• İhale No
    2015/76036
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ağustos 2015 10:00
  • İdare
    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    29 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

ÜROLOJİ AD 37 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/76036
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 58140 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462580000 / 2115 - 3462580031
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesat@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 37 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 10 (on) aydır. Ancak iş en geç 30.06.2016 tarihini geçmeyecektir.Hastanemiz dilerse sözleşme aşamasında sipariş takvimini belirleme yetkisine sahiptir. Teslimat bölüm isteği doğrultusunda yapılacaktır.Bölümün ilgili firmaya sipariş vermesinden itibaren 15 (onbeş) takvim günü içeresinde teslimat gerçekleşmelidir.Teslim edilmediği takdirde idari şartname ve sözleşme hükümleri uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ODASI / SİVAS
b) Tarihi ve saati : 15.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi

ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,

ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sosyal Güvenlik Kurumu ve T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve ayrıca distribütör ve/veya ana bayice alt bayilerin de (firmanın) UBB’de tanımlanmış olduğuna dair belgeyi teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
Ayrıca isteklilerin teklif ettikleri ürünlerle ilgili olarak SGK Kurumu`nun GMDN ve UNSPSC kodları ile ilgili duyurusu dikkate alınacak olup eşleşmeyen veya hatalı eşleşen ürünlerden doğacak her türlü zarar ve sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.
İstekliler sözleşmeye gelirken üzerlerinde kalan ürünlerin (farklı özelliklerinin olması durumunda -ebat,genişlik,uzunluk vs. bu ürünlere ait UBB kodlarını da açıklama kısmına ekleyerek)  XML dosyasını da sözleşme evrakları ile birlikte getireceklerdir. Sözleşme aşamasında XML dosyasını getirmeyen firmalarla sözleşme imzalanmayacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)Numune Teslim Tutanağı:İstekliler,teklif ettikleri ürünlere ait numunelerini teknik şartnamede belirtilen şekilde tutanak karşılığı ÜROLOJİ AD. na teslim edecekler ve teslim ettiklerine dair tutanağı,teklifleri ile birlikte teklif zarfının içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.Numunelerini kargo veya posta yoluyla gönderen firmalar,numune teslim tutanaklarını teklif zarfının içerisine koyacaklar,numunelerin tesliminin yapılıp yapılmadığı ilgili birimden sorgulanacaktır.

b)Teknik Şartnameye Cevap:İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak teknik şartnameye uygunluk açısından teknik şartnameye  cevap metinlerini teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ / SİVAS adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ / SİVAS adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
30 Derece Optik 1 adet
Doble J Stent 4 Fr 24 Cm 200 adet
Doblc J Stent 4 Fr 26 Cm 50 adet
Double J Stent 4 Fr 22cm 50 adet
Doııblc J Stent 4,8 Fr 22cm 50 adet
Double J Stent 5 Fr 24 Cm 150 adet
Pediatrik Double-J Üreter Kaleleri (3 Fr, 12 cm) 30 adet
Perkütan Giriş İğnesi 100 adet
Perkutan Nefrostomi Seti 10 Fr 15 adet
6 Fr Üreteral Kateter 50 adet
6 Fr 70 Cm Açık Uçlu Üreteral Kateter 120 adet
Üreteral Balon Dilatasyon Seti 20 adet
Melakot Uçlu Nefroürostomi Kateteri 250 adet
Amplatz Renal Dilatasyon Seti 70 adet
Bulking Enjeksiyon Ajan (Vur Tedavisi İçin) 20 adet
Sensor Guıde Wıre 150 adet
Hidrofılık Guıde Wıre 50 adet
Pediatrik Tuip Lup 5 adet
Zero Tip Basket 50 adet
Pediatrik Amplatz Renal Dilatatör Set 5 adet
Nitinol Basket Kateteri 25 adet
Laparoskopik Kilitli Damar Tutucu L Klip 10 adet
Laparoskopik Kilitli Damar Tutucu XL Klip 10 adet
TUİP Lupu 15 adet
TUR Lupu 100 adet
Trans Üretral Prostatektomi Örtüsü 300 adet
Perkütan Örtü Seti 100 adet
Kamera Kılıfı 70 adet
3 Yollu Foley Sonda 22 Fr 75 adet
Lidokainli Kaydırıcı Jel 10 veya 11 cc 1.000 adet
Y Tur Seti 200 adet
Lazer Fiberi’ni Fleksibl URS Cihazına Tutturucu 25 adet
5.0 , 17 mm , 70 cm yuvarlak, 1 / 2çapında PDS Plus 20 adet
5.0 , 13 mm , 45 cm keskin, 3/8 çapında Vicryl Rapide 50 adet
2.0, 26 mm, 70 cm yuvarlak, 1/2 çapında Vicryl 300 adet
Sensör Hidrofılik Uçlu Klavuz Tel 15 adet
Üretral Giriş Kılıfı 11-13 Fr 15 adet
14 Temmuz 2015

İhale Tarihi 03.08.2015 10:00 olarak değişmiştir.