KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Bakteri İdentifikasyon ve Antibiyotik Duyarlılık Testi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/112541 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2623038291 - 2623038034 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | uguraydin19@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 4 kalem-29.000 bakteri identifikasyon testi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AYNİYAT -DEPOSUDUR. |
c) Teslim tarihleri | : | 1.Sözleşmenin imzalanmasına müteakip peyder pey resmi siparişe istinaden 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir.Teslimatlarda firma yetkilisinin bulunması zorunludur.Sözleşmeye ait testlerin teslimatı siparişlere istinaden bir yıl içinde tamamlanacaktır. Çekilen siparişe ait kitlerin teslimi 10 günü geçmeyecektir. 2.Malzemeler kargo ile değil direkt olarak ayniyat saymanlığına teslim edilmeli, reaktif veya kitlerin ambalaj şekli test birimini belirli değil ise ambalajların kaç testlik olduğu belirtilmeli, ayrıca teklif edilen identifikasyon, gram negatif, gram pozitif kartlarının her birinin ayrı ayrı UBB kodları liste halinde faturada belirtilmelidir. Faturaya İhale numarası olan 2015/112541 mutlaka yazılmalıdır. 3.Teklif edilen cihaz ve sipariş edilen malzemeler sözleşme tarihinden itibaren en geç 10 gün içinde kuruma teslim edilecektir. 4.İç kalite kontrol için harcanacak kitlerle, kullanıcıya bağlı olmayan kontaminasyon, yanlış okuma, vb. kit harcamalarında firma harcanan kitleri ücretsiz karşılamakla yükümlüdür.İhale ile talep edilen test adedi üretilen hasta sonuçları ile birebir uyumlu olmalıdır. Aksi durumda aradaki fark firma tarafından ücretsiz karşılanacaktır. 5.Son kullanma tarihi yaklaşan paneller, miyadın bitimine en çok bir ay kala değiştirilmelidir. 6.Cihazın montajı sırasında gerekli tüm parça ve aksesuarlar firma tarafından karşılanacaktır. 7.Kitlerle beraber laboratuvar sorumlularının belirlediği 4 adet standart bakteri kökeni de laboratuvara verilecektir. 8.Cihaz ve kitleri verecek olan firma, identifikasyonlar için gereken miktarda optokin, basitrasin 0.04U, trimetoprim-sulfametoksazol, novobiosin vb antibiyotik disklerini ve cihazın yetersiz kaldığı durumlarda kullanılmak üzere çeşitli antibiyotik diskleri ile vankomisin, teikoplanin, oksasilin Etest ve diğer E-testlerini, Beta laktamaz (Nitrocefin) testini, salmonella tür tayininde kullanılmak üzere salmonella antiserumlarını, PYR kiti ve anaerop bakteriler ve Camphylobacter için gerekli ortam sağlayıcıyı gerektiğinde laboratuvarın ihtiyacına göre ücretsiz temin edecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 29.09.2015 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1. İLGİLİ TÜM ÜRÜNLER SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGE HÜKÜMLERİNE UYGUN OLMALIDIR. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ İSTEKLİLERİN, TC İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA (TİTUBB) KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. İSTEKLİLERİN, TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN VE/VEYA CİHAZIN İMALATÇI VEYA İTHALATÇISI (TEDARİKÇİ FİRMA) OLMADIĞI DURUMLARDA, ÜRÜNÜN VE/VEYA CİHAZIN TEDARİKÇİ FİRMASININ BAYİİ OLDUĞUNA DAİR TİTUBB KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. AYRICA UBB ÜRÜN KODLARI TEKLİFLERDE YAZILI OLMALIDIR. ONAYLI OLMAYAN ÜRÜNLER VE/VEYA CİHAZLAR DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
2. FİRMA TEKLİF VERDİĞİ KALEME AİT BARKODLA İLGİLİ FİRMA BAYİİ KODUNU VEYA ANABAYİ KODUNU VEYA TEDARİKÇİ OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGELERİ TEKLİF DOSYASINDA SUNMALIDIR. AYRICA UBB KAPSAMINDA OLAN İHALE KALEMLERİNE AİT "SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLIDIR" SAYFALARININ ÇIKTILARI İHALE DOSYASINDA SUNULMALIDIR.
3. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDAKİ İHALE KONUSU KİTLERİN VE/VEYA CİHAZLARIN SATIN ALIMLARINDA, ALIMI YAPILACAK ÜRÜNLERİN TİTUBB DA TEDARİKÇİ FİRMA ALTINDA SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN KAYIT VEYA BİLDİRİM İŞLEMİ TAMAMLANMIŞ OLMASI ŞARTI ARANACAKTIR. İSTEKLİLER TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİNİN ÖNGÖRDÜĞÜ AT BELGELERİNİ (CE/EC SERTİFİKALARI, UYGUNLUK BEYANI) İBRAZ ETMELERİ İSTENMEYECEKTİR.
4. ÖZELLİKLE GENEL LABORATUVAR AMAÇLI CİHAZLAR OLMAK ÜZERE TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMAYAN ÜRÜNLER VE/VEYA CİHAZLAR İÇİN TİTUBB KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANMAYACAK VE BU ÜRÜNLER İÇİN ÜRETİCİNİN VEYA İTHALATÇININ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMADIĞINA DAİR BEYANI ESAS ALINACAKTIR.
5. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ, TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA TEKLİF EDİLEN İLGİLİ TIBBİ CİHAZIN www.iegm.gov.tr ADRESİNDEN UYARI SİSTEMİ ÇERÇEVESİNDE TAKİPLERİ YAPILACAKTIR
6. SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN YAYIMLANAN 23.03.2015 TARİHLİ 2015/9 SAYILI GENELGE GEREĞİ KİT VEYA SARF KARŞILIĞI KULLANILMAK ÜZERE ALIMINA KARAR VERİLECEK CİHAZLAR 10(ON) YAŞINI GEÇMEYECEK, CİHAZIN YAŞI İMALAT TARİHİ VE SERİ NUMARASI İLE BELGELENDİRİLECEKTİR.
7. SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN YAYIMLANAN 23.03.2015 TARİHLİ 2015/9 SAYILI GENELGE GEREĞİ KİTLER VE SARF MALZEMELERİ "VÜCUT DIŞINDA KULLANILAN TIBBİ TANI CİHAZLARI YÖNETMELİĞİ"NE UYGUN ŞEKİLDE ÜRETİLMİŞ VEYA İTHAL EDİLMİŞ OLACAKTIR.
8. SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN YAYIMLANAN 23.03.2015 TARİHLİ 2015/9 SAYILI GENELGE GEREĞİ ÖDEMELER GERÇEKLEŞEN TEST SAYILARI ÜZERİNDEN GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR.
9.Teklif edilen identifikasyon, gram negetif, gram pozitif kartlarının her birinin ayrı ayrı UBB kodları liste halinde ihale sıra nosu belirtilerek teklif dosyasında bulunmalıdır.
10.Kullanılacak kitler için gerek identifikasyon gerekse antibiyogram dış (eksternal) kalite kontrol sistemi sağlanmalıdır. İhaleye başvuran firmaların uluslararası eksternal kalite kontrol programına başvurduğu ya da dahil olduğuna ait bir belge ihale dosyasında sunulmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Cihazın montajı sırasında gerekli tüm parça ve aksesuarlar firma tarafından karşılanacaktır. İhalede mal ve her türlü hizmet sunumu (bakım , onarım, arıza giderme) ; ilgili kitler bitirilene kadar devam edecektir(Cihazlar ve her türlü donanım laboratuvarımızda kalacaktır.). |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1.Tedarik edilecek malların katalogları ve türkçe kullanım kılavuzları ihale dosyasına eklenecektir. 3.Cihaz ve kitleri verecek olan firma tarafından, ücretsiz olarak uluslar arası kalite kontrol programına laboratuvarımız (hastanemiz) üye yapılacaktır. 4.Firma laboratuvara kuracağı tüm cihazların LIS (Laboratory Information System) laboratuvar iletişim sistemine uygun şekilde veri aktarımı sağlamak üzere cihazlara ait RS 232 bi-directional interface kodlarını ve tüm parametrelerini ASCII formatında ve sonradan yönetim tarafından 5. Firma teklif edecekleri cihaz ile uyumlu besiyerlerinin uygunluk sertifikasını belgelemelidir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI DERİNCE ŞB TR 190001000554 1322 1619 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi Umuttepe Kampüsü Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Gram Pozitif Duyarlılık Testi | 6.000 | test |
Gram Negatif Duyarlılık Testi | 10.000 | test |
İdentifikasyon Testi | 12.000 | test |
(Candida, API) | 1.000 | test |