T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
türkIye kamu hastaneler! kurumu
Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869-638 Kırşehir
Konu: Hizmet/Malzeme Alımı 09.11.2016
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazık Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386-213 4515-16 Dahili:1898-1878-1879 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
NOT:Teklif mektupları en geç 2016-Saat:
Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
|||||
SIRA |
U.B.B. |
MALZEMENİN CİNSİ |
Marka |
MİKTARI |
|||
1 |
|
ALÇI PEN YAPIM İŞİ (yer, ftr, anjiyo, yeni yapılacak koroner yoğunbakım) (boya dahil) |
|
160 |
m2 |
|
|
2 |
|
BOYA YAPIM İŞİ (yer, yeni yapılacak koroner yoğunbakım, koroner yoğunbakım koridoru, anjiyo bay bayan asepsi, mevcut koroner yoğunbakım) |
|
1.100 |
m2 |
|
|
3 |
|
ALÇIPEN DUVAR YIKIM İŞİ |
|
50 |
m2 |
|
|
TOPLAM = |
|
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.
3- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.
5- Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- Firmalann sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.
9- ldaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.
11- S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlannın değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatlan dikkate alınacaktır.
Teklif veren firma S.U.T.hiikümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.
13- Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara işlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.
14- Alım uhtesinde kahin firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TITUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa hile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|