• İhale No
    2011/68906
  • İhale Adı
    TIBBİ MALZEME ( TIBBİ SARF,TIBBİ DEMİRBAŞ VE TIBBİ CİHAZ VE ALET) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mayıs 2011 14:00
  • İdare
    Muş İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Muş
  • İşin İli
    Muş
  • Yayın Tarihi
    10 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ MALZEME ( TIBBİ SARF,TIBBİ DEMİRBAŞ VE TIBBİ CİHAZ VE ALET) SATIN
ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Muş İl Sağlık Müdürlüğü
10 Kalem Tıbbi Malzeme (1 Kalem Tıbbi Sarf,1 Kalem Tıbbi Demirbaş ve 8 Kalem Tıbbi Cihaz ve Alet) alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/68906
1-İdarenin
a) Adresi : Istasyon Caddesi Hükümet Konagi Kat:4-1 49100 MUŞ MERKEZ MUŞ
b) Telefon ve faks numarası : 4362121010 - 4362122068
c) Elektronik Posta Adresi : mus@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görü ebileceği
interne adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Muş Devlet Hastanesi Eczane Birimi ve Ambar Memurluğu
c) Teslim tarihi : Sözleşme konusu malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanır.Malzemeler Cerrahi aletler 15 gün içerisinde, diğer malzemeler ise 20 gün içerisinde ilgili birimlere teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muş İl Sağlık Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 30.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrası servis,bakım-onarım ve Yedek parça temini yükleniciye aittir.Garanti süresince bakım onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir.Garanti bitiminden sonra 10 (on) yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici ve temsilci firma taahhüt edecek ve yedek parçaların listesi ile 10 yıl
geçerli döviz bazında fiyatları verilecektir.Firmalar garanti süreleri içerisinde, 6 ayda bir üreticinin uygun gördüğü sürede ve yetkili teknik servisce periyodik bakımı ücretsiz yapmak zorundad r.Bakımda gereken yedek parça ve sarf malzemeleri de ücretsiz olarak sağlanamlıdır.T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nca verilen Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İhaleye katılacak olan istekliler teklif verecekleri Tıbbi Malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası (UBB)'na kayıtlı olması ve TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilecek ürünlere ait katalog,teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğrafları ihale dosyasında bulundurmalıdır.(Taşınması kolay olan ürünlerin numunesi ve katalogları, taşınması zor
olan ürünlerin ise katalogları ihale komisyonuna teslim edilecektir.)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muş İl Sağlık Müdürlüğü
Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Ziraat Bankası Muş Şb.IBAN No: TR
68000100009529169513-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale
doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muş İl Sağlık Müdürlüğü Evrak Kayıt Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
30 Mayıs 2011




TIBBİ MALZEME ( TIBBİ SARF,TIBBİ DEMİRBAŞ VE TIBBİ CİHAZ VE ALET) SATIN
ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Muş İl Sağlık Müdürlüğü
Tıbbi Malzeme ( Tıbbi Sarf,Tıbbi Demirbaş Ve Tıbbi Cihaz Ve Alet) Satın Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/68906
1- İda re nin
a) Adresi : Istasyon Caddesi Hükümet Konagi Kat:4-1 49100
b) Telefon ve faks numarası : 4362121010 - 4362122068 c) Elektronik posta adresi : mus@saglik.gov.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 10 05.2011 - 1845
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : günaydın muş - 07.05.2011
3- İha le İpta l Ta rihi : 25.05.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
Talep ile Teknik Şartnamedeki adetlerde uyuşmazlık olduğu gerekçesiyle iptal edilmiştir.