• İhale No
    2012/20355
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    Kocaeli Nuh Çimento Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    17 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık N uh Çi ment o Sa n a y i V a kf ı A ğ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i
Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/20355
1-İda re nin
a) Adresi : Konak Mah. Sapanca Yolu Cad. 3 41180 Kartepe Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623715855 - 2623715517
c) Elektronik Posta Adresi : kocaeli.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Nuh Çimento Sanayi Vakfı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ambarına
teslim edilecektir. (Konak Mah. Sapanca Yolu Cad. No:3
Uzunçiftlik- Kartepe/Kocaeli )
c) Teslim tarihi : Malzemeler 02.04.2012 - 30.07.2012 tarihleri arasında ve her kalem malzeme en fazla 4(dört) partide teslim alınacaktır. İdare, ihtiyacına göre yükleniciye yazılı bir talepte bulunacaktır. İhtiyacın
yükleniciye tebliğ edildiği tarihten itibaren en geç 15(onbeş) gün içerisinde malzemeyi teslim etmek zorundadır.
3- İha lenin
Nuh Çimento Sanayi Vakfı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Konak
a) Yapılacağı yer : Mah. Sapanca Yolu Cad. No:3 Uzunçiftlik- Kartepe/Kocaeli
(Toplantı Salonu)
b) Tarihi ve saati : 29.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
1. İstekli teklif ettiği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamındaki malzemeler için üretici firma ya da distribütör firma ise, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıdını yaptırarak firma tanımlayıcı numarasını, istekli eğer üretici yada distribütör firmanın bayisi ise bayi tanımlayıcı numarasını gösterir belgesini ya da numarasını teklifi ile birlikte sunmak zorundadır.
2.İsteklilerin, teklif etttikleri Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamındaki tıbbi malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na(TİTUBB) kayıtlı olması ve ürün barkod numarasının teklif zarfı içerisinde sunulması, ayrıca ürünün barkod numarasıyla TİTUBB'de sorgulandığında ürünün Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunludur.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- İstekliler teklif etmiş olduğu malzemelerin birebir aynısını ve orijinal ambalajı içinde birer numunesini teklifleri ile birlikte sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nuh Çimento Sanayi Vakfı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Memurluğu(Konak Mah. Sapanca Yolu Cad. No:3 Uzunçiftlik- Kartepe/Kocaeli ) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak ndirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nuh Çimento Sanayi Vakfı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Memurluğu(Konak Mah. Sapanca Yolu Cad. No:3 Uzunçiftlik- Kartepe/Kocaeli ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Alginat Ölçü Maddesi 170,000 Paket
Artikülasyon Kağıdı 10,000 Kutu
Alginat Artıkları için Temizleyici 100,000 Kg
Dezenfektanlı Mendil 500,000 Adet
Kanal Eğesi H File 15/40 35,000 Kutu
Kanal Eğesi H Tipi No:15 200,000 Kutu
Kanal Eğesi H Tipi No:20 17,000 Kutu
Kanal Eğesi H Tipi No:25 17,000 Kutu
Kanal Eğesi H Tipi No:30 17,000 Kutu
Kanal Eğesi H Tipi No:35 17,000 Kutu
Kanal Eğesi H Tipi No:40 7,000 Kutu
Kolluk (Disposible) 1000,000 Adet
Kompozit Dolgu Maddesi (Işıkla Sertleşen) 335,000 Adet
Kompozit Parlatma Lastiği 170,000 Adet
Plastik Fosfor Plak Kılıfı Size 2 10000,000 Adet
Plastik Bardak (Nonsteril) 25000,000 Adet
Port Matrix (Düz) 50,000 Adet
Polisaj Fırçası 1700,000 Adet
Nonsteril Eldiven (XS,S,M,L) 5300,000 Kutu
Bonart ART-P4 Seyyar Kavitron Cihazına Uyumlu El Piezosu 10,000 Adet
Woodpecker Marka Ünite Monte UDS - N2 Model Kavitron Cihazına Uyumlu El Piezosu 20,000 Adet
Bonart ART -P4 Seyyar Kavitron Cihazına Uyumlu Anahtar 10,000 Adet
Woodpecker Marka Ünite Monte UDS - N2 Model Kavitron Cihazına Uyumlu Anahtar 30,000 Adet