• İhale No
    2013/74142
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Temmuz 2013 10:00
  • İdare
    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    11 Haziran 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

MERKEZİ DEPO 11 KALEM (2 GRUP) TIBBİ MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/74142
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 58140 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462580000/2115 - 3462580031
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesat@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ / SİVAS
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 8 (sekiz) aydır.Hastanemiz dilerse sözleşme aşamasında sipariş takvimini belirleme yetkisine sahiptir. Teslimat bölüm isteği doğrultusunda yapılacaktır.Bölümün ilgili firmaya sipariş vermesinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içeresinde teslimat gerçekleşmelidir.Teslim edilmediği takdirde idari şartname ve sözleşme hükümleri uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ODASI / SİVAS
b) Tarihi ve saati : 03.07.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sosyal Güvenlik Kurumu ve T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve ayrıca distribütör ve/veya ana bayice alt bayilerin de (firmanın) UBB’de tanımlanmış olduğuna dair belgeyi teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
Ayrıca isteklilerin teklif ettikleri ürünlerle ilgili olarak SGK Kurumu`nun GMDN ((Global Medical Device Nomenclature) (Evrensel tıbbi cihaz terminolojisi)) ve UNSPSC ((United Nations Standard Products and Services Code) (Birleşmiş Milletler Standart Ürün ve Hizmetler Kodu)) kodları ile ilgili duyurusu dikkate alınacak olup eşleşmeyen veya hatalı eşleşen ürünlerden doğacak her türlü zarar ve sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.
İstekliler sözleşmeye gelirken üzerlerinde kalan ürünün XML dosyasını da sözleşme evrakları ile birlikte getireceklerdir. Sözleşme aşamasında XML dosyasını getirmeyen firmalarla sözleşme imzalanmayacaktır.
 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Numune Teslim Tutanağı : İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerini ihaleden önce TIBBİ MALZEME DEPOSU’na tutanak karşılığı teslim edecekler ve teslim ettiklerine dair tutanağı teklif zarfının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır. Numunelerini kargo veya posta yoluyla gönderen firmalar numune teslim tutanaklarını zarfın içerisine koyacaklar, numunelerin tesliminin yapılıp yapılmadığı ilgili birimden sorgulanacaktır.
b) Teknik Şartnameye Cevap Metni : İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak teknik şartnameye cevap metinlerini teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ / SİVAS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ / SİVAS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
EĞRİ KISA UÇLU DAMAR MÜHÜRLEME VE KESME PROBU 75 ADET
LAPAROSKOPİK DAMAR KAPAMA-KESME VE KOAGÜLASYON PROBU 5 mm 20 ADET
LAPAROSKOPİK DAMAR KAPAMA VE KESME PROBU 10 mm 45 ADET
AÇIK CERRAHİ KISA UÇLU DAMAR KAPAMA KESME PROBU 50 ADET
LAPAROSKOPİK DAMAR KAPAMA VE KESME PROBU 5 MM 50 ADET
ULTRASONIC AÇIK CERRAHİ İNCE DİSEKSİYON MAKASI 20 ADET
ULTRASONİC LAPAROSKOPİK 5 mm 36 cm ELDEN AKTİVASYONLU MAKAS 45 ADET
ULTRASONİC LAPAROSKOPİK 5 mm 23 cm ELDEN AKTİVASYONLU MAKAS 10 ADET
ULTRASONİC AÇIK CERRAHİ UZUN UÇLU İNCE DİSEKSİYON MAKASI 45 ADET
MAVİ EL TUTACI 3 ADET
GRİ EL TUTACI 1 ADET