• İhale No
    2013/4451
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2013 10:00
  • İdare
    Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    24 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
EĞ İT İM VE ARAŞT IRM A H ASTAN ES İ -ŞE VK E T YI L M AZ SA ĞL IK B AK ANLI Ğ I TÜRK İ YE K AM U
H ASTAN EL ER İ K URUM U
13 Grup 17 Kalem Beyin Cerrahisi Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/4451
1-İda re nin
a) Adresi : Mımar Sınan Mahallesı Emnıyet Caddesı 16310 Yıldırım/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242944264 - 2243666393
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sevketyilmaz.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf
Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Malzeme teslimatı sözleşme imzalandıktan sonra sipariş yazısının faksla bildirilmesinden itibaren 24 saat içinde,acil vakalarda ise ilgili işlemi/amaliyatı gerçekleştirecek Uzm.Hekim veya malzemeyle
ilgili Taş.Kay.Kontr.Yetkilisi tarafından telefonla sipariş verildikten sonra en geç 2 saat içerisinde ameliyat yapılması planlanan hasta
için (İstenilen malzeme/set veya malzemeler/setler steril olacak şekilde) belirtilen saatte/sürede teslim edilecektir.Malzeme talepleri hasta bazında yapılabileceğı gibi azamı stok miktarı ile ilgili bakanlığın (T.C. Sağlık Bakanlığı) yayınladığı genelgelere bağlı kalmak kaydıyla ilgili deponun talebine istinaden stok yapabilecektir.Hasta bazında istenilen malzemeler için ameliyat sonra kullanılan malzemeler her hasta için ayrı faturalandırılarak barkodları ile birlikte ilgili birimlere teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kadın Doğum ve Çoçuk Hastalıkları Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tıbbi malzemelerin Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün numarası (Tıbbi Malzemenin Barkodu) tekliflerde yazılı olmalıdır.
İsteklilerin teklif edilen malın, Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeleri internet çıktısı olarak ihale komisyonuna sunulacaktır. Bu kayıtta Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmayan ürünler için yukarıdaki şartlar aranmaz. Ancak kapsam dışında olduğunu gösteren belgeler ihale teklif dosyası içinde sunulmalıdır.
İstekliler teklif etmiş oldukları malzemelerin her birine ait onaylanmış ürün numarasını (ürün barkodunu) T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Web Sitesinden alınan kayıt çıktısını teklif dosyasında sunacaktır. Barkot numarası olmayan ve geçici barkot numarası ile teklif edilen malzemelerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.
İstekliler teklif etmiş oldukları malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına bildirilmiş olacak, bu kayıt ve bildirimlerde ‘’Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır’’ ibaresi yer alacaktır.
İhaleye iştirak eden ithalatçı veya üretici ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarına dair belgeyi alt bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ithalatçı veya üreticinin ürünlerine alt bayi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunmaları zorunludur.Ayrıca SUT KODU tanımlı olan malzemelerin sut kodu birim fiyat teklif cetvelinde belirtilecektir.Bu belgeler kalem bazında hazırlanacak olup hangi kalemlere ait oldukları sunulan belgelerin üzerine yazılacaktır.
Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distrübitör firma tarafından verilmiş belge ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) Aday ve istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.
b) Aday ve isteklinin üyesi olduğu Meslek Odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu.
c) Aday ve isteklinin üyesi olduğu Meslek Odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik
Belgesi.
d) Aday ve isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen aday ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İstekli, imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik etmelidir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilecek ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz ulusal Bilgi Bankası`na(TİTUBB) kayıtlı olması ve (TiTUBB)`da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekli üretici ve imalatçı firma ise Ulusal Bilgi Bankası firma numarası,istekli bayi ise Ulusal Bilgi Bankası bayi numarasını verecek,ve bunların internet çıktılarını teklif zarfında sunacaktırlar.Sunulan bu evraklarda çıktıların hangi kısım ve kısımın hangi kalemine ait olduğu belirtilecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhaleden sonra avantajlı firma/firmalardan teklif verdikleri kısımlara ait setlerin/ürünlerin uygunluğunun tespiti için teklif verdikleri setleri/ürünlerin numuneleri istenecek ve firma/firmalar setleri veya numuneleri 2(iki) iş günü içinde getirecektir.Belirtilen süre zarfında ürünlerin/setin uygunluğun tespiti için numune getirmeyen firmanın teklifi geçersiz sayılacak ve sonraki firmanın teklifi değerlendirilecektir.Teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan teklifler değerlendirilmeyecektir.Teklif edilen ürünlere ait orjinal katalog, broşür, cd vb. dokümanlar ve bunların Türkçe tercümelerinin teklif dosyalarına konulması zorunludur.Teklif edilen malzemenin idarece hazırlanan teknik şartname maddelerini sırasına göre tek tek cevap verilecek ve teknik şartnameye uygunluk belgesini ihale dosyasında sunacaktır.Teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan teklifler değerlendirilmeyecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Şevket Yılmaz
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1-İstekliler uhdelerinde kalan kısımları www.huap.org.tr adresinden XML formatında Hazırlayarak CD
ortamında sözleşme evrakları ile birlikte getirmesi zorunludur,bunu getirmeyen fırma ile kesinlikle sözleşme imzalanmayacaktır.
2-Birim fiyat teklif cetvelindeki kuruş hanesi 4 (dört) rakama kadar yazılabilecektir

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TRANSPEDİKÜLER POSTERİOR POLİAKSİYEL VİDA (ANTİBAKTERİYEL VE OSTEOPOROTİK) 200 ADET
TRANSVERS ARA BAĞLANTI 100 ADET
TİTANYUM ROD 100 ADET
SPONDİLOLİSTESİZ VİDASI 50 ADET
TEK PARÇA LOMBER DİSK PROTEZİ (PEEK-TİTANYUM) 30 ADET
LOMBER EXPANDABLE PEEK CAGE 20 ADET
ULTRASONİK CERRAHİ ASPİRATÖR TUBİNG SETİ 40 ADET
ANTİBİYOTİKLİ VENTRİKÜLOPERİTONEAL SHUNT 30 ADET
VENTRİKÜLO PERİTANEAL SHUNT PEDİATRİK ORTA BASINÇLI 40 ADET
POSTERİOR TORAKOLOMBER DİNAMİK SİSTEM İÇİN PLAK 40 ADET
POSTERİOR TORAKOLOMBER DİNAMİK SİSTEM İÇİN I VİDA 80 ADET
DONABİLEN KALSİYUM FOSFAT KEMİK METARYEL 80 ADET
RADYOLUSENT KRANİAL FİKSASYON SİSTEMİ 80 ADET
LAZER PLAZMA KİT 40 ADET
FASET KİLİTLEME VİDASI 80 ADET
İNTRAKRANİAL BASINÇ ÖLÇÜM KİTİ 30 ADET
HEMOSTATİK JELATİN MATRİKS (KANAMA DURDURUCU 100 ADET