• İhale No
    2011/29720
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI (52 KALEM)
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mart 2011 14:00
  • İdare
    Sivas Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Sivas Devlet Hastanesi

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI (52 KALEM)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/29720
1-İdarenin
a) Adresi:İNÖNÜ BULVARI :29/2 MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3462217036 - 3462210932
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sivasdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SİVAS DEVLET HASTANESİ DEPOLARI
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.Sözleşme imzalandıktan sonra peyder pey alım yapılacak olup, geçilen sipariş üzerine yüklenici işi 15 gün içerisinde teslim eder. yüklenici işin tamamını sözleşme tarihinden itibaren 365 gün içerisinde geçilen siparişe göre tamamlar.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
b) Tarihi ve saati:29.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerce teklif edilen Malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin (TİTUBB)`da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır; İstekliler Sağlık Bakanlığına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair onaylı belgelerini teklifleri ile birlikte sunmalıdır. Ayrıca teklif edilen malların barkod numaralarını teklif cetvellerinde veya ekinde belirteceklerdir.İsteklilerce, TİTUBB sistemine kaydı zorunlu olmayan ürün/ürünlere ait belge veya belgeleri teklif çetveli ekinde sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tekliflerle birlikte en az 1 (bir) adet numune teslim edilecektir. Numunenin üzerinde, isteklinin adı ve ihale sıra numarası mutlaka yazılı olacaktır. Numunesi teslim edilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.İdare tarafından numune bir tutanak ile (Hastanenin Sarf Malzeme Eczanesine )teslim alınır,bu tutanağın bir sureti de aday veya istekliye verilir.Muayene Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümleri çerçevesinde değerlendirilecek olup yüklenici tarafından mala ait teknik dokümandan farklı olarak önerilen mal veya işler, ancak ihale dokümanında belirtilen asgari özelliklere haiz ve mevcudundan daha iyi özelliklere sahip olduğu muayene ve kabul komisyonu tarafından onaylanması halinde kabul edilebilir. Ancak bu takdirde yüklenici ilave bedel isteyemez.Teklif edilen kalemlere ait varsa döküman, kataloğ, fotoğraflar ihale teklif zarfı içerisinde suna bilirler. Ayrıca teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman belgesi teklif ekinde verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve Özel Sektörde yapılan her türlü sarf malzeme alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS DEVLET HASTANESİ SATINALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBESİ TR27000100023041679808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS DEVLET HASTANESİ SATINALMA SERVİSİ İNÖNÜ BULVARI 29/2 SİVAS
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

Birim fiyat üzerinden teklif alınan ihalede, birim fiyat teklif cetvelindeki birim fiyatlar ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır. İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.


 








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AİRWAY 0-00-000-1-2-3-4- 1500,00 Adet
ANAL SPONGOSTAN 80X30MM 50,00 Adet
Böbrek küveti 30000,00 Adet
BURUN TANPONU 1200,00 Adet
VOLUMETRİK BÜRETLİ SET (SOLOSET) 1000,00 Adet
LİDOKAİNLİ KAYDIRICI JEL 1300,00 Adet
CESET TORBASI 100,00 Adet
COBAN ELASTİK BANDAJ 5 CM 50,00 Adet
SOLUNUM FONKSİYON TEST AĞIZLIĞI 5000,00 Adet
ÇAM UÇLU ENJEKTÖR 50CC 500,00 Adet
ELASTİK BANDAJ 5CM 500,00 Adet
GALOŞMATİK İÇİN GALOŞ 100000,00 Adet
GÖBEK KORDON KLEMPİ 10000,00 Adet
HEMOVAK DREN 50 CC 300,00 Adet
İDRAR TORBASI ASKISI 2000,00 Adet
NEBUL MASKE SETİ (HAZNELİ) PEDİATRİK 10000,00 Adet
Poche Açacağı 500,00 Adet
INTRAPERİTONEL MESH 20*30 CM 10,00 Adet
PREZERVATİFLİ SONDA ÇİFT TARAFLI YAPIŞKANLI 300,00 Adet
SELÜLOZ KANAMA DURDURUCU AJAN 100,00 Adet
SHAVER UCU 40,00 Adet
SOFT DREN 20CH 200,00 Adet
SOFT DREN 24CH 200,00 Adet
SPİNAL İĞNE 22 G 500,00 Adet
SPİNAL İĞNE 25 G 2000,00 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRALI 6,5-7-7,5-8-8,5 15000,00 Adet
STERİL CERRAHİ ELDİVEN PUDRASIZ 6,5-7-7,5-8-8,5 15000,00 Adet
STERİL YARA ÖRTÜSÜ 10*15 1000,00 Adet
STERİL YARA ÖRTÜSÜ 10*30 2000,00 Adet
SÜT SAĞIM SETİ 2000,00 Adet
ÜÇ YOLLU MUSLUK 5000,00 Adet
Y-TUR SETİ POMPASIZ 500,00 Adet
SİRKÜLER STAPLER NO:28-30 4,00 Adet
STAPLER KARTUŞU 3,00 Adet
STAPLER GIA 60 3,00 Adet
SANTRAL VENÖZ KATETER (TEK LÜMENLİ) 2,00 Adet
SANTRAL VENÖZ KATETER PEDİATRİK 22G 2,00 Adet
SMEAR KÜLTÜR TÜPÜ 2500,00 Adet
KiRSHNER TELİ 1-1,5-2MM 300,00 Adet
PLASTİK SÜRGÜ 200,00 Adet
PLASTİK ÖRDEK 200,00 Adet
ELASTİK BANDAJ 20CM 500,00 Adet
TÜLGRAZ SARGI BEZİ 10*7 100,00 Adet
TÜLGRAZ SARGI BEZİ 10*10 50,00 Adet
LARENGEAL MASKE NO : 2 15,00 Adet
LARENGEAL MASKE NO : 2,5 15,00 Adet
HIZLI ENTÜBASYON LARENGEAL MASKESİ (FAST TRACK) NO:3 6,00 Adet
HIZLI ENTÜBASYON LARENGEAL MASKESİ (FAST TRACK) NO:4 6,00 Adet
HIZLI ENTÜBASYON LARENGEAL MASKESİ (FAST TRACK) NO:5 6,00 Adet
40X40MM YAPIŞKAN ELEKTROT 20,00 Paket
50x100MM YAPIŞKAN ELEKTROT 20,00 Paket
EEG PASTASI 75,00 Adet