• İhale No
    2014/33138
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Tekirdağ
  • İşin İli
    Tekirdağ
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU TEKİRDAĞ İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Genel Sekreterliğimize Bağlı Sağlık Tesisleri için Patoloji Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/33138
1-İdarenin
a) Adresi : 100.YIL MAHALLESİ HÜSEYİN MUMCUOĞLU CADDESİ 37 59100 TEKİRDAĞ MERKEZ/TEKİRDAĞ
b) Telefon ve faks numarası : 2822586565 - 2822625729
c) Elektronik Posta Adresi : tekirdagkhb.malihzm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI TEKİRDAĞ DEVLET HASTANESİ VE ÇORLU İLÇE DEVLET HASTANESİNDE KULLANILMAK ÜZERE 116 KALEM PATOLOJİ SARF MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : TEKİRDAĞ DEVLET HASTANESİ VE ÇORLU İLÇE DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben 10 gün içerisinde işe başlanacaktır. Yüklenici, uhdesinde kalan malzemeleri sözleşmeye müteakip Sağlık Tesisi idaresinin siparişi doğrultusunda mesai saatleri (08:00-17:00 arasında) içerisinde , idarenin istediği malzemeleri, istediği miktar ve zamanda ilgili depoya idarenin ihtiyacı nispetinde malzemeler teslimi yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tekirdağ ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu /100. Yıl Mahallesi Hüseyin Mumcuoğlu Caddesi NO:37/A - TEKİRDAĞ
b) Tarihi ve saati : 29.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a) Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olan ürünler için; İsteklilerin teklif ettikleri ürün ve firma kayıtları ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıt olmak zorundadır. İstekli tedarikçi ise, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı tedarikçi numaralarını sunmak zorundadır. İstekli, bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı ve kendisine tedarikçi tarafından verilen bayi tanımlayıcı numaralarını ihale aşamasında sunmak zorundadır. Tedarikçi firmalar ve bayileri ile yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler ihale tarihi itibari ile \' SAĞLIK BAKANLIĞI\' tarafından onaylanmalı ve UBB\' de \'SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ONAYLIDIR\' ibaresi bulunmalıdır. Bu belgeleri sunmayan veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı olmayan isteklilerin teklif ettiği ürünlerin alımı yapılmayacaktır.  

b) UBB kayıt zorunluluğu olmayan ürünler için mevzuatı gereği CE, TSE vb. belgeleri olmalı ve ihale dosyası ile birlikte sunulmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik Şartnamenin Genel Hükümler 4. maddesine  göre gerekli görülen kalemlerde numune istenecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektöre yapılmış her türlü Laboratuar cihaz satış işleri veya sarf malzeme satış işleri veya  her türlü tıbbi sarf satış işleri veya her türlü tıbbi cihaz veya tıbbi demirbaş satış işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı TEKİRDAĞ İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ/MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI TEKİRDAĞ ŞUBESİ / TR 1200 0120 0930 4000 1600 0170 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tekirdağ ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi /100. Yıl Mahallesi Hüseyin Mumcuoğlu Caddesi NO:37/A - TEKİRDAĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MİKROTOMBIÇAĞI 130 KUTU
