ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
PATOLOJİ VE MİKROBİYOLOJİ MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/42275 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0322 455 70 00-7062 - 0322 455 70 98 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb01.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 98 Kalem Patoloji ve Mikrobiyoloji Malzemesi alınacaktır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Alım Yapan İdarelerin Depoları |
c) Teslim tarihi | : | İhale konusu malzemeler, ilgili sağlık tesislerine ait siparişlerin firmalara yazılı olarak bildirilmesinden itibaren 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar kadar teslim edilecektir. Sağlık Tesisleri, ihtiyacına göre ya da stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır. Ayrıca; ihale dökümanının bir parçası olan idare bazında ihtiyaç listesine göre teslimat yapılacak olup, sağlık tesislerinin ihtiyaç miktarları ihale yetkilisinin onayı ile (ilgili kısımda ihtiyaç sahibi sağlık tesisi ihtiyaç miktarı bildirmese dahi) değiştirilebilecektir. İhale yetkilisi onayı ile ihtiyaç miktarında değişiklik yapılması durumunda ödeme, malzemeyi teslim alan sağlık tesisinin bağlı bulunduğu döner sermaye saymanlık müdürlüğünce yapılacaktır. İhale yetkilisi tarafından onay verilmeden idare bazındaki ihtiyaç miktarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olup, teslimat yapılan sağlık tesisi tarafından hiçbir şekilde ödeme yapılmaz. Malın teslim alınması, muayene kabulü ve ödeme işlemleri ilgili sağlık tesislerince yapılacaktır. Gerektiği durumlarda ceza kesintisi de ödeme yapan ilgili sağlık tesisleri tarafından yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana |
b) Tarihi ve saati | : | 14.05.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünler için TİTUBB ürün kaydı (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ile firma ve/veya bayilik kayıtlarını ibraz edeceklerdir. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; üretici / ithalatçı firmaya ait kapsam dışı beyanını ve yetkili satıcı belgesini ibraz edeceklerdir. Ayrıca; İstekliler, HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) teklifle birlikte ibraz edeceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği - Satınalma Birimi(Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bankası Gazipaşa Şubesi nezdindeki TR760001200916500005000010 İBAN Nolu hesabına doküman bedeli yatırılarak Makbuz mukabilinde satın alınabilecektir.) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZ YİRMİ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
KSİLEN | 3.250 | LİTRE |
PARAFİN | 1.600 | KG |
LAM(SUPERFROST) | 6.700 | KUTU |
MİKROTOMBIÇAGI | 165 | KUTU |
MAYERHEMATOKSILEN | 15 | LİTRE |
