• İhale No
    2011/45388
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Uşak Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK UŞAK Devlet Hastanesi

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/45388
1-İdarenin
a) Adresi:CUMHURIYET MAH. BAHÇELI SOK. NO: 1 64200 UŞAK MERKEZ UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762240000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi:usakdh@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Uşak Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri:İşin süresi 213 (ikiyüzonüç) takvim günüdür. Hastane idaresi ile yüklenici arasında sözleşme imzalanmasına müteakip malzemelerin yarısı 10 gün içerisinde, malzemelerin geriye kalan kısmı ise idarenin isteği doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Sipariş verildikten sonra en geç 10 gün içinde sipariş teslim edeceklerdir. Sözleşmenin süresi 31.12.2011 tarihine kadardır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati:22.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


a ) Teklif edilen sarf malzemeler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. (TITUBB bayi bilgi formu)



b ) Teklif edilen tıbbi sarf malzemelerin TITUBB kaydı olmayan malzemeler için Sağlık Bakanlığı’ndan alınmış olan ruhsat belgesini teklifle birlikte sunulmalıdır.

 


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler ihale dökümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünlerin ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılmış olacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Uşak Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
57 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. ZİRAAT BANKASI UŞAK ŞUBESİ TR500001000256363570125001 IBAN NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale Odası
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

a) İstekliler birim fiyat teklifleri virgülden sonra 4 (dört) hane olarak verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarının çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

b) İstekliler, tekliflerini elektronik ortamda www.huap org. adresinden ( İhale Bildirm Yazılımdan Kamu İhaleleri teklif Hazırlama Programı ) hazırlayarak ( cd.disc , usb vb.) ihale dosyası içersinde sunacaklardır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASPİRASYON KATATERİ NO:6 250,00 ADET
GÖĞÜS ELEKTRODU 35000,00 ADET
HASTA ALTI BEZİ 4000,00 ADET
İNFÜZYON POMPA SETİ 5000,00 ADET
LANSET 50000,00 ADET
LİDOKAİN İÇEREN KAYDIRICI JEL 3000,00 ADET
ELDİVEN POŞET 400000,00 ADET
BRANÜL ÜÇ YOLLU 1000,00 ADET
YATAK KORUYUCU DİSPOSABLE 3000,00 ADET
YER YÜZEY DEZENFEKTANI 8530,00 LİTRE
AĞIZ BAKIM SETİ 1500,00 ADET
ŞEKER ÖLÇÜM STRİBİ 59000,00 ADET
DAMLA AYAR SETİ 10000,00 ADET
KAPKON KONNEKTÖRÜ 150,00 ADET
KÜRTAJ ENJEKTÖRÜ 720,00 ADET
BUHAR STERİLİZASYON BİYOLOJİK İNDİKATÖRÜ 200,00 ADET
ENDOSKOPİK ASPİRASYON İRRİGASYON SİSTEMİ 5,00 ADET
ENDOSKOPİK ASPİRASYON İRRİGASYON HOOK UÇLU ELEKTROT 8,00 ADET
ENDOSKOPİK MESCH SABİTLEYİCİ 8,00 ADET
ENDOSKOPİK TROKAR KİTİ 10 MM 50,00 ADET
ENDOSKOPİK TROKAR KİTİ 12 MM 8,00 ADET
ENDOSKOPİK TROKAR KİTİ 5 MM 10,00 ADET
ETİLEN OKSİT BİYOLOJİK İNDİKATÖRÜ 25,00 ADET
HEMODİYALİZ KATATERİ KALICI ÇİFT LÜMENLİ 33 CM 80,00 ADET
HEMODİYALİZ KATATERİ KALICI ÇİFT LÜMENLİ 23 CM 8,00 ADET
HEMODİYALİZ KATATERİ KALICI ÇİFT LÜMENLİ 28 CM 50,00 ADET
KOTER PLAĞI 10,00 ADET
MİNİVAC DREN 1500,00 ADET
PEZZER SONDA 100,00 ADET
PLEVRA VE TORAKS DRENAJ SETİ 10,00 ADET
TAŞ ÇIKARMA KATATERİ (STONE CONE NİTİNOL) 5,00 ADET
TORAKS KATATERİ NO:28 25,00 ADET
TORAKS KATATERİ NO:12 50,00 ADET
TORAKS KATATERİ NO:16 50,00 ADET
GAZLI BEZ XR 400,00 METRE
PERNÖZ DREN ORTA 50,00 ADET
PERNÖZ DREN KALIN 50,00 ADET
STERİLİZASYON RULOSU 10 CM 200 M(1 RULO) 50,00 ADET
EL DEZENFEKTANI ALKOL BAZLI 100,00 ADET
CLOR DE ETİL SPREY 50,00 ADET
EKG KAĞIDI Z KATLI 250,00 ADET
NEBULİZER SET ERİŞKİN 2500,00 ADET
NEBULİZER SET PEDİATRİK 1300,00 ADET
NST KAĞIDI 50,00 ADET
OKSİJEN MASKESİ PEDİATRİK 1000,00 ADET
PAMUK 1100,00 ADET
OTOKLAV KONTROL BANDI 20,00 ADET
FLASTER SURGİCELL PORLU 300,00 ADET
KARMEN KANÜL NO:6 10,00 ADET
SEDYE ÖRTÜSÜ 200,00 ADET
GAİTADA H.PYLORİ ANTİJEN ARAMA TESTİ 1000,00 TEST
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO:7 25,00 ADET
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO:7,5 25,00 ADET
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO:8 25,00 ADET
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU NO:8,5 25,00 ADET
tableT TUZ 10000,00 ADET
TRAKE ASPİRASYON SETİ 200,00 ADET
KÜVÖZ DEZENFEKTAN SOLÜSYONU 500,00 LİTRE
SÜT SAĞMA SETİ 1500,00 ADET
SEDİMANTASYON TÜPÜ 600,00 ADET
AKTİF-PASİF NEMLENDİRİCİ FİLTRE SİSTEMİ 500,00 ADET
DİSPOSABLE VENTİLATÖR SİSTEMİ 100,00 ADET