• İhale No
    2013/101375
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    31 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ ŞAHİNBEY ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ BİRİMİ

27 KALEM RADYOLOJİ İÇİN MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/101375
1-İdarenin
a) Adresi:GAZIANTEP ÜNIVERSITESI ÜNIVERSITE BULVARI 27310 HASTANE 4.BLOK ÖZEL KLİNİK ZEMİN KAT ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası:3423606060 - 3423604381
c) Elektronik Posta Adresi:bashekimlik@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE AMBARI
c) Teslim tarihi:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,14,,21,22,23 kalemler hasta başına teslim edilmesi gerektiğinden,vakaların aciliyeti ve ciddiyeti düşünülerek,Radyoloji A.D'nın telefon veya fax ile yükleniciye bildiriminden itibaren en geç 24 saat içerisinde istenen cins ve miktarlarda teslim edilicektir ve hasta başına fatura edilecektir. 15,16,18, kalemlerin sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 50 şer adet teslim edilecek ,geri kalan 50 şer adet ise idarenin siparişine müteakip 20 gün içerisinde istenen cins ve miktarlarda teslim edilicektir. 13.,19.kalem sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 350 adedi teslim edilicek, geri kalan miktarlar idarenin siparişine müteakip 20 gün içerisinde istenen cins ve miktarlarda teslim edilecektir. 25. kalemin sözleşme tarihi itibari ile 100 adeti teslim edilecek ,geri kalan 900 adet ilk teslimatı takip eden her ayın 10'u ile 15'i arasında(10 ve 15 dahil ) 100 er adet olarak 9 eşit partide teslim edilicektir. 24,kalemin sözleşme tarihi itibari ile 100 adeti teslim edilecek ,geri kalan 400 adet ilk teslimatı takip eden her ayın 10'u ile 15'i arasında(10 ve 15 dahil ) 50 şer adet olarak 8 eşit partide teslim edilicektir. 17.;20..;26,27.;kalemlerin sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde tamamı teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ŞAHİNBEY ARAŞTIRMA UYGULAMA HASTANESİ 2. KAT 2 KAPILI SEMİNER SALONU
b) Tarihi ve saati:27.08.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik şartnameye sırası ile cevap verilmeli ve önerilen cevaplar mutlaka orjinal katalog üzerinde aynı numaralar verilerek gösterilmelidir.
Teklif edilecek ürünün numunesi ihale tarih ve saatine kadar Döner Sermaye Ambarına tutanak ile teslim edilecek ve numune teslim tutanağı ihale dosyasında veya ihale esnasında ihale komisyonuna sunulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel hastanelere yapılan tıbbi malzeme satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ ŞAHİNBEY ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 115 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Halk Bankası Uydu Şubesi TR 74 0001 2001 3380 0080 0000 05 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ ŞAHİNBEY ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZ YİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BALON EXPANDABLE İLİAK STENT 15 ADET
EMBOLİ KORUMA TELİ 50 ADET
KARODİS SELF EXPANDABLE STENT 50 ADET
MONORAİL BALON KATETER 80 ADET
SELF EXPANDAPLE STENT 40 ADET
İLAÇ YÜKLENEBİLEN EMBOLİZASYON SİSTEMİ 60 ADET
PTA BALON KATETER 50 ADET
DİZ ALTI İLAÇ SALINIMLI BALON 20 ADET
BALON EXPANDABLE RENAL STENT 20 ADET
VERTEBRAL ARTER DARLIKLARI İÇİN STENT 10 ADET
VENA KAVA FİLTRESİ 10 ADET
UZUN INTRODUCER INTRODUCER SHEATH SET 20 ADET
DİAGOSTİK KATATER 1.000 ADET
EMBOLİZAN MİKROKÜRESEL TANECİKLER 100 ADET
EXCHANGE HİDROFİLİK GUİDE WİRE 100 ADET
GUİDİNG KATETER 100 ADET
HİDROFİLİK ANJİOGRAFİK KATETER 30 ADET
HİDROFİLİK MİKROGUİDE WİRE 100 ADET
HİDROFİLİK TİP GUİDE WİRE 180CM 1.000 ADET
İNFLATİON DEVİCE(RAD) 100 ADET
MİKRO KATETER GENİŞ İÇ LÜMENLİ 2,7 F 50 ADET
PUSHABLE KOİL 0,018(RAD) 40 ADET
PUSHABLE KOİL 0,035(RAD) 20 ADET
BİYOPSİ İĞNESİ 500 ADET
İNTRADUCER 1.000 ADET
MİKRO GUİDE WİRE 0,18 20 ADET
SELDİNGER TİPİ PONKSİYON İGNESİ 1.000 ADET