• İhale No
    2015/47813
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Kan Merkezi Biriminde Kullanılmak Üzere Alınacak Olan Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/47813
1-İdarenin
a) Adresi : Ç.Ü. TIP FAKÜLTESI BALCALI HASTANESI 01130 BALCALI SARIÇAM/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223387078 - 3223386045
c) Elektronik Posta Adresi : balcalisatinalma@cu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 Kalem Tıbbi Malzeme Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ç.Ü. Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi Ambarı Sarıçam/ADANA
c) Teslim tarihleri : İhale listesinde bulunan malzemelerin 1/2'si sözleşme tarihinden itibaren 30 takvim günü içerisinde, diğer 1/2'si Kasım 2015 ayı içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ç.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İçerisindeki İhale Salonu Sarıçam/ADANA
b) Tarihi ve saati : 21.05.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

-İstekliler, teklif edecekleri sarf malzemeler ile verilecek cihaz ve/veya cihazlarda oluşabilecek tüm arızalara, en geç 24 saatte müdahale edeceklerine ve 48 saatte çözüm garantisi sağlayacaklarına ve arıza giderilinceye kadar çalışır vaziyette bir cihazı veya sistemi getireceklerine ilişkin yazılı belgeyi; antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır. 

-İstekliler, sarf malzemeleri ile teklif edecekleri cihazları, sözleşme tarihinden itibaren 18 ay süre ile idarenin kullanımına bırakacaklarına dair yazılı belgeyi; antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır. 

-İstekliler, teklif edecekleri sarf malzemeler ile verilecek cihaz ve/veya cihazlara 7 gün 24 saat parça dahil yerinde üretici firmanın teknik destek garantisinin olduğunu tevsik (ispat) eden belgeyi antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır.

-İstekliler, teklif edecekleri sarf malzemeler ile verilecek cihaz ve/veya cihazların idarede kaldığı süre boyunca bakım, onarım ve yedek parça teminini ücretsiz olarak sağlayacaklarına ait belgeyi antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır. 

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

-İstekliler, teklif edilen ürün ve/veya cihazların geçerliliği olan ulusal standartlara veya dengi uluslar arası standartlara uygunluğunu gösteren belge veya belgelerden (TSE- Türk Standartları Enstitüsü, FDA- Food and Drug Administration, CE- Certificate of Europe vb) en az birini teklif dosyasında sunmak zorundadır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-Onaylanmış ürün numaraları (Barkodu) olan ürünlerin Barkodu ve Markaları teklifle birlikte mutlaka yazılacaktır. Ürün numarası ve markası yazılmamış olan teklifler kabul edilmeyecektir. Ayrıca verilen barkod numaralarının Ulusal Bilgi Bankasından kontrolü yapıldığında Sağlık Bakanlığı onayı yoksa bu teklifler değerlendirme dışı kalacaktır. Geçici barkod ile teklif edilen kalemler değerlendirmeye alınmayacaktır.

-TITUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için TITUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair üretici firma tarafından onaylanmış belge teklif zarfında bulunacaktır.

-İstekliler, teklif edecekleri malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğu teyit etmek amacıyla aşağıda belirtilen malzemeler için numunelerini, ihalenin yapılacağı saate kadar kapalı kutu içerisinde Kan Merkezi birimine teslim etmek zorundadır. Kutu üzerine: istekli firmanın adı, içerisinde bulunan malzemenin adı, ebatları vb. bilgileri açık bir şekilde yazılacaktır. İdare tarafından alındığı onaylanan numune teslim tutanağı teklif dosyasında sunulacaktır. Numunesini teslim etmeyen, idare tarafından alındığı onaylanan numune teslim tutanağını teklif dosyasında sunmayan ya da teslim edilen numuneleri teknik şartnameye uygun olmayan isteklilerin bu kalemlerdeki malzemeye sunmuş oldukları teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

NUMUNE LİSTESİ

1-Kan Alma Torbası(3'lü Sag-m, top&top) 20 adet, 2-Transfer Torba  5 adet, 3-Trombosit Konsantreleri için Lökosit Filtresi (Havuzlama Seti) 5 adet, 4-Eritrosit Konsantresi için Lökosit Filtresi 10 adet,

-İstekliler, “Teknik Şartnameye Cevap” başlığı altında teknik şartnamede yer alan her maddeye, teknik şartnamedeki sırasıyla cevapları ve açıklamaları içeren belgeyi, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır. Ayrıca; teknik şartnamenin her özelliği için orijinal kataloglar/dokümanlar üzerinden açık olarak cevap vermeli, bu cevaplar teknik şartnamede bahsi geçen ve teklif edilen cihaz ve ürünün bilgilerini içeren teknik dokümanlar üzerinde sıra numarası ile belirterek işaretlemelidir. İhale dokümanına uymayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ç.Ü.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Sarıçam/ADANA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ç.Ü.Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Sarıçam/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KanAlma Torbası(3'lü Sag-m, top&top) 20.000 adet
TransferTorba 4.000 adet
TrombositKonsantreleri için Lökosit Filtresi (Havuzlama Seti) 4.000 adet
EritrositKonsantresi için Lökosit Filtresi 15.000 adet