• İhale No
    2018/20572
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Şubat 2018 10:30
  • İdare
    EGE ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI EGE ÜNİVERSİTESİ

38 KALEM MUHTELİF TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/20572
1-İdarenin
a) Adresi : ANKARA CAD. 35100 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 02323435274 - 02323730083
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@mail.ege.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 38 KALEM MUHTELİF TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Taşınır Kayıt Kontrol Birimi Bornova-İZMİR
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip verilecek işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve 15 gün içinde sipariş miktarı teslim edilmek kaydıyla malzemenin tamamı 30.01.2019 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (İhale Salonu) Bornova-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 16.02.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1)Teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) kayıtlı olmalıdır veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS)’ne kayıtlı olmalıdır.

2) Malzemeyi teklif eden firma; üretici, ithalatçı veya bayi olarak T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na TITUBB veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS)’ne kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidir.

3) İstekliler, tekliflerini elektronik ortamda www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı) hazırlayarak (cd,disc,usb vb) idareye sunacaklardır. Ayrıca, elektronik ortamda sunacakları teklif cd’sinin bilgisayar çıktısını da alarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır. Hazırlanan Cd 'de teknik şartnamede belirtilen tip ve ölçülere göre onaylı barkod numaraları belirtilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1) İstekliler, teklif ettikleri ürünlere ilişkin,

1., 2., 3., 4., 5., 7., 8., 9., 10., 13., 14., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 28., 29., 30., 32., 33., 34., 35., 36., 38. kalemle için ürün numunelerini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

6. kalem için en az 5 (beş) adet ürün numunelerini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

11.kalem için en az 5 (beş) adet ürün numunelerini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

12. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

15. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

16. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

27. kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

31.kalem için en az 10 adet ürün numunelerini, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

37. kalem için ürün numunelerini ve varsa numunenin kullanılması için gerekli araçları, İhale saatinden bir saat öncesine kadar,

İhale Komisyonunca incelenmek üzere, komisyon adına teslim alacak olan Malzeme Planlama Birimi’ne (Teklif cetvelinin fiyatsız bir örneği ile birlikte) teslim edeceklerdir. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecek olup, numunelerini, teslim etmeyen istekliler ihale komisyonunca değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sağlık sektörlerine muhtelif tıbbi malzeme, muhtelif tıbbi sarf malzeme satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 28., 36., 11., 37., 25., 29., 14., 38., 24., 8., 10., 22., 5., 18., 1., 17., 19., 4., 20., 26., 6., 13., 12., 31., 16., 2., 9., 23., 21., 27.kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KATETER, GUIDING 7F SHEATH RENAL 15 adet
KATETER, MIKRO, PERIFERIK, 2,7F 270 adet
SHEATH INTRODUCER SET 8,0-8,5F 50 adet
KANUL, BASINC, NAZAL COPUMEDICS MODEL CIHAZ UYUMLU 250 adet
POMPA, ENJEKTOR, ANJIOGRAFI 150ML ANGIOMAT 6000 UYUMLU 350 adet
KANUL, NAZAL, NEONATAL 150 adet
FILTRE, SPIROMETRE, BAKTERI 19.000 adet
KATETER PULMONER ARTER TERMODILUSYON 120 adet
KATETER, MIKRO, CIFT MARKER 0,018 INCH KOIL UYUMLU 10 adet
KATETER, GUIDING 6F SHEATH RENAL 25 adet
KANUL, NAZAL, ADULT 10.000 adet
KATETER, MIKRO, FLOW GUIDED, DETACHABLE 10 adet
KANUL, ABLASYON, RADYOFREKANS 50MM, AKTIF UC 5MM 350 adet
SET, TIPS 3 adet
KÜNT, UCLU, TRANSFORAMİNAL, BLOK, İĞNESİ 250 adet
KATETER, MIKRO, PERIFERIK, ORGULU 2,8F 200 adet
SET, VENTILATOR, ISITICI HATLI ERISKIN HAMİLTON MARKA İLE UYUMLU 30 adet
KATETER HEMODİYALİZ GEÇİCİ10F 15 adet
KATETER, MULTIPORPUSE 5F YAN DELIKLI 200 adet
SET, INTRADUCER SHEATH 8F 250 adet
KATATER, PIGTAIL 4F 30 adet
SET, INTRADUCER SHEATH 6F 1.000 adet
EMBOLIZAN AJAN, SIVI, AVM ICIN 60 adet
SET, INTRADUCER SHEATH 7F 3.000 adet
KANUL, DTA KULTUR TOPLAMA 5.500 adet
SNARE KIT, MIKRO, NITINOL 8 adet
VASKULER KAPATMA SISTEMI, 5-9F 300 adet
KATETER, MULTIPURPOSE 4F YAN DELIKLI 40 adet
ADAPTOR, HAVA YOLU, END-TIDAL CO2 DEDEKTORU ICIN, INFANT 135 adet
MASKE, OKSIJEN, KUCUK 11.000 adet
KILIF, FLOROSKOPI, TEK KULLANIMLIK 5.000 adet
GAZ SPANC 17.500 adet
SPREY, YAPISKAN SOKUCU, SILIKON ATRAVMATIK 90 adet
ELEKTROD, EKG, PEDIATRIK 3.000 adet
KARTUS 3,5 LINEER STAPLER, ORTA DOKU (75-80MM KAP-KES) 200 adet
PROB, DAMAR KAPAMA-KESME 5MM EĞRİ UÇLU LAPARASKOPIK 170 adet
TROKAR 11-12MM 30 adet