PLASTİKKAVANOZ(20 CC'LİK) | 500 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ(100 CC'LİK) | 29.000 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ(250 CC'LİK) | 33.700 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ(500 CC'LİK) | 17.600 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ(1000 CC'LİK) | 9.100 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ(1500 CC'LİK) | 1.300 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ(3000 CC'LİK) | 5.900 | ADET |
PLASTİKKAVANOZ( 5000 CC'LİK) | 1.350 | ADET |
CRYOSTAT | 5 | ADET |
HARRİSHEMATOXİLEN | 220 | LİTRE |
EOSIN | 130 | LİTRE |
PLL'LİLAM | 310 | KUTU |
GİEMSA | 57 | LİTRE |
MYGRUNVVALDS | 40 | LİTRE |
FORMALDEHİT | 3.180 | LİTRE |
ENTELLAN | 60 | LİTRE |
DOKUTAKİP KASETİ BEYAZ | 130.000 | ADET |
DOKUTAKİP KASETİ PEMBE | 20.000 | ADET |
DOKUTAKİP KASETİ SARI | 20.000 | ADET |
LAMEL24X60 | 11.350 | KUTU |
LAMEL24X32 | 100 | KUTU |
LAMEL24X50 | 2.000 | KUTU |
BOYAMAMAKİNASI DİK SEPETİ | 20 | ADET |
ORANGEG (OG6) | 100 | LİTRE |
EOSINASİT 50 (EA50) | 50 | LİTRE |
HİDROKLORİKASİT | 5 | LİTRE |
PLASTİKKUTU PREPARAT TAŞIYICI | 10 | ADET |
HOLLAND | 6 | LİTRE |
PLASTİKMAPE | 450 | ADET |
ETİLALKOL | 3.700 | LİTRE |
ALSİANBLUE | 4 | KUTU |
CYSTOSPİNÖRN.HAZİNESİ | 5.040 | ADET |
ELASTİKVON GİESON | 6 | ADET |
GÜMÜŞRETİKULİN | 6 | KUTU |
KONGORED | 4 | ADET |
MASSONTRİCHROM | 7 | KUTU |
MUCİN | 6 | KUTU |
DEMİR | 6 | KUTU |
KEMİKASİTİ (NİTRİK ASİT) | 5 | LİTRE |
SMEARKABI | 1.000 | ADET |
34BE12 | 2 | ADET |
CD15 | 1 | ADET |
CD20 | 2 | ADET |
CD3 | 2 | ADET |
CD30 | 1 | ADET |
CD31 | 1 | ADET |
CD34 | 2 | ADET |
CD45 | 2 | ADET |
CD68 | 2 | ADET |
CERB-B2 | 4 | ADET |
DESMIN | 2 | ADET |
E-CADHERİN | 1 | ADET |
EMA | 2 | ADET |
GALAKTİN3 | 1 | ADET |
GFAP | 1 | ADET |
HBME1 | 2 | ADET |
HMB45 | 2 | ADET |
KI67 | 1 | ADET |
KROMOGRANİN | 1 | ADET |
mCEA | 1 | ADET |
NSE | 1 | ADET |
OSTROGEN | 4 | ADET |
PROGESTERON | 4 | ADET |
PSA | 1 | ADET |
S-100 | 4 | ADET |
SITOKERATİNAE1/AE3 | 4 | ADET |
SİNAPTOFİZİN | 1 | ADET |
SİTOKERATİN20 | 1 | ADET |
SİTOKERATİN7 | 1 | ADET |
SMA | 4 | ADET |
TTF1 | 1 | ADET |
VIMENTIN | 4 | ADET |
AECSUBSTRATE CHROMOGEN | 6 | KUTU |
CITRATEBUFFER(10X100) | 10 | KUTU |
HİDROJENPEROKSİT %3 | 2 | LİTRE |
PBS | 10 | KUTU |
SterilPlastik Pastör Pipet | 2.000 | Adet |
STREPAVİDİN BİOTİN MULTİÜNK HRP CONGUATE ÜNİVERSAL1 | 6 | KUTU |
İMMÜNOHİSTOKİMYALAM KAPAMA MADDESİ (125 ml'lik) | 15 | ADET |
CytospinCollection Fluid | 2 | LİTRE |
CytospinRed Collection Fluid | 2 | LİTRE |
Mucolexx | 2 | LİTRE |
ARBBOYA SETİ | 4 | KUTU |
BURUCELLAROSE BENGAL ANTİJENİ | 70 | ŞİŞE |
BURUCELLATÜP AGLÜTİNASYON KİTİ | 10 | ŞİŞE |
GAİTADAGİZLİ KAN TESTİ | 3.600 | TEST |
İMMERSONYAĞI | 1 | KUTU |
SALMONELLAP.TYPHİ BH 5 ML. | 50 | KUTU |
SALMONELLAP.TYPHİ BO 5 ML. | 50 | KUTU |
SALMONELLAP.TYPHİ H 5 ML. | 50 | KUTU |
SALMONELLAP.TYPHİ TO 5 ML. | 50 | KUTU |
VDRL-RPRCERTAIN SYPHİLS KASET TEST | 480 | TEST |
GRAMBOYA SETİ | 4 | KUTU |