• İhale No
    2015/106274
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF, KIRTASİYE VE TÜKETİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ekim 2015 10:30
  • İdare
    Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF, KIRTASİYE VE TÜKETİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU MARMARA ÜNİVERSİTESİ PENDİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

HASTANE GENELİ 20 KALEM TIBBİ SARF, KIRTASİYE VE TÜKETİM MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/106274
1-İdarenin
a) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:10 34899 Üst Kaynarca PENDİK/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2166254545 - 2166570696
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@marmaraeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : HASTANE GENELİ 20 KALEM TIBBİ SARF, KIRTASİYE VE TÜKETİM MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ KURUMU İstanbul İli Güney Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Marmara Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi/İlgili Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip idare tarafından çekilen sipariş formuna istinaden 3 iş günü içerisinde işe başlanacak olup; idarenin yazılı talebi doğrultusunda 7(Yedi) iş gün içerisinde peyder pey teslimat yapılacaktır. Teslimat programı 20.04.2016 tarihinde sona erecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU İstanbul İli Anadolu Güney Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Marmara Üniversitesi Pendik ve Eğitim Araştırma Hastanesi İhale Toplantı Salonu -Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 10 Üst Kaynarca / Pendik
b) Tarihi ve saati : 22.09.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler,İthalatçı Veya Üreticisi İse Teklif Ettikleri Ürün Ve Cihazlar İle İlgili T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Olduklarına Dair Belgeyi Ve Ürün Numaralarını (Barkod), T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Ürün Ve Cihazların, İthalatçı Veya Üreticisinin Bayii İse Bu Firmaların Adı Altında Bayiiliklerini Kanıtlayıcı Belgeyi Ve Ürün Numaralarını (Barkod) İhale Dosyası İçinde Sunmak Zorundadır.Ayrıca İstekliler Ubb Kayıtlarıyla Birlikte Ürünlere Ait Gmdn Kodlarını Da İhale Dosyalarında Sunmak Zorundadırlar.(İsteklilerin Gmdn Kodlarını Ubb Kayıtları İle Birlikte Sunmaları Da Yeterli Sayılacaktır.)

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İsteklilerin teklif verdikleri her bir kalem için en az 1 (bir) adet numuneyi son teklif verme saatinden önce ihale teklif zarfı ile birlikte vereceklerdir. Numuneler firma adına açıkça belirtilen malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve her bir numunenin üzerinde firma adı, kalem numarası, malzeme adı ve UBB (Barkod) (Teklif dosyasında sunduğu ubb ile aynı olmak zorundadır. Bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ KURUMU İstanbul İli Güney Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi /Satınalma Birim- Fevzi Çakmak Mah.Muhsin Yazıcıoğlu Cad.No:10 Üstkaynarca-Pendik/İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU İstanbul İli Anadolu Güney Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Marmara Üniversitesi Pendik ve Eğitim Araştırma Hastanesi İhale Salonu-Fevzi Çakmak Mah. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No: 10 Üst Kaynarca / Pendik adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMELİYATHANE BOKS GÖMLEĞİ TAKVİYELİ DİSPOSABLE 12.000 adet
DOĞUM ÖRTÜ SETİ 1.000 adet
SEZERYAN ÖRTÜ SETİ 2.000 adet
KRANİYOTOMİ ÖRTÜ SETİ 150 adet
AKSESUAR PAKET SETİ 1.500 adet
KIRMIZI TERLİK NO:36 5 çift
KIRMIZI TERLİK NO:37 10 çift
KIRMIZI TERLİK NO:38 10 çift
KIRMIZI TERLİK NO:40 10 çift
KIRMIZI TERLİK NO:45 3 çift
YEŞİL TERLİK NO:36 5 çift
YEŞİL TERLİK NO:37 10 çift
YEŞİL TERLİK NO:38 10 çift
YEŞİL TERLİK NO:40 10 çift
YEŞİL TERLİK NO:45 3 çift
PLASTİK TELLİ DOSYA 50'LİK PAKET 1.800 paket
REÇETE KAĞIDI (100'LÜK KOÇAN) 1.800 cilt
TEK KULLANIMLIK SEDYE ÖRTÜSÜ 18.000 adet
ÇAMAŞIR POŞETİ 80*110 EBATINDA 60.000 adet
MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ TEK KULLANIMLIK KAĞIT HAVLU (50 CM 50 METRE) RULO 8.000 adet
15 Eylül 2015

İhale Tarihi 12.10.2015 10:30 olarak değişmiştir.