresi : Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği - Uluönder Mah. Salih
Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 0 222 335 06 50 (6024) - 0 222 335 91 68
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1- eskişehir yunus emre devlet hastanesi, 2- eskişehir devlet hastanesi ve 3- eskişehir kadın doğum ve çocuk hastalıkları hastanesi
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yunus emre devlet hastanesi -uluönder mah.salih bozok cad. No:23 tepebaşı/eskişehir
b) Tarihi ve saati : 26.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif vermiş oldukları kalemlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) ait "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" olduğunu gösterir belgeyi sunmaları gerekmektedir. . (İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ve internet çıktısı olarak sunulacaktır) İhaleye katılacak firmaların teklif verecekleri ürünler UBB kapsamında ise, UBB Kodlarını ve Bayi /Firma Tanımlayıcı Kodlarını ihale sıra numarasına göre İhale Komisyonuna sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numune veya katolog vermek zorundadır. 2. Numuneler veya kataloglar numune teslim tutanağı ile birlikte verilecektir. 3. Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı komisyona teslim edilecektir. 4. Numune veya katoloğu olmayan kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
75.Kalem Buhar Otoklavı İçin Elektronik Test Sistemi İçin ; Ürün Tekrar Doldurulabilir Özellikte İse Bu Ürünün Herhangi Bir Adeti İçin 1000 Tl Fiyat Dışı Unsur Uygulanacaktır. Bu Durumda Aşağıdaki Formüle Göre Hesaplanan "Efektif Fiyat " Miktarına Göre En Avantajlı Teklif Belirlenecektir. Efektif Fiyat = Teklif
Edilen Toplam Fiyat : Cihaz Sayısı X 1000 Tl 127. Kalem Kombine Mesh İçin ; Mesh Uzman Üyeler Tarafından
Hasta Konforunu Temin Edecek Kadar Yeterince Yumuşak Olarak Değerlendirilirse Bu Özellik Fiyat Dışı Unsur Olarak Değerlendirilecek Ve Aşağıdaki Formüle Göre Bulunan Efektif Fiyat, En Avantajlı Fiyatın Belirlenmesine Esas Olacaktır. Efektif Fiyat= Teklif Edilen Fiyat- (Teklif Edilen Fiyat/10) 44-45-46. Kalem Cerrahi İpli Pedi Alımında , Fonksiyonellik ve maliyet etkinlik açısından numuneler değerlendirilecek ve bunun sonucuna göre geçerli tekliflerin numunelerinin herbirine bir fonksiyonellik katsayısı verilmek suretiyle , teklif edilen fiyata göre ameliyat Esnasında İstenen Amacı Aşağıdaki Formüle Göre En Az Maliyetle Karşılayan Ürün Tespit Edilerek En Avantajlı Fiyat ( Efektif Fiyat) Belirlenerek Fiyat Dışı Unsur Kullanılacaktır. Efektif Fiyat = Teklif Edilen Fiyat/Fonksiyonellik Katsayısı Diğer Tüm Kalemlerde Listeye Alınacak İstekliler Sadece Fiyat Esasına Göre Belirlenecektir
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Yunus Emre
devlet hastanesi-Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No: 23 TEPEBAŞI/eskişehir adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 80 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Eskişehir Merkez Şubesi Iban No:TR85000100011 7493113965001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi-Uluönder Mah.Salih Bozok Cad. No:23
Tepebaşı/Eskişehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 (On) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
1-İhaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenilmeyen İş Deneyim Belgesi, tekliflerin eşit olması durumunda
ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi aşamasında istenecektir. İş Deneyim Belgesi üzerindeki tutar en yüksek olan istekli ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir.
2- Münferit sözleşme imzalanan firmalar, Tıbbi Sarf Malzeme teslimatlarını sipariş tarihinden itibaren acil haller hariç 20 (Yirmi) gün içerisinde yapacaklardır.
3-Bu ihale kapsamında alımı yapılacak olan ürünlerin toplam miktarları idarelerin 24 aylık ihtiyacıdır. Teslimat
miktarları her bir partide en çok 3 (üç) aylık miktarlarda olacaktır.
4-Ürünün teslim tarihindeki miadı en az 2 yıl olmalıdır. Miadının dolmasına 3 ay kala firmaya haber verildiğinde bir defaya mahsus olmak üzere en az 1 yıl miatlı yeni ürünle değiştirilmelidir.
5-Ödeme süreleri muayene kabul tarihinden itibaren en geç 90 (doksan) gün olacaktır
6-Yapılacak Çerçeve Anlaşma kapsamında Münferit sözleşme yapabilecek idareler ve bu idarelerin ilgili kalemleri ve her bir kalem için maksimum miktarları ihale dökümanı ekindeki ihtiyaç listesinde gösterilmiştir.
7- Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2009/71 sayılı genelgesi doğrultusunda İstekliler Münferit Sözleşme için teklif vermeye davet edilirken teklif vermeye davet yazısı, son teklif verme tarihinden en az 7 (YEDİ) gün öncesinde ulaşacak şekilde isteklilere bildirilir.
8- Tıbbi Sarf Malzemeler partiler halinde, Muayene Komisyonu gözetiminde ve yüklenicinin bir yetkilisi ile ilgili kurumların depolarına teslim edilecektir. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde İlgili birimlere bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. Kargo aracılığıyla mal teslimi yapılmayacaktır.
Muayene Kabul Komisyonun kabul tutanağına uygun fatura kesilecektir. Muayene Kabul Komisyon tutanağı ile Çerçeve Anlaşma İhalelerinde Uygulanacak Tip İdari Şartname Mal Alımı -25örtüşmeyen faturalar kabul edilmeyecektir. Böyle durumlarda idarenin Muayene Kabul Komisyon tutanağı esas alınacaktır.
9- Dökümanlar arasında tereddüt olduğu durumlarda İdari Şartname hükümleri geçerlidir.
10- İstekliler Teklif Zarflarıyla birlikte UBB den alınmış xml dosyalarını CD ortamında teklif zarfına ekleyecek ve bu dosyalara ait raporlar da çıktı olarak sunulacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|