• İhale No
    2012/8889
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Şubat 2012 14:00
  • İdare
    Artvin Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Yayın Tarihi
    26 Ocak 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Art v in De v let H a st a nesi
2012 Yılı Hormon Makroelisa Kiti Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/8889
1-İda re nin
a) Adresi : Çarsi Mah. Hastane Cad. 08000 Artvin Merkez Artvin
b) Telefon ve faks numarası : 4662121040 - 4662123423
c) Elektronik Posta Adresi : artvindhs5@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Artvin Devlet Hastanesi Laboratuvar Deposu
c) Teslim tarihi : Artvin Devlet Hastanesi Laboratuvar Deposuna teslim edilecektir.Sözleşmenin imzalanmasını müteakip cihazlar en geç 15 (Onbeş) iş günü içerisinde cihaz kurulacaktır. Kitler hastanenin talebi doğrultusunda sözleşme tarihinden itibaren 31.12.2012 tarihine kadar hastane ihtiyacı doğrultusunda teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Artvin Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 20.02.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Firmalar, teklifleri ile birlikte cihazın bakım-onarımı için gerekli alt yapıya (cihazın bakım onarımı yönünden yetişmiş teknik personel bakımından) sahip olduklarını; cihazın şimdiye kadar yurt dışı ve yurt içi sağlık kurumlarındaki durumu ve referanslarını (cihaz bakımı yönünden), teknik servis kapasitelerini, firmanın
hastane veya diğer kurumlar ile olan taahhütlerini yerine getirmede gösterdiği performansı
belgelendireceklerdir.
2.Teknik bakım ve onarım hizmetleri tatil günleri dahil sürekli olacaktır. Arıza durumunda firmaya bildirimi takiben 7 saat içerisinde müdahale edilip, 24 saat içerisinde işlerliğinin sağlanacağına, onarılamayan cihazın en geç 72 saat içinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirileceğine dair taahhütname verilmelidir. Aksi halde her gün için aksayan testler Sağlık Bakanlığı birim fiyatından döner sermaye saymanlığına ödenecektir.
Cihazda aynı teknik sorunun bir ay içerisinde 3 kez tekrarlaması halinde firma cihazı yenisi ile değiştirecektir. Bu garanti hem satıcı hem de distribütör tarafından verilmeli ve taahhüt edilmelidir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Cihazların kullanım kılavuzu ihale sırasında Türkçe olarak idareye sunulması gerekmektedir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve Özel hastanelere Kit karşılığı Cihaz temini işi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Artvin Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çarşı Mah. Hastane Cad. ARTVİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TSH 31000,000 TEST
SERBEST T3 16000,000 TEST
SERBEST T4 24000,000 TEST
FSH 1400,000 TEST
LH 1300,000 TEST
PROLAKTİN 1600,000 TEST
PROGESTERON 300,000 TEST
B-HCG 4400,000 TEST
ESTRADİOL 1200,000 TEST
PSA 3000,000 TEST
TESTESTERON 300,000 TEST
PARATHORMON 900,000 TEST
FERRİTİN 4900,000 TEST
FOLAT 4000,000 TEST
VİTAMİN B 12 12000,000 TEST
TROPONİN I VEYA T 4600,000 TEST
KORTİZOL 200,000 TEST
İNSÜLİN 300,000 TEST
C-PEPTİT 200,000 TEST
AFP 500,000 TEST
CEA 1000,000 TEST
CA-125 1000,000 TEST
CA-19.9 1000,000 TEST
CA-15.3 1000,000 TEST
DHEA 500,000 TEST
HBS AG 7500,000 TEST
ANTİ HBS 6000,000 TEST
ANTİ HCV 7500,000 TEST
ANTİ HIV 1-2 6500,000 TEST
ANTİ HBC IGG veya ANTİ HBC TOTAL 800,000 TEST
ANTİ HBC IGM 400,000 TEST
HBE AG 400,000 TEST
ANTİ HBE 400,000 TEST
ANTİ HAV IGG veya ANTİ HAV TOTAL 800,000 TEST
ANTİ HAV IGM 300,000 TEST
TOXOPLAZMA IGM 800,000 TEST
TOXOPLAZMA IGG 800,000 TEST
RUBELLA IGM 800,000 TEST
RUBELLA IGG 800,000 TEST
CMV IGM 800,000 TEST
CMV IGG 800,000 TEST