• İhale No
    2015/115403
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2015 14:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Gastroenteroloji ve Genel Cerrahi Endoskopi Ünitesi 64 Kalem Tıbbi Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/115403
1-İdarenin
a) Adresi : ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623037604 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 64 Kalem Tıbbi Malzeme
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AYNİYAT DEPOSU
c) Teslim tarihi : Sözleşme konusu malların teslimatı sözleşme imzalandıktan sonra peyder pey yapılacaktır. Her bir sipariş mektubunda yer alan malzemelerin teslimatı sipariş tarihinden itibaren 15 (onbeş) gün içinde teslim edilecektir. Teslimatlar 14 Aralık 2015 tarihini geçmeyecektir. Malzemelerin ve faturanın son teslim tarihi 14.12.2015 olup bu tarihten sonra hiçbir şekilde malzeme ve fatura kabul edilmeyecektir.Teslimatlarda mutlaka firma yetkilisinin bulunması gerekmektedir. Ürünlerin üzerinde ki etiketlerin ve kullanım kılavuzlarının Türkçe olması zorunludur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KOÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 13.10.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2015/9 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
2- Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2015/9 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB ´da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
3- Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır.
4- ''Sağlık Bakanlığı Onaylıdır.'' sayfalarının çıktılarının dosyada sunulması zorunludur.
5- Teslim edilecek ürünlerin tamamında güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur (paket içindeki ürünlerde dahil).


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhaleye katılacak firmalar teklif edecekleri ürünlere ait numuneleri, tanıtıcı orjinal katalogları, katalogların türkçe tercümeleri ve geniş kapsamlı teknik özelliklerini getireceklerdir. Numuneler, firmanın adını açıkca belirten kutular içerisinde dizi pusulası ile teslim edilecektir. (Dizi Pusulasındaki malzemelerin sıralaması ihale malzeme sıra numarasını takip eder şekilde olacaktır.) Numune verilmesi zorunlu olup, teklifler numune değerlemesi ile değerlendirilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini KOÜ. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİ. BAŞK. ZİRAAT BANKASI KOCAELİ ŞB. TR41 0001 0001 6336 6764 1850-01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Umuttepe Kampusu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Guide wire 0.21 130 adet
Guide Wire 0.25 105 adet
Guide Wire 0.35 80 adet
sfinkteretom tapered tip 170 adet
Sfinkteretom iğne uçlu 40 adet
Sfinkteretom B II ters açılı 40 adet
Bliary sitoloji fırçası 350 cm x 2,2 mm 25 adet
BILIER STENT METAL 6CM (kaplı) 20 adet
BILIER STENT METAL 8CM (kaplı) 15 adet
STENT BILIER METAL 9CM (kaplı) 20 adet
BILIER STENT METAL 6CM (kapsız) 25 adet
BILIER STENT METAL 8CM (kapsız) 35 adet
LIGATOR BAND (SPEED BAND) 7 Lİ 80 adet
POLYPEKTOMY SNARE FİLELİ YETİŞKİN 130 adet
POLYPEKTOMY SNARE FİLELİ PEDİATRİK 5 adet
POLYPECTOMY SNARE DİSP. 15MM( ±2)mm 230CM 65 adet
POLYPECTOMY SNARE DİSP 25MM ( ±2)mm 230CM 75 adet
POLYPEKTOMY SNARE DISP. 30MM 230CM 100 adet
POLYPECTOMY SNARE DİSP 40MM 230CM 75 adet
HOT BIOPSI FORSEPSI 2,3MM 230CM 25 adet
BIYOPSI FORSEPSI 180 CM 25 adet
ENDOSKOPİK BIYOPSI FORSEPS (enaz 230CM) 30 adet
ENDOSKOPİK BIYOPSI FORSEPS (enaz 230CM IGNELI) 10 adet
OVER TUBE (DOUBLE BALLOON) 160 adet
KARACİĞER BİYOPSİ İĞNE 16G 160 adet
TRIPOD(Yabancı cisim çıkartma forsepsi) 15 adet
PYLORIC DİLATASYON BALONU 15 adet
OZEFAGUS DILATASYON BALONU 12MM 20 adet
OZEFAGUS DILATASYON BALONU16MM 10 adet
OZEFAGUS DILATASYON BALONU 18MM 20 adet
OZEFAGUS DILATASYON BALONU 20MM 45 adet
ERCP TAŞ ÇIKARMA BASKET 50 adet
POLPEKTOMİ SNARE(injektabl sklerterapi iğneli) 20 adet
BALON ERCP taş çıkarma 250 adet
BİLİARY PLASTİK STENT İTİCİ 5FR (1.GRUP) 10 adet
STENT BILIER PLASTIK 5fr 5CM (1.GRUP) 40 adet
STENT BILIER PLASTIK 5fr 3CM (1.GRUP) 40 adet
BİLİARY PLASTİK STENT İTİCİ 7 FR (2.GRUP) 10 adet
STENT BILIER PLASTIK 7fr 3CM (2.GRUP) 30 adet
STENT BILIER PLASTIK 7fr 5CM (2.GRUP) 30 adet
STENT BILIER PLASTIK 7fr 7CM (2.GRUP) 30 adet
BİLİARY PLASTİK STENT İTİCİ 7,5 fr (3.GRUP) 10 adet
STENT BILIER PLASTIK 7,5 fr 6cm (3.GRUP) 30 adet
BİLİARY PLASTİK STENT İTİCİ 10 FR (4.GRUP) 15 adet
STENT BILIER PLASTIK 10FR 6 CM (4.GRUP) 40 adet
STENT BILIER PLASTIK 10FR 7 CM (4.GRUP) 40 adet
STENT BILIER PLASTIK 10FR 8 CM (4.GRUP) 145 adet
STENT BILIER PLASTIK 10FR 9 CM (4.GRUP) 50 adet
STENT BILIER PLASTIK 10FR 10 CM (4.GRUP) 65 adet
ENDOSKOPIK CLIP 90 ACILI (5.GRUP) 80 adet
ENDOSKOPIK CLIP 135 ACILI (5.GRUP) 80 adet
ENDOSKOPİK CLİP İÇİN HANDLE (5.GRUP) 10 adet
IGNE SKLEROTERAPI PLASTIK 180 CM 30 adet
IGNE SKLEROTERAPI PLASTIK 240 CM 45 adet
PH METRE KATETERI 15 CM 280 adet
IMPEDANS KATETERI YETISKIN 6.4FR 160 adet
ANOREKTAL MONOMETRI KATETERI 60 adet
ENDOSKOPIK BALON (BS-2) (bs balon) 80 adet
ESD BICAGI DISP. SPU DUAL KNIFE 5 adet
ESD BICAGI REUSABLE 5 adet
ESD BICAGI L REUSABLE 5 adet
SERAMIK UCLU INSULATION TIPPED IT KNIFE2 5 adet
IŞIK KORUYUCU İNFÜZYON SETİ (nıprus set) 7.500 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ (çift yollu) 20.000 adet