• İhale No
    2014/140947
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Aralık 2014 15:00
  • İdare
    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Erişkin Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    10 Kasım 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ERİŞKİN HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

(269) Kalem Tıbbi Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/140947
1-İdarenin
a) Adresi : ADNAN SAYGUN CD. 06100 SIHHİYE ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123051227 - 3123114192
c) Elektronik Posta Adresi : satinal@hacettepe.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : (269) Kalem Tıbbi Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hacettepe Üniversitesi Hastaneleri Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihleri : - İhale listesinin 40., 56., 57., 58., 66., 83., 129., 134.,135., 136. ve 253. sıra nolu malzemelerin teslimatı tek seferde yapılacak olup siparişleri sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal verilecektir. - İhale listesinin 42., 43., 44., 45, 46, 93., 151., 153., 202., 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 219, 220, 221, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 sıra nolu malzemelerin teslimatı 2 (iki) seferde yapılacak olup, ilk siparişleri siparişleri sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal, 2. siparişleri ise 2015 yılı Temmuz ayı içerisinde verilecektir. - İhale listesinin 1, 2, 3, 4, 11, 12, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 30, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 41, 47, 48, 49, 65, 72, 76, 77, 78, 80, 81, 82, 84, 85, 86, 89, 90, 92, 94, 95, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 127, 128, 137, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 158, 159, 160, 161, 163, 166, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 184, 185, 186, 188, 189, 197, 198, 199, 200, 201, 216, 217, 218, 223, 224, 225, 226, 231, 244, 245, 246, 254, 255, 256, 257, 258, 260, 261, 262, 263, 264, 266, 269 sıra nolu malzemelerin teslimatı 3 (üç) seferde yapılacak olup, ilk siparişleri siparişleri sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal, 2. siparişleri ise 2015 yılı Haziran ayı içerisinde, 3. siparişleri 2015 yılı Ekim ayı içerisinde verilecektir. - İhale listesinin 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 36, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 67, 68, 69, 70, 71, 73, 74, 75, 79, 87, 88, 91, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 125, 126, 130, 131, 132, 133, 138, 139, 140, 149, 150, 152, 154, 155, 156, 157, 162, 164, 165, 167, 168, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 187, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 222, 227, 228, 229, 230, 232, 233, 242, 243, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 259, 265, 267, 268 sıra nolu malzemelerin teslimatı 4 (dört) seferde yapılacak olup, ilk siparişleri siparişleri sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal, 2. siparişleri ise 2015 yılı Mayıs ayı içerisinde, 3. siparişleri 2015 yılı Temmuz ayı içerisinde, 4.siparişleri 2015 yılı Ekim ayı içerisinde verilecektir. - Yüklenici firmalar siparişlerini teslim etmeden önce Tıbbi Malzeme Deposu Sorumlusu ile görüşerek teslimat tarihleri konusunda mutabakat sağlamaları gerekmektedir. -Sipariş yazısının tebliğinden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin belirttiği teslim süresi içinde (....) iş günü içerisinde mal teslim edilecektir. -Talep miktarındaki değişiklik siparişin öne veya arkaya alınmasını gerektirirse, bu durum en az 15 (onbeş) gün öncesinden yükleniciye bildirilir. -Teslimatlar 21.12.2015 tarihini geçmeyecektir. Teslimatların 31.12.2015 tarihine kadar yapılmaması durumunda Gecikme İhtarı verilmeksizin kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. -Yasal ve ek süre içerisinde yüklenici tarafından sipariş taahhüdü yerine getirilmedikçe aynı ürün için sonraki sipariş verilmeyecektir. Farklı ürünlerde ise idare sipariş tamamlanmadan bir sonraki siparişi vermeyebilir. -İdare taahhüt bedeli 20.000,00.-TL. ve altında kalan, miad sorunu olmayan malzemelerin tamamının siparişini vermekte serbesttir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 08.12.2014 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İhale listesinin 4.sıra nolu 100769 kodlu malzemenin biosidal ürün ruhsatı olmalıdır. 

