TIBBİ ORTOPEDİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIRSAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK SERİK Devlet Hastanesi Tıbbi Ortopedi Sarf Malzeme İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/13933 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | MERKEZ MAH. 2026 SOK. NO:10 07500 SERİK ANTALYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2427221340 - 2427228997 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@serikdh.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | www.serikdh.gov.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Serik Devlet Hastanesi Eczane Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalanmasından itibaren; 1)ihale listemizin 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ve 8. kalemler vaka çıktıkça idarenin isteği üzerine en geç 12 saat içinde teslim edilecek şekilde 23.12.2011 tarihine kadar peyder pey alınacaktır. 2)İhale listemizin 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ve 22. Kalemler 15 (on beş) gün içinde toplu teslim edilecektir. 3)İhale listesinin 21 ve 22.kalemlerin kullanılması ihtiyaç olunca en geç 12 saat içinde uygulama seti firma tarafından hastaneye teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Merkez Mah 2026 Sok No:10 Serik/ANTALYA |
b) Tarihi ve saati | : | 07.03.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler: |
• İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Ortopedi Sarfların TITUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
• İstekliler ihalede teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkod numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.
• Birim fiyat teklif cetveline ek olarak hangi ürünlerin Sağlık Bakanlığı onayı aldığı liste halinde sunulacak ve üzerlerine ihale sıra numarası yazılacaktır.
• İstekliler teklif dosyasında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendireceklerdir
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
• Her firma teklif verdiği ürünlerin numunelerini ve kataloglarını ihale sırasında komisyona sunacaktır.
• Firmalar teknik şartnamelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevaplandıracaktır. Teknik şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan firmaların teklifi değerlendirilmeyecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Serik Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
ANTALYA ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBE IBAN NO:TR 60000 10000 3636723236-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Serik Devlet Hastanesi İhale Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
13. Diğer hususlar:İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra dört hane olacak şekilde teklif verebilirler.Ancak birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutar virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.