• İhale No
    2013/49221
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mayıs 2013 10:00
  • İdare
    Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

GAZİ ÜNİVERSİTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ

Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi 2013 Yılı 20 Kalem Tıbbi Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/49221
1-İdarenin
a) Adresi : 1.Sok. No:4 06510 EMEK ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122034045 - 3122034351
c) Elektronik Posta Adresi : yakup.ogur@gazi.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Deposu
c) Teslim tarihleri : 1,2,3,4,5,6,7,8,12,17,19 ve 20. kalemler sözleşmenin imzalanmasına müteakiben 10 (on) gün içerisinde mesai gün ve saatlerinde yüklenici firma tarafından Fakültemiz deposuna tek parti halinde teslim edilecektir. 9 , 10, 11, 13, 14, 15, 16, ve 18. kalemlerin teslimatları iki parti halinde yapılacaktır. Birinci partide alınan malzemenin yarısı, İkinci partide kalan yarısı yüklenici firma tarafından teslim edilecektir. Birinci parti teslimat sözleşmeyi müteakiben 10 (on) gün içerisinde, ikinci parti teslimat 1-10 Ekim 2013 tarihleri arasında mesai gün ve saatlerinde yüklenici firma tarafından Fakültemiz deposuna yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlık Binası Emek Mah. 1. Sk. No:4 Çankaya ANKARA
b) Tarihi ve saati : 09.05.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İsteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin TİTUBB’ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler ihalede teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkod numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir. Birim Fiyat Teklif Cetveline ek olarak hangi ürünlerin Sağlık Bakanlığı onayı aldığı liste halinde sunulacaktır.

Ürün yada ürünlerin yönetmelikler kapsamında olmadığı hususunda, üreticinin/ithalatçının yönetmelikler kapsamında olup olmadığı ile ilgili beyanı esas alınarak işlem yapılacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- İstekliler tarafından numuneler üzerine firma adı, ihale listemizdeki sıra numarası ve ürün adını belirten bir etiket yapıştırılacaktır.

- Numuneler bir liste ile ihale saatine kadar imza karşılığı Döner Sermaye Bürosuna teslim edilecektir. Numuneler ihale komisyonu tarafından denenip uygun olanlar değerlendirilmeye alınacaktır.

-Numune verilmeyen kalemler değerlendirilme dışı bırakılacaktır.

- Numunelerin komisyonca boyutları ve tiplerinin seçilebilmesi için orijinal kataloglarının verilmesi zorunludur.

- Numuneler teklif ile birlikte verilecektir. Numuneler denendikten sonra karar verilecektir.

- Kullanılan numuneler ihalede belirtilen malzeme miktarından düşülmeyecektir.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlık Binası 3. Kat Döner Sermaye Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gazi Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlık Binası 3. Kat Döner Sermaye Bürosu Emek Mah. 1. Sk. No:4 Çankaya ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Enjektör( 10 cc ) 20.000 Adet
Enjektör( 5 cc ) 4.000 Adet
AğızAynası 2.500 Adet
BaşlıkOtoklavı Sprey Yağı 30 Adet
Camİyonomer Siman ( ışınla sertleşen ) 100 Adet
HızlıYüzey Dezenfektanı 1.000 Litre
KaideMaddesi ( dycal vb ) 300 Kutu
KanalEğesi ( Ni - Ti döner eğe ) 300 Kutu
İzotonikSolusyon( 1000 cc ) 1.500 Şişe
SevofluranLikid %100, 250 ml Solüsyon 120 Şişe
Atravmatikİpek 3/0 8.000 Adet
SterilizasyonRulosu ( 20cmx200m ) 200 Rulo
HastaÖnlüğü 1.500 Rulo
Maske 4.000 Kutu
HavluKağıt Rulo 2.000 Rulo
TuvaletKağıdı 3.000 Rulo
SıvıSabun 1.500 Kilogram
PlastikBardak 4.000 Paket
EnzimÇözücü 100 Kilogram
AletTemizleyici 100 Kilogram