RENKLİLAM 160.000 ADET
RENKSİZLAM 50.000 ADET
LAMEL24X50 80.000 ADET
LAMEL24X60 80.000 ADET
POLYLİZİNLİ LAM 350 KUTU
PLASTİKKAPAKLI KASET 150.000 ADET
KSİLEN 700 LİTRE
FORMALDEHİT% 10 250 LİTRE
FORMALDEHİT% 37 - 40 200 LİTRE
PARAFİNBONCUK 900 KİLO
HARRİSHEMATOKSİLEN 25 LİTRE
HIZLIDEKALSİFİKASYON 25 LİTRE
YAVAŞDEKALSİFİKASYON 15 LİTRE
GİEMSASOLÜSYONU 8 LİTRE
ORANGE 25 LİTRE
EA65 10 LİTRE
EA50 25 LİTRE
EOSİN 25 LİTRE
GİEMSAHELİCOBACTER PYLORİ 15 SET
MAYGRAUNFELD 9 LİTRE
PASAB BOYAMA KİTİ 13 SET
MÜSİN(MUCOCARMİN) 2 SET
MGP 2 SET
FİNEFİX 15 ADET
FREZİNGSPREY 20 ADET
CERRAHİSINIR BOYASI 3 LİTRE
MUKUSYUMUŞATICI TOPLAMA SIVI 5 LİTRE
ERİTROSİTPARÇALAYICI TOPLAMA SIVI 5 LİTRE
ELMASKALEM 12 ADET
KURUTMAKAĞIDI PLASTİK VİDA KAPAKLI KAP 50 TOP
DOKUSAKLAMA KABI 2,5 LT 5.050 ADET
DOKUSAKLAMA KABI 1 LT 5.000 ADET
DOKUSAKLAMA KABI 100ml 30.000 ADET
PLASTİKVİDA KAPAKLI KAP 5.000 ADET
LAMGÖNDERME KABI 5.000 ADET
TİRİSBUFFER SALİN 10 LİTRE
CİTRATBUFFER 15 LİTRE
EDTABUFFER 15 LİTRE
TRİSEDTA BUFFER 9 LİTRE
HİDROJENPEROKSİT BLOK 10 KUTU
HRPKİT 14 SET
CHROMOGENDAB 10 SET
PAP-PENKALEM 11 ADET
ER 8 KUTU
PR 8 KUTU
CERB-B2 8 KUTU
S100 9 KUTU
KERATİN 10 KUTU
MONOKLONALCEA 9 KUTU
LCA 7 KUTU
AKTİN 8 KUTU
VİMENTİN 8 KUTU
DESMİN 9 KUTU
Kİ-67 8 KUTU
CD3 8 KUTU
CD20 8 KUTU
CD34 7 KUTU
CK5-6 3 KUTU
CK7 8 KUTU
İNHİBİN 1 KUTU
CK19 3 KUTU
CK20 8 KUTU
HMWK 9 KUTU
HMB45 8 KUTU
SYNAPTHOPHİSİN 9 KUTU
KROMOGRANİN 8 KUTU
CDX2 5 KUTU
CD117 6 KUTU
GCDFP-15 3 KUTU
GFAP 3 KUTU
PSA 3 KUTU
P63 10 KUTU
P53 8 KUTU
E-CADHERİN 6 KUTU
CALRETİNİN 3 KUTU
NSE 4 KUTU
GALECTİN3 4 KUTU
HPA 1 KUTU
CD68 7 KUTU
HBME-1 4 KUTU
TTF1 8 KUTU
CD10 3 KUTU
KALSİTONİN 3 KUTU
PLAP 3 KUTU
EMA 6 KUTU
FAKTÖRXIIIa 6 KUTU
CD30 2 KUTU
CD56 2 KUTU
GFAP 1 KUTU
MELANA 2 KUTU
CD31 1 KUTU
KAPPA 1 KUTU
LAMBDA 1 KUTU
HPVANTİKOR 1 KUTU
BLOKARŞİV DOLABI 25 ADET
LAMARŞİV DOLABI 25 ADET
DISPOSABLE VAPOUR FİLTER 12 ADET
DISPOSABLEFORMALDEHİT FİLTER 8 ADET
MAYERHEMOTOSİLEN 5 LİTRE
HAZIRPAS (PERİYODİK ASİT SCHİFF) KİTİ 5 KUTU
HAZIRALCİAN BLUE HİSTOPATOLOJİ KİTİ 5 KUTU
RETİKULİN 1 KUTU
ENTELLAN 5 LİTRE
KOH% 10 (POTASYUM HİDROKSİT) 2 LİTRE
ADEZİNLİLAM 250 KUTU
NİTRİLELDİVEN 200 KUTU
SMEARFIRÇASI 5.000 ADET
ETİLALKOL % 99,9 500 LİTRE
TRYPSİNSOLUTION 2 KUTU
PHOSPATEBUFFERED SALİNE (PBS) TWEEN 20 6 LİTRE
SIVIBAZLI JİNEKOLOJİ KİTİ 300 KUTU
TOPLAMASIVISI (CYTOSPİN COLLECTİON FLUID ŞEFFAF) 10 LİTRE
TOPLAMASIVISI (CYTOSPİN COLLECTİON FLUID YEŞİL) 1 LİTRE
ERİTROSİTPARÇALAYICI TOPLAMA SIVISI 1 LİTRE
BOYAMASEPETİ (SHANDON 20' Lİ) 20 ADET
22 Nisan 2014

İhale Tarihi 06.05.2014 10:00 olarak değişmiştir.