İhale listesinin 80.ve 81. sıra nolu114313, 114314 kodlu malzemelerin  Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü’nden imal veya ithal ruhsatı bulunmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- İstekliler, Teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla tüm malzemeler için numunelerini bir numune teslim tutanağı ile birlikte (ihale tarihinden itibaren ilk 5 (beş) iş günü içerisinde) Satınalma Müdürlüğü'ne teslim edeceklerdir. (Şartnamesinde adet belirtilen kalemler için belirtilen adet kadar numune teslim edilecektir.) Ayrıca, varsa ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini vereceklerdir. Numunesini teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Teklifler http://www.titubb.org adresinde bulunan “İhale Bildirim Yazılımı”ndan hazırlanacak ve bu bilgiler CD’ye aktarılarak teklifle birlikte sunulacaktır. (Teklif verilmeyen kalemlerin silinerek oluşturulması gerekmektedir.)
- 22.10.2014 tarih 29153 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği ve Tedavi Yardımlarına İlişkin Uygulama Tebliğleri gereği onaylanmış ürün numaraları (Barkodu) olan ürünlerin Barkodu ve Markaları teklifle birlikte mutlaka yazılacaktır. Ürün numarası ve markası yazılmamış olan teklifler kabul edilmeyecektir. Ayrıca verilen barkod numaralarının Ulusal Bilgi Bankasından kontrolü yapıldığında Sağlık Bakanlığı onayı yoksa bu teklifler değerlendirme dışı kalacaktır. Geçici borkodla teklif edilen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır.
-TEKLİF EDİLEN MALZEMELER SUT KAPSAMINDA İSE SUT KODLARI TEKLİFTE MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR. SUT KAPSAMINDA OLMASINA KARŞIN, SERBEST KODSUZ TEKLİF EDİLEN MALZEMELER İÇİN SGK’DAN YAPILACAK KESİNTİLER FİRMANIN ALACAĞINDAN MAHSUP EDİLECEKTİR.

- İhale listesinin 31. sıra nolu 107922 kodlu malzemesi için; ISO 11140-1:2008 Standardı Sınıf 2 Bowie Dick Testi gerekliliklerini karşılamalı  bu uygunluk bu konuda yetkili olan bağımsız bir kuruluştan ISO  18472’ye  uygun olarak alınmış olan test raporuyla belgelendirilebilmelidir. Test paketi ambalajında ISO 11140-1:2008 Standardı Sınıf 1 maruziyet bantı olmalıdır. Bu bantın belgesi gerektiğinde sunulmalıdır.

- İhale listesinin 80. sıra nolu 114313 kodlu malzemesi için; Ambalaj içindeki %’4lük klorheksidin diglukonat çözeltisi yumuşatıcı içermeli, ellerde alerjik reaksiyona ve cilt irritasyonuna neden olmamalıdır (cilt irritasyon indeksinin sıfır olduğu yapılmış çalışmalarla belgelendirilmelidir).

- İhale listesinin 114. sıra nolu 122619 kodlu malzemesi için;  Sterrad 100S plazma sterilizatörü ile kullanıma uygun olduğu belgelendirilmelidir. TSE EN ISO 11138’in gerekliliklerini karşılamalı ve bunu belgelemelidir.(İlgili belge teklif dosyasında sunulmalıdır)

- İhale listesinin 115. sıra nolu 122623 kodlu malzemesi için; ISO 11140-1:2008 Standardı Sınıf 5 Entegratör gereklilikleri karşılamalı ve bu uygunluk konuda yetkili olan bağımsız bir kuruluştan ISO 18472’e göre uygun olarak ürün kodu bazında alınmış olan test raporuyla belgelendirilebilmelidir.

- İhale listesinin 116. sıra nolu 122624 kodlu malzemesi için; Hidrojen Peroksit plazma sistemi için özel üretilmiş olmalı ve bu özelliği belgelendirilmelidir, Hidrojen Peroksit kimyasal indikatörünün kimyasal formülü ve reaksiyon mekanizması belgelenebilmelidir, Sterrad 100S plazma sterilizatörü ile kullanıma uygun olmalı bu özelliği belgelendirilmelidir, ISO 11138’in gerekliliklerini karşılamalı ve bunu belgelemelidir.

- İhale listesinin 128. sıra nolu 128090 kodlu malzemesi için; Sterrad 100S plazma sterilizatörü ile kullanıma uygun olmalı, bu özellik belgelendirilmelidir.

- İhale listesinin 140. sıra nolu 136799 kodlu malzemesi için; Sözkonusu malzeme teknik şartnamesinin 1., 2. ve 6. Maddesindeki özellikleri taşıdığını belgelendirilmelidir.

- İhale listesinin 159. sıra nolu 138872 kodlu malzemesi için; Cihaz, hasta hareketinden kaynaklanan artifakları tespit eden bu sayede hatalı alarm vermeyen ve hareketin devam etmesi halinde bile hastanın nabzını ve satürasyonunu doğru olarak ölçmeye devam eden teknolojiye sahip olmalıdır. Bu özelliği teklifle beraber detaylı olarak açıklayacak orijinal belgeler sunulmalıdır.

- İhale listesinin 160. sıra nolu 140232 kodlu malzemesi için; Örtü teknik şartnamede belirtilen teknik özelliklere sahip olmalı ve bu özellikleri gösteren, kumaşın üreticisi firma tarafından düzenlenmiş olan belgeler  teklifle birlikte idareye sunulacaktır.

- İhale listesinin 174. sıra nolu 145513 kodlu malzemesi için; Ürüne ait Biouyumluluk test sertifikaları teklif dosyasında sunulmalıdır.

- İhale listesinin 227. sıra nolu 154413 kodlu malzemesi için; Ürün gama ışını ile steril edilmiş olmalı ve steril edildiğine dair sertifika sunulmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim