• İhale No
    2013/92296
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Ağustos 2013 14:00
  • İdare
    TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

Tıbbi Malzeme Alımı (5 Kısım/ 6 Kalem) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/92296
1-İdarenin
a) Adresi : BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842352729 - 2842353889
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@trakya.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.Ü. Hastanesi Merkez Deposu
c) Teslim tarihi : İhaleye edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30.06.2014 tarihine kadar hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak,hastane idaresi tarafından belirtilen miktar ve zamanda hastane merkez deposuna teslim edilecektir. Malzeme ihtiyaçları acil ve rutin sipariş kodu ile yükleniciye bildirilecektir.Acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz) saat,rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu Balkan Yerleşkesi/ EDİRNE
b) Tarihi ve saati : 16.08.2013 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


-İstekliler tüm kalemler için T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42ECC MDD), Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385ECC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (9879/EC IVDD) kapsamındaki teklif ettikleri Ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası’ndan onaylandığını belirtir Belgeyi (TITUBB) ve Firma Bayi Koduna sahip olduğunu gösterir belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-Teklif verecek istekliler ilk 3 kısımdaki tüm kalemler için 4'er adet numuneyi ihale dosyasıyla birlikte sunmalıdırlar.

-Teklif vercek istekliler -4.-5.-6.- kısımlardaki tüm kalemler için birer adet numuneyi ihale dosyasıyla birlikte vermelidirler.

- Numuneler ilgili bölüm/bölümler tarafından değerlendirip onaylanacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi/ EDİRNE adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Ü. Döner Sermaye Saymanlığının T.C. Ziraat Bankası Edirne Şubesinin TR290001000097320802915003 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi/ EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

-Teslimedilecek malların miatları teknik şartnamelerinde belirtildiği şekildeolacaktır.
-Teklif veren firmalar teklif ettikleri ürünlere ait SUT ve UBB Kodlarınıteklif mektuplarında belirteceklerdir.
-Üzerine ihale kalan firmalar mal teslimlerinde kestikleri faturaların üzerineihale kayıt numaralarını belirteceklerdir.
-Üzerinde malzeme kalan firmalar http://212.174.130.231/IBY/publish.htm (KIKihale bildirim yazılımı)adresinden İhale Bildirim Yazılım programını kurduktansonra açılacak pencereden ihale Teklif/ Sonuç Dosyası Hazırlama başlığınıaçarak ilgili bilgileri eksiksiz doldurup CD ortamına kaydedecek ve hazırlananCD sözleşme esnasında idareye verilecektir.
-İhaleye giren firmalar , ilk 3 kısım için verdikleri ürünün ilaç gidişsüresinin yarım günden fazla hata payı olmayacağını garanti etmeliler, bunedenle oluşacak sorunlarda ürünlerinin tamamamını geri alacağını kabuletmelidirler.

-Gerek duyulması halinde teklif veren firmalardan idari şartnamenin 35.4.1maddesine istinaden iş deneyim belgesi istenebilir benzer iş olarak
"Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Sektöre yapılan "Tıbbi MalzemeAlımı ve Medikal Malzeme Alımı "esas alınacaktır

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2GÜNLÜK İNFÜZYON POMPASI 1.500 ADET
5GÜNLÜK İNFÜZYON POMPASI 250 ADET
7GÜNLÜK İNFÜZYON POMPASI 200 ADET
PORTİĞNESİ 5 20/20 6.500 ADET
KORONERENJEKTÖR 3.000 ADET
MANİFOLT 3.000 ADET