• İhale No
    1209124
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Kasım 2016 15:30
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Antalya İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : SATINALMA/ 71713619                                                                                                                       14/11/2016 KONU: TIBBİ SARF MALZEME ALIMI

SAYIN:. '........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/F (Doğrudan Temin) yöntemi ile satm alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satınalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-      Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-       Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-       Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-       İhaleye hile,desise, vait, tehdit,nüfiıs kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-       Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-       Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip Antalya K.H.B. Muhasebe Müdürlüğünce 90 gün içerisinde ödenecektir.

7-       Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-       Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırm belirtilmesi zorunludur.

9-       Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare üriin/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmım almakta serbesttir.

10-    STERİL EDİLEBİLEN MALZEMELER FİRMA TARAFINDAN STERİL OLARAK TESLİM EDİLMİŞ OLSA BİLE HASTANEMİZ TARAFINDAN TEKRAR STERİL EDİLDİĞİNDEN 50,00 TL STERİLİZASYON BEDELİ HASTANEMİZ GİDER TAHAKKUK BİRİMİNCE FİRMA HAKEDİŞİNDEN KESİLECEKTİR.

11-    BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 14/11/2016 TARİHİNDE SAAT 15:30 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.

12-    Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

13-    Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak, kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cczai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

14-    Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklite davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satınalma Komisyon Başkanlığına HASTA SERAP KARATEPE İHTİYACI 2 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartlan aynen kabul etmiş sayılacaktır.                                    

SeracetM^YGINV Hast.tM&h Yrd.

s.n.

_--------- MakememrrAriı

Miktarı

Birimi

Sut Kodu

Birim Fiyâtx

"M- T»plam Fiyatı

V t

Marka UBB

1

TRANSSAKRALEPİDURASKOPİ GİRİŞİM KİTİ

1

ADET

 

 

 

 

2

TRANSSAKRALEPIDURASKOPI GİRİŞİM KATATERİ

1

ADET

 

 

 

 

 

EK: TEKNİK ŞARTNAME (1 SAYFA)

NOT:

1; MALZEMENİN TESLİM TARİHİ BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR. 2: UBB VE SUT VE GMDN KODLARININ BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR. 3^ FİRMANIN TEKLİF ETTİĞİ ÜRÜNÜN SGK EŞLEŞTİRME BELGESİNİN TEKLİFLE BİRLİKTE TARAFIMIZA SUNULMASI ZORUNLUDUR. AKSİ TAKDİRDE TEKLİF DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA

Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1302) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhs 12@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

SPİNAL EPİDUROSKOPİ SİSTEMİ (TRANSSAKRAL KAMERA EŞLİĞİNDE)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Kateter trans-sakral bölgeden girişim ve flexible microendoskop ile kullanmak için tasarlanmış olmalıdır.

2.       Sistem minimal invaziv ve perkutan olarak uygulanmalıdır.

3.       Kateter microendoskop ile birlikte epidural kanalın incelenmesine ve bu bölgedeki dura yapışıklıklarına ve fıbrozisden temizlenmesine imkan sağlamalıdır.

4.       Sistem video güdümlü kateter ve girişim kiti olarak iki ekipmandan oluşmalıdır.

5.       Kateter el kumada ünitesiyle kapalı devre olarak sağ ve sola en az 90 ° yönlendirilebilmelidir.

6.      Video güdümlü kateterin çalışma uzunluğu 280mm'den daha uzun olmamalıdır

I,        Kateterin yapısı radyoopak malzemeden imal edilmiş olmalıdır.

8. Kateterin 1.1 mm den oluşan 2 adet çalışma kanalı bulunmalıdır ve kanallara, bağlanabilecek hemostasis valf adaptörlerler portatif olmalıdır.

.9. Kameranın her iki kanaldan da geçebilmeşi için kateterin iki çalışma kanalının iç çapı aynı olmalıdır,              *

10. Kateterin dış çapı 3.0mm yi geçmemelidir,

II.     Direk görüntüleme ile hedefe ulaşıldıktan sonra solüsyon ile yıkama yapılabilmelidir ve protrüde disk tespit edilebilmesi halinde lazer teknolojisi ve RF ablasyon ile diskektomi işlemi yapılabilmelidir.

12.   RF bipolar ablasyon işlemi İDET prosedürlerinde,Ablasyon, Koagülasyon ve Stimulasyon yapabilmelidir.

13.   Bipolar Ablasyon çok dü$ük(35wLdü$ük(-4Q w-)tQr-t^M-5wi^7e^~Rse]Tsevıjyp^^ üzere 4 farklı seçenekte kullanılabilmelidir.

14.   Video güdümlü kateter ile beraber kullanılacak flexible microendoskop'un çapı 1.0 mm'den kalın olmamalıdır. 480mm uzunluğunda, minimum 15.000 piksel olmalı 7jQ.° alanda görüntü alma ve 0 0 açı görüntüsü olmalıdır,

15.   Flexible microendoskop marka ayırt etmeksizin tüm endoskopi aktarım üniteleriyle uyumlu olmalıdır.

16.   Distribütör firmanın yeterli hizmet verebilmesi için ISO 13485:2003, ISO 9001:2008, belgelerine sahip olmalıdır. Bu belgeler ihale sırasında bulunması gerekmektedir.

Metin Kutusu: munüö^
■SS-je
birlikte şartnameye uygj^luk belgesi gösterilmesi zorunludur,

Z-k 'ifl OQ                   nRrn^ rvfiıüatiîaklr EKŞİ                                 QpJ

İV &

Opr.Dr.

Metin Kutusu: &İ1&HDi

»a*’

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim